Uppenberg Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Vad menar du med enskild nivå? Menar du under Sit & Go / Multi-Table eller Tourney? Räknade till ca 200 flerbordsturneringar som pågick samtidigt när jag skrev detta. Jag söker efter 10$ MTT turrar men de verkar vara väldigt sällsynta. Nu ser jag bara 2 st som startar inom 6 timmar. Citera
MrNutmeg Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Om du kollar under tourney finns det ca fyra vanliga utan rebuy 10+1 NL Hold'em tidsplanerade turneringar på en dag, schema. Övriga 10+1 turneringar hittar du under Sit & Go och sedan Multy-Table. De har mellan 18 och 45 spelare. Där fanns det åtta igång när jag skrev detta. Har själv aldrig spelat på Ongame. Vad vet jag, kanske har de fler turneringar även om jag tvivlar på det. Citera
EL_FishkO Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 har stars några bonusar för trogna spelare? Tex att alla silverVIPs får 100 dollar i bonus varje månad? Citera
Blaabar Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Jag hittar inte var man kan ladda upp en bild över sitt namn. Nån som vill hjälpa mig med det? Citera
Donner Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Jag hittar inte var man kan ladda upp en bild över sitt namn. Nån som vill hjälpa mig med det? Från lobbyn, gå på account uppe i vänstra hörnet och select/change image. Citera
Donner Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 har stars några bonusar för trogna spelare?Tex att alla silverVIPs får 100 dollar i bonus varje månad? Nix. Citera
Blaabar Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Jag hittar inte var man kan ladda upp en bild över sitt namn. Nån som vill hjälpa mig med det? Från lobbyn, gå på account uppe i vänstra hörnet och select/change image. Tackar! Citera
Tamdam Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Jag vet att det går att sätta upp privata turneringen men har också för mig att det krävs ett visst antal FPP ihopspelade under sin starskarriär. Frågan är bara hur många? Citera
Donner Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Jag vet att det går att sätta upp privata turneringen men har också för mig att det krävs ett visst antal FPP ihopspelade under sin starskarriär. Frågan är bara hur många? Jag mailade o frågade en gång hur jag skulle göra för att kunna starta egna turrar. Fick svaret att nu har vi aktiverat den funktionen för dig. De nämnde ingenting om i svaret att det var tack vare X antal FPP, men det låter rimligt att det finns nått krav på det. Citera
MrNutmeg Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 2000 FPP är vad som krävs. Men du måste maila supporten för att funktionen skall bli aktiverad. Citera
QoS Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Flyttar tillbaks denna till Övriga Pokersajter tillsvidare. Enjoy! - QoS Citera
emilio_15 Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Kan man ta emot $ från en annan spelare på stars utan att någon gång ha gjort en insättning? Och kan man ta ut till VISA utan att ha gjort en insättning med VISA ? Citera
baller Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 bigger high stakes no-limit tables available Yay, hur kan det inte vara bra... Citera
pennypacker_ Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Hej! Jag hade tänkt starta ett konto ikväll på pokerstars, men saken är den att jag inte har ngn telefon för tillfället. Hur funkar det med pokerstars, måste man ha telefonkontakt med dem i samband med att man sätter in pengar/ tar ut? På en del andra siter måste man ju ha det vid första instättningen/uttaget. Tacksam för svar Citera
Plox Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Kan man inte ta ut till VISA om man satt in med VISA (ser att frågan vrit uppe innan men jag hittar inte svaret)? Citera
Vedis Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Såg att PS börjat med vektorgrafik, vilket ju är grymt bra. Är PS först med detta eller vilka andra rum finns det som har det? Citera
Verdi Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Jag testade att maximera ett fönster. Sjukt snyggt! En äcklig bi-effekt med uppdateringen är dock att det är segare att multitabla m h a förvalscheckboxarna. Krävs två click, förr krävdes bara ett klick. Citera
J0urneyMan Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 Jag testade att maximera ett fönster. Sjukt snyggt! En äcklig bi-effekt med uppdateringen är dock att det är segare att multitabla m h a förvalscheckboxarna. Krävs två click, förr krävdes bara ett klick. Det här låter märkligt. Jag hade det problemet tidigare, men nu funkar det med ett click endast. Citera
-Matte- Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 Jag måste också klicka två gånger efter uppdateringen. Jobbigt... Citera
Sandbaerg Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 Ni kan ändra så att det bara behövs ett klick såhär: Gå in in i Options/Advanced Multi-Table Options/Single click table activation Så ska det funka Citera
Verdi Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 Ni kan ändra så att det bara behövs ett klick såhär: Gå in in i Options/Advanced Multi-Table Options/Single click table activation Så ska det funka Grymt! Citera
-Matte- Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 Ni kan ändra så att det bara behövs ett klick såhär: Gå in in i Options/Advanced Multi-Table Options/Single click table activation Så ska det funka Klass! Tack för det! Citera
gdaily Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 Skitbra (även när man singetablar med spelar på andra sajter samtidigt var det störande) Citera
Recommended Posts