Gå till innehåll

SAJT: PokerStars.com


Hristo

Recommended Posts

Vad menar du med enskild nivå? Menar du under Sit & Go / Multi-Table eller Tourney?

Räknade till ca 200 flerbordsturneringar som pågick samtidigt när jag skrev detta.

Jag söker efter 10$ MTT turrar men de verkar vara väldigt sällsynta. Nu ser jag bara 2 st som startar inom 6 timmar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 660
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om du kollar under tourney finns det ca fyra vanliga utan rebuy 10+1 NL Hold'em tidsplanerade turneringar på en dag, schema.

Övriga 10+1 turneringar hittar du under Sit & Go och sedan Multy-Table. De har mellan 18 och 45 spelare. Där fanns det åtta igång när jag skrev detta.

Har själv aldrig spelat på Ongame. Vad vet jag, kanske har de fler turneringar även om jag tvivlar på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att det går att sätta upp privata turneringen men har också för mig att det krävs ett visst antal FPP ihopspelade under sin starskarriär. Frågan är bara hur många?

 

Jag mailade o frågade en gång hur jag skulle göra för att kunna starta egna turrar. Fick svaret att nu har vi aktiverat den funktionen för dig. De nämnde ingenting om i svaret att det var tack vare X antal FPP, men det låter rimligt att det finns nått krav på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag hade tänkt starta ett konto ikväll på pokerstars, men saken är den att jag inte har ngn telefon för tillfället. Hur funkar det med pokerstars, måste man ha telefonkontakt med dem i samband med att man sätter in pengar/ tar ut? På en del andra siter måste man ju ha det vid första instättningen/uttaget.

 

Tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag testade att maximera ett fönster. Sjukt snyggt!

 

En äcklig bi-effekt med uppdateringen är dock att det är segare att multitabla m h a förvalscheckboxarna. Krävs två click, förr krävdes bara ett klick.

 

Det här låter märkligt. Jag hade det problemet tidigare, men nu funkar det med ett click endast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...