Gå till innehåll

SAJT: PokerStars.com


Hristo

Recommended Posts

  • Svars 660
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skulle precis casha ut från PS, men så står det: "* Due to changes in Visa's policy, we cannot process cashouts back to your Visa."

 

Detta måste vara något nytt? Har cashat ut te Visa förut.

Vet inte riktigt hur jag ska göra nu då ja inte har Neteller...

Det går fortfarande att ta ut till Visa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur?

 

När ja väljer cashout så finns inte Visa alternativet längre... Bara Neteller o Firepay

Har du satt in med Neteller?

 

 

Nej, satt in med Visa. Kunde bara ta ut den summan jag hade satt in med Visa, resten kan jag inte få ut via Visa endast, Neteller, Firepay eller Check

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis testat stars för första gången. Som gammal Prima-spelare är man ju ganska bortskämd med snyggt, stilrent och överskådligt gränssnitt med bra flyt och bra ljud. Tyckte att stars hade ett fruktansvärt irriterande gränssnitt. Bilderna blinkar och är mer störande än hjälpande, ljuden är som tagna ur ett 8-bitars tv-spel, mm.

 

Såg sen att man kan ställa in det mesta. Bilder avstängda och att "sno" primas ljudfiler gjorde susen. Nu är gränssnittet nästan uthärdligt.

 

Så ni gamla primarävar, använd er av prima-ljuden! Det ger en helt annan upplevelse av flyt i spelet!

 

Litet tips bara, ifall det inte bara är jag som irriterat mig på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som inte ser nåt folk på pokerstrars just nu,

klickar igång ett fullt bord men när det dyker upp är det tomt?

Ingenting ser jag?!?

 

Funderade på om min brandvägg spökar men hur i så fall? :?

 

Ja just det...

Du måste vara som jag, dvs du har stängt av update grejen.

Ladda ner klienten igen så funkar allt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

e de nån som spelar pokerstars freerolls? jag har de stora problemet att ja brukar spela primas freerolls men de går alltid kasst där, för folk där e loose aggresiva vilket ja har svårt att möta.

 

Men när ja spelar på Pokerstars så e alla tight passiva å man kan dominera bordet hur enkelt som helst. Problemet är ju att Pokerstars freerolls e ju inte ekonomiskt värda att spela för fem öre, men de e bara där som de går riktigt bra.

 

Va gör man?? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har nått Silver elle guld statsus ännu? Blir Silver i helgen..

 

Ja det går att köra tillbaka till VISA kortet, men bara det du satt in tror jag

 

Fel! Tror det här är femte gången jag skriver detta i den här tråden. Går att ta ut så mycket du vill till VISA.

 

Jag får det inte att fungera iaf, vad är du för medlem? är silver men det fungerar inte för mig.

 

Jag har diamant status! 8-)

 

Nä, det har inget med VIP-statuset att göra. Det ska funka iaf. Har du deponerat på nått annat sätt oxå? Neteller kanske? Isf måste de pengarna tillbax till neteller först innan du kan ta ut till VISAt.

 

Fick det att fungera nu. Kan det bero på att jag har tagit ut en check tidigare? Nöjd nu iaf. :>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har dom VIP freerolls på pokerstars? tänkte om man kunde spela frirullar som gav pengar direkt istället för deras "kval till weekly round 2" turneringar som e lagom ekonomiskt gynsamma!

Jodå. Utan att han undersökt detta närmare så tror jag att de har ganska ok VIP-rullar. Dels gratisvarianter för alla i en viss VIP-klass, och dels en del FPP-VIP-rullar. Tror jag..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försöker se vad som räknas som en rakead hand på pokerstars... Finner inte ut av det alltså. Någon som vet? Det gäller alltså bonusen när man ska spela 2 x 200 rakade händer på 2 olika poker siter.

 

Frågade hur många rakeade händer jag hade spelat då får jag bara en logg skickad till mig med de senaste 99 spelade händerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fungerar det med de lite större prylarna i deras FPP-shop, skickas de fraktfritt till Sverige? Tänkte på pokerbord, tv mm.

Om det står att dom skickar till Sverige så törs jag nästan lova att det är fraktfritt.

Skulle tro att dom har lager i europa också så allt skickas nog inte över atlanten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg att det diskuterats lite tidigare i tråden, men hittade inte svaret på mitt problem. Satt in $50 för Pokerforums EPT turnering, spelade lite cashgame för resten och slutade på $150. Nu när jag försöker ta ut pengarna kan jag barra ta ut $50 till mitt VISA, resten vill klienten skicka till neteller eller firepay. Går detta att lösa då jag varken har neteller eller firepay?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan.Jag ska beställa en hoodtröja därifrån,men frågan är vilken size som passar...

 

Har någon av er beställt en sådan och vilken storlek tog ni.

 

I runda svängar så är jag 180 cm lång,och vältränad ;)

 

Tack på förhand

Jag skulle nog säga en medium eller möjligen large beroende hur du vill att den ska sitta.

XL är gigantisk så om du inte med vältränad menar 120 kg fettfri muskelmassa så bör du ta en mindre storlek.

Nu har jag inte provat just den tröjan med däremot fleecevarianten kanske jag bör tillägga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur konkurrensen ut på Pokerstars? är det mycket fisk på lägre nivåer?

 

Funderar själv över ungefär samma sak,

 

löns det som semi-nybörjare att spela MTT på PS?

Är motståndet på micro och lowlimit MTT normalt/bättre/sämre jämfört med andra sidor?

 

 

Att motståndet är bättre på högre nivåer kan jag förstå, men hittar ganska lite info om hur det ligger till på d lägre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...