hansolo Postad 12 Juli , 2006 Rapport Share Postad 12 Juli , 2006 verkar som att nya uppdateringen blev en succe, ja gillar den väldigt mycke! speciellt när man multi-tablar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 12 Juli , 2006 Rapport Share Postad 12 Juli , 2006 Nån som provat att leka med teman? Jag kör hyper simple, men det syns ju knappt vilka som är kvar i handen. Annars är det ett snyggt tema. Andra favoriter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sandbaerg Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Nån som provat att leka med teman? Jag kör hyper simple, men det syns ju knappt vilka som är kvar i handen. Annars är det ett snyggt tema. Andra favoriter? Jag kör också det. Har man ljusa baksidor på korten är det inte så svårt att se. Sen har jag bytt till leken med vita framsidor, tycker de är mycket skönare att titta på. Någon som vet vad alternativet "Remember Table Positioning", betyder? Har inte lyckats lista ut det ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Någon som vet vad alternativet "Remember Table Positioning", betyder? Har inte lyckats lista ut det ännu. Då öppnas borden på samma plats som du hade dom förra gången du spelade. Bra om du spelar många bord och inte vill att dom ska ligga på varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sandbaerg Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Någon som vet vad alternativet "Remember Table Positioning", betyder? Har inte lyckats lista ut det ännu. Då öppnas borden på samma plats som du hade dom förra gången du spelade. Bra om du spelar många bord och inte vill att dom ska ligga på varandra. Aha, så det är det! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Ola skrev något i sin dagbok om en reload, men...jag har inte sett nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Reloaden var för en månad sedan ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Kraschat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Kraschat? wee, då var det inte bara för mig. där rök morgongrinden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Kraschat? wee, då var det inte bara för mig. där rök morgongrinden. Sitter på sex bord och hela sajten verkar ha hängt sig. Skickade ett mäjl innan till supporten, fast de vadar väl runt i mail just nu antar jag. Hej hopp, nu gick det visst igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snakebite Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Nya designen och funktionerna är helt klart lyckade.. Ser framemot tre nya bra år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FordPrefect Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 Tar det längre tid för en uttagning att komma till neteller kontot som heter cashout än en som heter creditback? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 Jag kör också det. Har man ljusa basidor på korten är det inte så svårt att se. Sen har jag bytt till leken med vita framsidor, tycker de är mycket skönare att titta på. Underligt, när jag ska välja deck color så har jag bara sex likadana gråa att välja på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sandbaerg Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Jag kör också det. Har man ljusa basidor på korten är det inte så svårt att se. Sen har jag bytt till leken med vita framsidor, tycker de är mycket skönare att titta på. Underligt, när jag ska välja deck color så har jag bara sex likadana gråa att välja på? Du kanske har för få färger på din dator? Högerklicka på skrivbordet, ta egenskaper / Inställningar / Färgkvalitet och kolla så du har 32 bitars inställt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Nån som hört nåt om $2.5M Freeroll som ligger under events? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrNutmeg Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Nån som hört nåt om $2.5M Freeroll som ligger under events?Ska vara en turnering för supernovadeluxespecialextraallt vid årets slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Ola skrev något i sin dagbok om en reload, men...jag har inte sett nåt sånt? Det finns en semi-reload på söndag för de som spelar 1M garantin. (Kolla i bonusgruppen) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Du kanske har för få färger på din dator? Högerklicka på skrivbordet, ta egenskaper / Inställningar / Färgkvalitet och kolla så du har 32 bitars inställt. Haha du skojar Mer än en grå färg har jag nog iaf. Men jo, det är 32 bitar. Får ta och mejla support misstänker jag. Tack för hjälpen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sandbaerg Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Du kanske har för få färger på din dator? Högerklicka på skrivbordet, ta egenskaper / Inställningar / Färgkvalitet och kolla så du har 32 bitars inställt. Haha du skojar Mer än en grå färg har jag nog iaf. Men jo, det är 32 bitar. Får ta och mejla support misstänker jag. Tack för hjälpen iaf. Hehe, men det är inte säkert att de syns i rätt färg om man bara har 16 bitar Men du, gå in i mappen där du har installerat klienten ..\PokerStars\Gx\chips&deck kolla där på back0.bmp - back5.bmp och se ifall de ser rätt ut. Färgen i mitten på korten ska va, i ordning; gul, lila, grå-blå, blå, röd, brun. Ifall du inte ser färgerna rätt ens där, är jag säker på att du har något fel på dina grafikinställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Hehe, men det är inte säkert att de syns i rätt färg om man bara har 16 bitar Men du, gå in i mappen där du har installerat klienten ..\PokerStars\Gx\chips&deck kolla där på back0.bmp - back5.bmp och se ifall de ser rätt ut. Färgen i mitten på korten ska va, i ordning; gul, lila, grå-blå, blå, röd, brun. Ifall du inte ser färgerna rätt ens där, är jag säker på att du har något fel på dina grafikinställningar. Mejlade supporten nu, med följande svar: The "hyper simple" theme does not offer deck color change. Misstänker att det inte är hyper simple du kör? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sandbaerg Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Hehe, men det är inte säkert att de syns i rätt färg om man bara har 16 bitar Men du, gå in i mappen där du har installerat klienten ..\PokerStars\Gx\chips&deck kolla där på back0.bmp - back5.bmp och se ifall de ser rätt ut. Färgen i mitten på korten ska va, i ordning; gul, lila, grå-blå, blå, röd, brun. Ifall du inte ser färgerna rätt ens där, är jag säker på att du har något fel på dina grafikinställningar. Mejlade supporten nu, med följande svar: The "hyper simple" theme does not offer deck color change. Misstänker att det inte är hyper simple du kör? Eh, fan va skumt. Jag KÖR Hyper-simple. Jag kan välja på tre framsidor (den vita med små symboler, den vita med stora symboler (som jag använder) och den färgade). Sen när det gäller baksidan, kan jag välja på 6 olika färger, där jag använder den ljusblå. Jag ska fixa bild på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sandbaerg Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Såhär ser det ut hos mig iaf. Edit: Vet inte vad som hände nu, men jag ser inte de förminskade bilderna längre. Lägger in länkarna en och en också, ifall någon annan har problem att se dem. http://img80.imageshack.us/my.php?image=untitled1pu6.png http://img80.imageshack.us/my.php?image=untitled2dh2.png http://img153.imageshack.us/my.php?image=untitled3lp7.png Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Haha ok, jag tror dig väl då Shit vad skumt iaf. Får ta och mejla supporten igen, och länka dina bilder. EDIT: En annan sjuk grej är att bland de sex du har att välja på finns inte ens originalbaksidorna med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sandbaerg Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Haha ok, jag tror dig väl då Shit vad skumt iaf. Får ta och mejla supporten igen, och länka dina bilder. EDIT: En annan sjuk grej är att bland de sex du har att välja på finns inte ens originalbaksidorna med? Låter verkligen sjukt skumt Minns f.ö. inte längre vad originalbaksidorna har för färg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Jag tiltar sönder och samman! Varför skiftar klienten alltid fokus till ett bord när det blir jag där? Varför låter den inte mig göra klart det jag håller på med??? (chat, msn osv) Megatilt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts