Gå till innehåll

Vad har du slagit sönder under onlinepokerspel?


dominator

Recommended Posts

Under ett home game efter att ha åkt ut på bubblan och därmed missat pengarna klämde jag sönder mina solglasögon, så jävla surt. De var faktiskt ganska snygga, dock billiga och därmed värdelösa.

 

När jag lirar online har jag faktiskt aldrig slagit sönder några föremål, brukar däremot slå en hård höger på skärmen efter att ha torskat, vilket resulterat i en liten spricka nere till vänster.

 

Att gå ut ur huset och skrika ut sin ilska har också fungerat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 539
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Min korta stubin har många gånger fått mig att agera väldigt instinktivt, vilket senare visat sig vara, vad ska man säga, mindre bra.

 

Dock så har jag inte haft sönder när jag lirat online, än kanske jag skall tillägga. Men jag kom att tänka på en massa andra situationer då min självbehärskning inte har varit helt tillfredsställande.

 

12 år, Sega Mega-Drive och Elitserien -95 sitter i konsollen. Har gett mig fan på att hålla nollan på den svåraste nivån. Att jag leder med 2-siffrigt har inte med saken att göra. Efter att datorn kvitterat till, låt säga, 12-1 med nån sekund kvar för tjugonde gången så brister det och jag springer nedför trappan mot köket. Visst måste väggen få sig en jävel tänker jag och drämmer näven i väggen så hårt jag kan. På väggen sitter en tavla med glasram, ca 1.5 X 2 m. Att morsan min inte kunde förstå min frustration över alla sena kvitteringar där hon senare stod och plockade glasskärvor är än idag ett mysterium....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är mer för att straffa mig själv när jag förlorar.

Åkte på en förlust med fyrtal i kungar mot fyrtal i ess, som han dessutom klonkade på rivern. Blev så jävla sur så det går inte ens att beskriva. Satte på duschen på högsta värme och plågade mig själv i en knapp minut för att "straffa mig"

....slutade med feberfrossa och den värsta natten i mitt liv.

 

Har sen dess insett att den sortens beteende är helt sjuk, och har istället börjat slå sönder saker och skrika på folk (min franska utbytesstudentsgranne fick ikväll höra: "Klonkar ni grodätarfittor också alltid på rivern?!?!" vilket kanske var lite över gränsen....)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är mer för att straffa mig själv när jag förlorar.

Åkte på en förlust med fyrtal i kungar mot fyrtal i ess, som han dessutom klonkade på rivern. Blev så jävla sur så det går inte ens att beskriva. Satte på duschen på högsta värme och plågade mig själv i en knapp minut för att "straffa mig"

....slutade med feberfrossa och den värsta natten i mitt liv.

 

Har sen dess insett att den sortens beteende är helt sjuk, och har istället börjat slå sönder saker och skrika på folk (min franska utbytesstudentsgranne fick ikväll höra: "Klonkar ni grodätarfittor också alltid på rivern?!?!" vilket kanske var lite över gränsen....)

 

straffar du dig själv när du vinner badbeat jackpot? :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En grej jag tänkt på är att det är bra att inte ha något att slå sönder lättillgängligt. Ibland när jag blir j-vligt sur tänker jag typ "nu ska jag fan kasta nåt i väggen", men under de få sekunderna det tar för mig att komma på vad jag ska kasta hinner jag typ tänka "jävla idiot, sluta nu, du ångrar dig bara efteråt", och istället för att slå sönder något går jag runt och svär lite :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm....Kubo skrev tidigare om fotbollsspelet FM2005. Jag fyller på den kategorin.....

 

Skulle spela semifinalen i Champions League mot Inter (jag var Chelsea), förlorade bortamatchen på San Siro med 1-0.

Hemma så ledde jag med 2-0 när det återstod 5 minuter.

Plockade ut mina 3 bästa offensiva spelare i slutet för att slö ner och döda matchen, jag var ju vidare i dagsläget.

På tilläggstid gör dem ett jävla skitmål efter en målvaktstabbe, och jag blir riktigt förbannad! Jag ställde mej upp och bankade på skärmen så hårt att det blev en spricka eller något i grejen där bak på skärmen (karossen?).

Farsan upptäckte det inte förrän 4 månader senare....

 

Fast det är ju inte poker det handlar om...

 

Edit: Jo, hehe, kom på en liten sak!

Satt och småspelade, hade QQ och floppen KQ7, raise och så (fi är aggressiv, spelar på allt nästan. Jag sätter honom på typ en sjua.). Turn är en 7:a , och nu börjar det skickas marker fram och tillbaka, jag vet att han har triss, medan jag har kåken. Ställer in och så där, rivern blir en sjua och han får fyrtal.

 

Först glodde jag konstigt, sedan sprang jag ut i köket, tog ett äpple, gick ut på balkongen och hivade den allt jag kunde ta i för kung och fosterland!

Då träffade jag en gubbe som gick där nere på gatan rakt i huvudet!

Han kollade upp mot luften och mot alla riktningar, och jag satt och småflinade gömmande bakom gardinen.

 

Så glömde jag den handen....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm....Kubo skrev tidigare om fotbollsspelet FM2005. Jag fyller på den kategorin.....

Heh. Spelade med Roma idag. Bortaplan mot Milan och vi tar ledningen med 2-0 efter en kvart. Halvtimmen senare har vi fått två spelare utvisade och det stackars tangentbordet har fått smaka på en sopkvast som tyvärr fanns i närheten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar inte slå sönder något. Spelar jag dåligt blir jag besviken på mig själv bara. Blir jag utdragen kraftigt flera gånger, som händer då och då blir man ju lite upprörd och det är bäst att lämna pokern för några timmar åtminstone. Men har aldrig slagit sönder något. Eller hmm, kom på en sak, sparkade sönder sitsen på min toalett för att jag blev riktigt förbannad när broder kom och terroriserade och ringde på dörren för tredje gången på en enda dag och samtliga gånger var jag inne i händer som inte kan lämnas, så jag tiltade bort ett par inköp helt i onödan. Då blev jag i och för sig besviken på mig själv igen. Det har kanske gått lite långt när man blir riktigt förbannad över att släkt och vänner "stör" en när man "jobbar".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm....Kubo skrev tidigare om fotbollsspelet FM2005. Jag fyller på den kategorin.....

Heh. Spelade med Roma idag. Bortaplan mot Milan och vi tar ledningen med 2-0 efter en kvart. Halvtimmen senare har vi fått två spelare utvisade och det stackars tangentbordet har fått smaka på en sopkvast som tyvärr fanns i närheten.

 

Jag håller med till fullo. Om jag bränner ett par inköp på utdragningar i poker så rycker jag på axlarna, då detta kommer jämna ut sig i längden, men misslyckas jag i CL-kvalet med Liverpool eller förlorar någon annan avgörande match, då kan jag garantera er att det blir betydligt dyrare än utdragningarna. Det är inte många prylar som är hela inom 1.5m radie från min dator efter en längre FM session. Trasigast av allt brukar mina nävar vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heh. Spelade med Roma idag. Bortaplan mot Milan och vi tar ledningen med 2-0 efter en kvart. Halvtimmen senare har vi fått två spelare utvisade och det stackars tangentbordet har fått smaka på en sopkvast som tyvärr fanns i närheten.

 

Bwahahahahahahaha! Jag kan riktigt tänka mig Kubo framför mig. Bwahahahahahahaha!

 

Maaaagkniiiiiip! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Loosa stort på en färg för ca två veckor sen, grabbade tag i det första jag fick tag på, det visade sig vara min flickväns smyckesskrin :D drog iväv detta med full kraft i väggen, skrinet gick i tusen bitar och diverse smycken gick sönder, in kommer min flickvän rusandes och undrar va fan som händer, hon blir givetvis rasande på mig och vi börjar bråka som fan, hon ber mig sticka från lyan, Jag sticker till krogen o dricker mig snorfull kommer hem och spyr givetvis i sängen jämte henne:(.

Dan efter gör hon slut, allt detta för en jävla losad hand skull. E man dum i huvet eller !!??

 

 

hahaha denna var också brutal :D

 

Jobbigt att din flickvän gjorde slut iofs =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre spelare kvar i en 5CD-gryta där ettan och tvåan får betalt. Jag ligger som stabil chipleader och en dansk lösaggropelle som jag verkligen avskyr är kortstack. Dansken minihöjer från knappen då jag sitter i stora mörken. Lilla mörken lägger sig, jag har AA och slår om, snubben synar för sina sista slantar med ett tiohögt färgdrag... som naturligtvis går in. Jag grymtar till och dunkar musen i skrivbordet, men vad händer? Luckan öppnas och styrkulan rullar iväg. Jag ser inte vart den tar vägen och börjar leta samtidigt som de kvarvarande spelarna börjar hacka på mina mörkar då jag inte kan försvara mig. Panikartat sliter jag till mig en lampa som står bredvid bordet och försöker febrilt att hitta kulan, men den vägrar att visa sig. Då lampsladden inte räcker till längre utan lossnar ur eluttaget och allt blir kolsvart slår det slint i huvudet. Halvminuten senare har jag slagit sönder min kära sovrumslampa och min mobiltelefon.

 

Fyfan i helvetet vad jag behöver en break från pokerspelandet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Loosa stort på en färg för ca två veckor sen, grabbade tag i det första jag fick tag på, det visade sig vara min flickväns smyckesskrin :D drog iväv detta med full kraft i väggen, skrinet gick i tusen bitar och diverse smycken gick sönder, in kommer min flickvän rusandes och undrar va fan som händer, hon blir givetvis rasande på mig och vi börjar bråka som fan, hon ber mig sticka från lyan, Jag sticker till krogen o dricker mig snorfull kommer hem och spyr givetvis i sängen jämte henne:(.

Dan efter gör hon slut, allt detta för en jävla losad hand skull. E man dum i huvet eller !!??

 

Och jag som trodde att min kasta-sönder-dricksglas-och-sedan-sätta-en-skärva-i-foten-historia var galen. Ovanstående är f*n priceless!

 

Poker anger management - finns det en sån bok?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag grymtar till och dunkar musen i skrivbordet, men vad händer? Luckan öppnas och styrkulan rullar iväg.

 

Avdelning: Optisk mus nästa?

 

bläh, jag känner med dig, men att ha kulmus är inte så vanligt längre tror jag... ny mus, nya tag!

 

jag slog sönder brorsans kulmus imorse. han hade inte vart inne med pinsett på ett tag och fyfan va den skav sig. det är aningen frustrerande att inte kunna höja mer än €1,25 i en pott på €70.

 

optik åt alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag grymtar till och dunkar musen i skrivbordet, men vad händer? Luckan öppnas och styrkulan rullar iväg.

 

Avdelning: Optisk mus nästa?

 

bläh, jag känner med dig, men att ha kulmus är inte så vanligt längre tror jag... ny mus, nya tag!

 

jag slog sönder brorsans kulmus imorse. han hade inte vart inne med pinsett på ett tag och fyfan va den skav sig. det är aningen frustrerande att inte kunna höja mer än €1,25 i en pott på €70.

 

optik åt alla!

¨

 

Nya glasögon, hjälper det??

 

Kubo, tack för ett gott skratt, beklagar sorgen....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre spelare kvar i en 5CD-gryta där ettan och tvåan får betalt. Jag ligger som stabil chipleader och en dansk lösaggropelle som jag verkligen avskyr är kortstack. Dansken minihöjer från knappen då jag sitter i stora mörken. Lilla mörken lägger sig, jag har AA och slår om, snubben synar för sina sista slantar med ett tiohögt färgdrag... som naturligtvis går in. Jag grymtar till och dunkar musen i skrivbordet, men vad händer? Luckan öppnas och styrkulan rullar iväg. Jag ser inte vart den tar vägen och börjar leta samtidigt som de kvarvarande spelarna börjar hacka på mina mörkar då jag inte kan försvara mig. Panikartat sliter jag till mig en lampa som står bredvid bordet och försöker febrilt att hitta kulan, men den vägrar att visa sig. Då lampsladden inte räcker till längre utan lossnar ur eluttaget och allt blir kolsvart slår det slint i huvudet. Halvminuten senare har jag slagit sönder min kära sovrumslampa och min mobiltelefon.

 

Fyfan i helvetet vad jag behöver en break från pokerspelandet.

 

Passa er i kväll för trådlåsarkubo, he is on tilt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...