hajen Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Ser att vissa har en lite stjärna på på sin avatar i silver typ. Sitter i ringen längst upp. Vad betyder detta ? Att de spelar på pokerstars.net, PokerStars funmoneysite. tack Citera
Othello Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 PokerStars fick just upp sina HOSE/HORSE-bord (och Razz). Grymt coolt. Än så länge är det dock bara 1/2-stakes som finns tillgängligt. Men kul ändå. Citera
Ekenstar Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Inga HORSE turneringar inlagda Får hoppas att det kommer senare... HORSE och HOSE finns, men varför inte HOE? Citera
harcourt Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Så sjuuuuuukt glada nyheter! Det här öppnar för roligare cashgame med polarna och för svenskar i de största spelen i las vegas! Citera
Supra Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Så har man lirat några timmar 3/6 HORSE och HOSE. Sjukt skoj med mixed games, ännu sjukare hur dåligt jänkarna spelade. Jag trodde att folk skulle spela HE och möjligtvis O8 och 7cs hyffsat men många av de som spelar HORSE verkar inte ha några pokererfarenheter alls. Citera
eurythmech Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Man blir utköpt hela tiden, så klart. En sak som är tiltande är att "auto post blinds" och "auto post antes" behandlas som olika kryssrutor. Citera
harcourt Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Vem kunde ana att Razz var så förbannat roligt? Horse också för den delen. Tyvärr har de bara Sit N Goes för 3 dollar med de spelen ännu, och dessutom turbo, men det kommer väl mer. Amerikanerna är sämre än man nånsin kan tänka sig. Citera
Supra Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Det är så vackert när man har bring in med en K i Razz och nästa spelare höjer med en K på ett fullt bord. Citera
MJ Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Vip-klubben: Ett exempel. Om jag spelar in 1500 poäng under sept, då blir jag Silver-member. I okt har jag 50% extra och spelar in 2700+50%=4050 och blir gold-member. I nov spelar jag in 5000+100%=10 000 och blir Platina-member. Stämmer detta eller tänker jag fel? Citera
Mr Zero Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Vip-klubben: Ett exempel. Om jag spelar in 1500 poäng under sept, då blir jag Silver-member. I okt har jag 50% extra och spelar in 2700+50%=4050 och blir gold-member. I nov spelar jag in 5000+100%=10 000 och blir Platina-member. Stämmer detta eller tänker jag fel? Du tänker fel. Du måste skilja på FPP som du kan köpa grejor för i shopen och VPP som berättigar dig till Silver/Gold/Platinum/Supernovamedlemskap. Oavsett bonusklass så får du max två VPP per hand. Två får du bara om raken uppgått till $3. För varje VPP får du sedan bonus beroende på bonusklass som sedan blir FPP som du kan handla för. Citera
MJ Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Misstänkte att det var så. Tack för ett snabbt svar! Citera
EL_FishkO Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 kan man withdrawa till moneybookers utan att ha depositat med det på stars? Citera
hf89fc Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 hej ! Hur fungerar deras FPP system MÅSTE raken bli 1 dollar eller är det att man måste sammanlagt ha betalat 1 dollar i rake så får man hur många poäng ? Har svårt att förstå detta. Är det, det första systemet är det ju skitjobbigt att få FPP under 1/2 eller 2/4 NL Citera
Hyler Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 hej !Hur fungerar deras FPP system MÅSTE raken bli 1 dollar Ja, det är det första, inte ackumulerat. Så potten måste bli åtminstone $20. Men det gäller alla potter/givar du fått kort i, "playing in a hand", inte att det är din pott $1 tagits ifrån. Poängsystemet. Citera
MJ Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 hej !Hur fungerar deras FPP system MÅSTE raken bli 1 dollar eller är det att man måste sammanlagt ha betalat 1 dollar i rake så får man hur många poäng ? Har svårt att förstå detta. Är det, det första systemet är det ju skitjobbigt att få FPP under 1/2 eller 2/4 NL Tyvärr det första. Det brukar ju i regel alltid vara så när det gäller "poäng" på sidor. Annars är det ju ngn sorts rakecalculator (som är ett svårare att greppa för Joe Average) Citera
hansolo Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 och på sng's får man hur många fpp? gäller främst 5$ och 10$ regular Citera
hf89fc Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 och på sng's får man hur många fpp? gäller främst 5$ och 10$ regular5 poang for 1$ i rake Citera
DaPine87 Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Är det nån som har T$ att sälja så skicka ett PM... Citera
hajen Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Är det nån som har T$ att sälja så skicka ett PM... Hur funkar detta? Jag lirar ju endast SNG:s och kan jag få ut något av detta ? Försökte läsa om det lite på cashmanbrian siten men det var vagt. Citera
hf89fc Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Är det nån som har T$ att sälja så skicka ett PM... Hur funkar detta? Jag lirar ju endast SNG:s och kan jag få ut något av detta ? Försökte läsa om det lite på cashmanbrian siten men det var vagt. här tror jag gdaily skrev http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=20673&postdays=0&postorder=asc&start=495 Citera
inteillaalls Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Tjenare, nån som vet om pokerstars accepterar att man sätter in pengar med VISA och sedan direkt skickar vidare dem till Neteller? Citera
Oldman-S- Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Tjenare,nåm som vet om pokerstars accepterar att man sätter in pengar med VISA och sedan direkt star ut dem med Neteller? Jag har ingen aning om det går eller ej. Men jag kan ju inte låta bli att bli lite nyfiken på varför någon vill göra så? Citera
hf89fc Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Tjenare,nån som vet om pokerstars accepterar att man sätter in pengar med VISA och sedan direkt skickar vidare dem till Neteller? nepp går inte tror jag iaf Citera
Recommended Posts