Gå till innehåll

VIP-shopen


Mr_Hansen

Recommended Posts

  • Svars 275
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tror inte att VIP shopen kommer kunna sälja feta klockor som Rolex, Breitling, IWC. Däremot kan jag rekommendera Uret.se - dom säljer klockor med riktiga garantier och dessutom har dom riktiga svenska listpriser att jämföra med.

 

TAG Heuer, Rolex, Breitling ---> Shop away boy!

 

Det finns bättre alternativ än uret.se dessutom såklart med garanti och till priser de inte har en chans att konkurrera med. kolla vidare på http://www.collectorstime.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som det sagts tidigare skulle jag hemskt gärna vilja se fler elektronik prylar som kan skickas till sverige.

 

EDIT: Måste också säga det att man känner sig lite utanför om man spelar på Pokerstars från Europa.

Alla elektronikprylar som man vill köpa skickas ju bara till US eller Kanada.

 

EDIT2: Vet inte om jag varit blind då jag läst på sidan eller så har ni utökat sortimentet till EU väldigt nyligt =) Ser då bättre ut nu iallafall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Finns ju presentkort till amazon.co.uk för böcker pokerstars inte har, ett £10 presentkort kostar 1400 FPP (£50 kostar 6400 FPP och £250 kostar 30000 FPP).

Kan man beställa till svensk adress? Har läst på hemsidan men inte hittat något. Har för mig att jag för länge sen försökte men då var man tvungen att beställa för minsta belopp eller något sådant. Någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man beställa till svensk adress? Har läst på hemsidan men inte hittat något. Har för mig att jag för länge sen försökte men då var man tvungen att beställa för minsta belopp eller något sådant. Någon som vet?

 

Ja, böcker och DVDs skickar dom till Sverige (och även TV/dataspel, vet inte hur det är med själva konsollen, om den räknas som TVspel eller elektronik. Elektronik skickas inte till Sverige). Tror inte dom har nåt minsta belopp man måste beställa för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Lånar tråden lite!

 

Om man har nåt mittemellan M och L i sverige, tror ni M är för stort i USAmått då? :P

 

Jag tror M blir lagom för dig, jag har flera gånger överskattat amerikanernas tjockhet och beställt M istället för L och resultatet har blivit för små kläder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...