Mr_Hansen Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Det finns väldigt lite produkter i pokerstars vipshop för tillfället, nån som v et om den är under konstruktion, kommer det fler prylar snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Micke Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 Det finns väldigt lite produkter i pokerstars vipshop för tillfället, nån som v et om den är under konstruktion, kommer det fler prylar snart? Tjena Hansen, japp den kommer att uppdateras! Bl.a. fick vi stora problem med dell-produkterna. Inte produkterna i sig utan Dell som bolag. Otroligt mkt byråkrati ledde till att vi letar andra leverantörer. SO - tappa inte tempo i spelet - kommer att finnas en större godisbuffet att välja o vraka ibland snart /M Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Hansen Postad 12 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2006 Handlar det om ytterligare månader? Den har ju vart nedskärd misnt asgt ett tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
virre86 Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 Är också lite nyfiken när dom nya grejerna kommer upp. Har ni nåt datum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Hansen Postad 17 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Nu är i alla fall sakerna uppe. Tycker dock det är väldigt illa av er, pokerstars, att hälften av sakerna inte går att fixa till sverige. Ser gärna att vår sverige-representant gör allt för att ändra på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 24 Juni , 2006 Rapport Share Postad 24 Juni , 2006 Nån som har tagit en funderare på vad som är bäst $ för FPPen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 kickar igång den här tråden igen då eftersom pokerstars lovat att vara här och läsa lite mer. Jag efterlyser lite fler saker i VIP-shopen, gärna blandat mellan elektronik och annat. kanske en x-box till exempel. Åtminstone att fler av produkterna kan levereras till europa. Vet inte hur mycket representanten här kan påverka sånt, men världens största pokersite borde kunna fixa sånt. återkommer när jag tänkt ut fler förslag på produkter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 kickar igång den här tråden igen då eftersom pokerstars lovat att vara här och läsa lite mer. Jag efterlyser lite fler saker i VIP-shopen, gärna blandat mellan elektronik och annat. kanske en x-box till exempel. Åtminstone att fler av produkterna kan levereras till europa. Vet inte hur mycket representanten här kan påverka sånt, men världens största pokersite borde kunna fixa sånt. återkommer när jag tänkt ut fler förslag på produkter Kommer vara några uppdateringar i VIP-shopen denna vecka enligt scottyy på 2+2 (representant för Pokerstars VIP team). Det finns presentkort för amazon.co.uk i VIP-shopen och de har tv-spel som X-Box och skickar till Sverige (om jag har fattat rätt). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Hej Surfludde och alla ni andra, Kul att ni är inne och sparkar igång snacket igen. Jag ska vidarebefordra alla era synpunkter till de som ansvarar för vår VIP-shop. Så snart ni har konkreta idéer eller önskemål på vad ni skulle vilja ha så posta dem här så tar vi upp det för diskussion. Ha det bra och fortsätt tjäna in era FPP och VIP-poäng! PokerStars genom Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Tycker dock det är väldigt illa av er, pokerstars, att hälften av sakerna inte går att fixa till sverige. Vilken typ av saker är det som inte går att beställa till Sverige? Hur vet man om saken man vill ha går att få eller ej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Pokerstarsbyxor, kalsonger och strumpor vore bra, som kompliment till tröjorna, så behöver jag aldrig gå utanför dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Vilken typ av saker är det som inte går att beställa till Sverige?Hur vet man om saken man vill ha går att få eller ej? Det står under produkten om den är tillgänglig till Europa. Det är främst Tv-apparater och dylikt som inte finns i europeisk version. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Tack Mr Zero, du gör ju mitt jobb är det nån specifik produkt ni undrar över och inte hittar svar så hör av er till mig eller maila till fppstore@pokerstars.com så ska vi svara på vart det skickas och inte. PokerStars genom Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 feta klockor hade varit kul (breitling rolex TAg heuer mm) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 feta klockor hade varit kul (breitling rolex TAg heuer mm) Genom Concierge service kan man få nästan vad som helst. Krävs dock att man är Supernova. Kostar 180000+ FPP och är för varor runt $3000 och uppåt. Är nog även möjligt att även få varor runt $2000, var nån på 2+2 som undrade om de kunde fixa en laptop för $2000: ------------if i use the concierge service to purchase a 2000$ laptop $2000 Computer = 124,000 FPPs We would refund 56,000 FPPs if you didn't want to purchase anything else. Scotty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Klockor är en bra idé. Ska vidarebefordra detta, vill du ha med svensk tid eller? PokerStars genom Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Ps3(senare)/Xbox360/Wii eller något liknande vore ju skoj. Skulle förmodligen kosta en miljard fpps men det får det väl vara värt? Skulle aldrig lägga pengar på en wii i en affär men fick jag den med posten "utan att ha betalat" så kanske man kan övertalas använda det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 52 tums Plasma som kan skickas till Sverige, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Har vipshoppen uppdaterats eller? Den skulle väl göra det den här veckan? En bok jag gärna skulle se är Mathematics of poker av Ankeman et al Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dave^ Postad 14 Januari , 2007 Rapport Share Postad 14 Januari , 2007 Jag vill önska mig massor av nya saker! Klockor (som sagt), "rena" $ eller kanske T$, Nintendo Wii och andra konsoller, datorer, större utbud på TV och golf prylar till att börja med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 14 Januari , 2007 Rapport Share Postad 14 Januari , 2007 Som cassano sa så vill även jag se 52" plasma. Klockor vore sweet som fan det med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 14 Januari , 2007 Rapport Share Postad 14 Januari , 2007 Laptops Mer TV alternativ till Europa XBOX 360 / Wii / PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 14 Januari , 2007 Rapport Share Postad 14 Januari , 2007 Har vipshoppen uppdaterats eller? Den skulle väl göra det den här veckan? En bok jag gärna skulle se är Mathematics of poker av Ankeman et al En del priser har uppdaterats. Bl.a har 20 tums skärmen från samsung sänkts från 36000 FPP till 28000 FPP. Finns ju presentkort till amazon.co.uk för böcker pokerstars inte har, ett £10 presentkort kostar 1400 FPP (£50 kostar 6400 FPP och £250 kostar 30000 FPP). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Januari , 2007 Rapport Share Postad 14 Januari , 2007 Oh, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asp_the_lund Postad 26 Januari , 2007 Rapport Share Postad 26 Januari , 2007 Tror inte att VIP shopen kommer kunna sälja feta klockor som Rolex, Breitling, IWC. Däremot kan jag rekommendera Uret.se - dom säljer klockor med riktiga garantier och dessutom har dom riktiga svenska listpriser att jämföra med. TAG Heuer, Rolex, Breitling ---> Shop away boy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts