Gå till innehåll

SAJT: PokerStars.com


Hristo

Recommended Posts

  • Svars 660
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nej, grejen är att det sker på både cash bord och i turneringar. Och det inte är bara att det sker ibland, vi alla vet att AA är ingen garanti på att man ska vinna handen, men att bli slagen JÄMT av runner runner när man har spelat in sig i position. Om det hände nån gång ibland, ok, men jag har förlorat ofantligt många såna händer på pokerstars. Det är synd, för siten är i övrigt ganska kul. Fint med bilderna tycker jag, men när man börjar fundera över att bara kasta KK och AA för att man nästan vet att man kommer förlora med dem, då är nåt galet.

 

Sök upp en psykolog...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[...]men när man börjar fundera över att bara kasta KK och AA för att man nästan vet att man kommer förlora med dem, då är nåt galet.

 

Men LOL på dig. Det finns en stor tråd om riggning.

 

Schysst av dig! Jag försökte hitta en sån faktiskt men lyckades inte. Glömde att man kunde göra en sökning, gjorde det och hittade den direkt. Var så förbannad just för stunden att jag var tvungen att få ur mig på en gång. Jag håller vid det jag skrev, men jag flyttar det till en mer lämplig tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Är den vanliga summan på 150k(eller vad den nu är) som gäller. Under det beloppet rapporterar inte banken till RSV. Men om du blir granskad blir det nog knas. Då blir det väl 30% skatt + upptaxering/straffavgift.

 

Så man måste plocka ut 150k+ SAMTIDIGT för att det ska hända nått?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är den vanliga summan på 150k(eller vad den nu är) som gäller. Under det beloppet rapporterar inte banken till RSV. Men om du blir granskad blir det nog knas. Då blir det väl 30% skatt + upptaxering/straffavgift.

 

Så man måste plocka ut 150k+ SAMTIDIGT för att det ska hända nått?

 

Rätt säker på att det e så ja. Men banken kan ju rapportera ändå. Om det kommer in 75k tio gånger på en månad så gör de nog det iaf.

 

Ta o kolla ekonomi och juridik avdelningen här på forumet. Där kan du nog hitta fler o bättre svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är de bara jag som tycker att MTT turneringar på stars går väldigt sällan på enskild nivå. Ja menar på ongame startar dom med 1.5 h mellanrumm lr nåt sånt.
Vad menar du med enskild nivå? Menar du under Sit & Go / Multi-Table eller Tourney?

Räknade till ca 200 flerbordsturneringar som pågick samtidigt när jag skrev detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...