Gå till innehåll

Vad har du slagit sönder under onlinepokerspel?


dominator

Recommended Posts

den här tråden är ju helt bisarr, hur kan man slå sönder sin sambo eller döda sin kanin bara för att man förlorar på poker. jag börjar snart tro att man skulle behöva licens för att spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 539
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, jag verkar vara bra stabilare än er andra. :P

För det mesta tänker jag inte ens irriterade tankar, värsta var nog nyligen med stor stack och triss mot en högre triss. Tror jag sa "Jag visste det! F-n också!"

 

Värre än så blir det helt enkelt inte! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

helt klart underhållande tråd (dock några undantag!)!!

 

Fattar inte hur folk kan bli så arga. Vissa borde nog bara spela live, eller slår ni på motspelarna då? :P haha

 

Själv så gör jag nog inte mkt åt en förlust, möjlig sagt något fult ord. Men händer inte ofta! Samtidigt beror det juh lite på situation, förlorar man 2k$ på en utrdragning skulle jag säkert säga någe dumt. Men så pass högt spelar jag juh inte än :P

 

ps. pf.nu kanske skulle börja med en "angermanagemntkurs" för alla membs med för mkt ilska?? :P ds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den här tråden är ju helt bisarr, hur kan man slå sönder sin sambo eller döda sin kanin bara för att man förlorar på poker. jag börjar snart tro att man skulle behöva licens för att spela.

Vissa har lite för livlig fantasi alternativt dålig humor, bara att ignorera dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan lika gärna vara sanning det där med sambon o kaninen ju.. Fy fan så jävla illa isåfall, man blir ju galen när man hör om ditt ryck med kaninen.

 

Föreslår att vederbörande får förklara sig alternativt bli avstängda/ignorerade från/av sajten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan lika gärna vara sanning det där med sambon o kaninen ju.. Fy fan så jävla illa isåfall, man blir ju galen när man hör om ditt ryck med kaninen.

 

Föreslår att vederbörande får förklara sig alternativt bli avstängda/ignorerade från/av sajten.

 

Ja det är ju förkastligt om det nu är sant, väldigt småaktigt om det är sant. Jag tror det ddock var ett skämt och isåfall var det ju ganska roligt tycker jag personligen.

 

Sedan är det väl tveksamt om en större grupp ska besluta vad någon ska få skriva. Det är baksidan med demokrati, ett socialt förtryck mot minoriteter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara amatörer sm inte slår sönder sina grejr, m ni undrar varför jag inte kan skriva "0" så är ni dåliga pker spelare.

Aha! Det är du som brukar skicka spam till mig med ämnesrader som:

"Enlarge y0ur penis", "Free Micr0s0ft pr0grams", "Financial rep0rt" och "Are y0ur m0ther in pain?" :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är humor, det är humor :lol:

 

Nu har jag under en längre tid suttit och analyserat ditt inlägg. Jag väljer att tolka det enligt följande:

 

Du tycker att "det är humor" är humor. Själva uttrycket, meningen i sig. "Det är humor". För det är väl det du säger "Det är humor", det är humor. Ungefär som. Jönsonligan, det är humor. Ett annat exempel: Lotteriinspektionens syn på poker, det är humor det! Lite i den andan. Du gillar helt enkelt meningen "Det är humor".

 

Själv så känner jag en oro för att detta är mitt sista inlägg här på forumet. För en misshandlad sambo, det är inte humor det. Direkt så ställer sig moralens väktare längst fram i tryckfrihetsbekämparnas tåg och vrålar att här skall det tystas ner, här skall vi hålla ordning på vad folk och fä får skriva, vilken sorts humor eller sanning som lämpar sig för detta forum! Att tysta oliktänkande, att tysta de som inte passar in i ens egen rektumliknande mall, det är inte humor. Det är bara tragiskt.

 

Om vi går tillbaks till det inlägg som skapade denna, i mitt tycke, ganska roliga diskussion så kan jag säga som så att ni som tror att jag har slagit sönder min sambo, ja ni får fortsätta att tro det om ni vill. Ni som tror att jag skojade, men inte uppskattade skämtet, ja ni har min respekt, man behöver inte tycka att allt är roligt. Men på frågan om det är sant svarar jag: Bappelsin.

 

Värre är att vissa tycks tro att den där kaninhistorien är sann. Det gör mig nästan upprörd. Är ni lika lättlurade runt pokerbordet? Ärligt talat, jag är övertygad om att det är samma personer som går på historier som bonzaikitten och det varenda gång historien kommer på tal. Som någon skrev, kan ni inte tänka lite själva?

 

Till er alla andra, jag älksar er, jag älkar er så mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp där rök min mx500 , har 88 synar 8x flop 267 han ställer in med A4 turn 4, hejdå

 

vadå då fick han ju bara par i 4? du måste ha skrivit fel någonstans

 

Han vevade ju sönder mx500an i ren sympati med killen som förlorade... Empati Timmi, empati.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tyckte historien om kaninen var ett kul skämt och citerade ett uttryck som jag tror pecy nilegård eller nån liknande sa "det är humor, det är humor"

Sorry om jag missförstod alltihop

 

Nej, du har nog inte missuppfattat något. Min kommentar om ditt inlägg var enbart nonsens. Jag menade inget med det. Jag ville skriva några rader om just inget. Jag ville skriva ett meningslöst inlägg. Jag tänkte att det skulle bidra till att skapa förvirring. Personligen tycker jag att en tidigare tråd helt plötsligt blev aningen förvirrad, så jag högg ett i mitt tycke normalt och bra inlägg och la till ett gäng meningslösa kommentarer. Ungeför som när tjocka människor pratar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är humor, det är humor :lol:

 

Nu har jag under en längre tid suttit och analyserat ditt inlägg. Jag väljer att tolka det enligt följande:

 

Du tycker att "det är humor" är humor. Själva uttrycket, meningen i sig. "Det är humor". För det är väl det du säger "Det är humor", det är humor. Ungefär som. Jönsonligan, det är humor. Ett annat exempel: Lotteriinspektionens syn på poker, det är humor det! Lite i den andan. Du gillar helt enkelt meningen "Det är humor".

 

Själv så känner jag en oro för att detta är mitt sista inlägg här på forumet. För en misshandlad sambo, det är inte humor det. Direkt så ställer sig moralens väktare längst fram i tryckfrihetsbekämparnas tåg och vrålar att här skall det tystas ner, här skall vi hålla ordning på vad folk och fä får skriva, vilken sorts humor eller sanning som lämpar sig för detta forum! Att tysta oliktänkande, att tysta de som inte passar in i ens egen rektumliknande mall, det är inte humor. Det är bara tragiskt.

 

Om vi går tillbaks till det inlägg som skapade denna, i mitt tycke, ganska roliga diskussion så kan jag säga som så att ni som tror att jag har slagit sönder min sambo, ja ni får fortsätta att tro det om ni vill. Ni som tror att jag skojade, men inte uppskattade skämtet, ja ni har min respekt, man behöver inte tycka att allt är roligt. Men på frågan om det är sant svarar jag: Bappelsin.

 

Värre är att vissa tycks tro att den där kaninhistorien är sann. Det gör mig nästan upprörd. Är ni lika lättlurade runt pokerbordet? Ärligt talat, jag är övertygad om att det är samma personer som går på historier som bonzaikitten och det varenda gång historien kommer på tal. Som någon skrev, kan ni inte tänka lite själva?

 

Till er alla andra, jag älksar er, jag älkar er så mycket!

Väl talat, du beskrev det jag inte hade tid eller ork att formulera. Så typiskt svenskar att tro att man får bestämma vad andra ska få skriva och inte!

 

Edit: Blev en ganska barnslig diskussion det här och det hjälper väl kanske inte att jag lägger mig i. Har ju ingenting med tråden att göra egentligen. Sorry dudes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså, det var absolut inte meningen att döda kaninen. bara läxa upp den lite :oops:

 

Att du ens försöker försvara din handling bevisar ju bara ännu mer hur hjärndöd du måste vara.. må så hända att sagges sambo inte heller skulle kunnat försvara sig men en kanin torde vara helt försvarslös.. jag hoppas innerligt att allt är ett sjukt skämt annars hoppas jag att du får uppleva ngt liknande själv.. SKÄMS!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

 

Edit: Visst.. ok..möjligt att det var ett skämt men oerhört smaklöst i så fall..

Lättlurad.. hmm.. nej, men det finns rätt många psyko figurer där ute.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan lika gärna vara sanning det där med sambon o kaninen ju.. Fy fan så jävla illa isåfall, man blir ju galen när man hör om ditt ryck med kaninen.

 

Föreslår att vederbörande får förklara sig alternativt bli avstängda/ignorerade från/av sajten.

 

Här är min förklaring: det var ett sjukt SKÄMT!! :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan lika gärna vara sanning det där med sambon o kaninen ju.. Fy fan så jävla illa isåfall, man blir ju galen när man hör om ditt ryck med kaninen.

 

Föreslår att vederbörande får förklara sig alternativt bli avstängda/ignorerade från/av sajten.

 

Här är min förklaring: det var ett sjukt SKÄMT!! :oops:

 

Jag såg ju för fan kaninen efteråt senare på kvällen, håll käft DAvid

jaborde slått sönder dig men du hade gett mig så mkt cash på itnernetpokern

innan så jag bara ville inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...