Gå till innehåll

Vad har du slagit sönder under onlinepokerspel?


dominator

Recommended Posts

  • Svars 539
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Måste dela med mig av två situationer:

 

1. En bra kompis i Jönköping har placerat ett gammalt tangentbord vid sidan av det gamla, att ha som syndabock när han på grund av trasig dna-stege inte kan lägga sig med höga pockets.

 

2. Samme kompis. När vi satt hemma på Åland och spelade motsvarigheten till JackVegas så klappade han till skärmen med sin tomma mynthink för kanske tredje gången. Jag frågade honom om han tänkt på vad det kostar att slå sönder skärmen, han tittar inte ens på mig utan säger lugnt 90€.

 

Personligen har jag verkligen inga nerver att tala om, utan har i princip prenumererat på förstaplatsen i utvisningsligan i innebandy, samt tackat min lyckliga stjärna för sponsorerna när klubban skjutit åt helt fel håll, men kan fortfarande inte ens kunna påstå att jag har problem då jag har turen att ha ovan nämnda kompis i bekantskapskretsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har förstört ett fönster när jag kastade en gitarr på/genom det. Som tur var har jag en balkong utanför.

 

Har även gått lös med paintballbössa i min lägenhet. Först kändes det lite fel men då hade jag redan sprayat 70% av rummet så varför sluta? Min hyresvärd har polisanmält mig. Så här i efterhand tycker jag att det var dumt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min mobil hamnade på väggen förra veckan då mitt fyrtal slogs med en rivrad royal och bad beat fick man inte (sajt Interpoker.com).

Mobilen klarade inte sig tyvärr inte (var ändå någon äcklig Sagem modell).

 

Annars har jag bytt tagentbord 3 gånger och mus 2 gånger och drickglas har man också slagit i sönder vid bad beat och tilt... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Inget jag slagit sönder direkt men efter en fyllesession som inte gick så bra så slutade den med att jag lagt ut en annons på blocket i ren ilska på min 20" skärm.

Hade ju nästan minneslucka ifrån den milt sagt alkoholkonsumerande kvällen så visst blev jag förvånad då telefonen ringde på söndagsförmiddan och köparna stod på kö. Hrrrmm den är såld tyvärr blev standardsvaret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja finns många sake man gjort sönder.

X antal skjortor och glas.

 

Kan även rekomendera att inte sitta och leka med chips samtigt som man lirar för finns alldels för stor risk att man kastar chipsen alla världens väg när man åker på några hårda smällar.

Jag gjorde nyligen sönder vitrinskåpet när jag utan att tänka slängde iväg 10st chips rätt i glasrutan på skåpet. Sedan var det bara att plocka fram damsugaren och börja städa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar kasta tomma CD-skivor stenhårt in i väggen (enbart när jag sitter kvar på jobbet och spelar) så de går sönder i många sköna bitar! Min kollega undrar ibland varför det ligger skärvor på golvet...

 

Igår spelade jag RISK och tiltade ordentligt, kastade tärningarna i väggen (hemma hos en tjejkompis), var riktigt pinsamt, löjlig, som en barnunge. Tillslut var jag så arg på de andra, för de spelade som idioter, så jag började fuska riktigt hårt. Snodde 4 kort, såna som man får arméer för, smuggla in massa gubbar på mina länder, etc. Ingen märkte någonting. Sen så råkade jag utrota en snubbe (gul). Sa att det var mitt uppdrag, lyckades hitta det uppdragskortet när det blev lite kalabalik, smugglade ner det i min ficka och drog upp det på bordet och plockade hem vinsten och äran!!

 

Det värsta är jag inte skäms någonting för att jag bluffade mig till vinsten, antar att man har pokern att tacka för det... :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är sedan länge känt att det bara är ninjor och Ken Lennaard som gråter när pokern går dåligt. Övriga varelser slår sönder barn, fruar och heminredning, vilket såklart är mycket manligare och mer tillfredställande.

 

Angående mig själv är det inte så illa ställt för tillfället, har rivit ner en ful poster, slagit sönder en såndäringa risbollslampskärm och skickat anklagande sms till ett gammalt ex. För det mesta kastar jag mig helt enkelt i sängen och vrålar i kudden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste ju bara berätta om de sjukaste jag någonsin varit med om.

Jag har precis fått 50€ tillåtelse om att sätta in 50 nya friska euro av farsan från hans konto. Jag lovade honom att jag inte skulle förlora dem, då jag själv anser att jag är en grym pokerspelare. (Gjorde iaf min 10 åriga brorsa 10kr fattigare hemma vid köksbordet dagen innan)

 

Aja, pengarna var iallafall insatta och jag började spela. Efter ett par givar märkte jag att man inte fick slänga korten och byta. Utan nu rörde det sig om helt andra regler. Man skulle para ihop sina 2kort man fick på handen med de 5 gemensama kort som alla fick se. Jag vet inte om ni har spelat de någon gång men så var det iaf. När jag hade en sisådär 40€ kvar på konto, får jag 3 5 på hand. Jag går med och de 3 första korten kommer, de visar A A A. Shit, tänkte jag, Jag har träffat trissen!!!! jag börjar med att beta 10€ för jag tänkte att den här måste jag ju bara vinna. 2 andra foldar och den sista killen som är kvar raisar till 50€. Detta har jag ju inte råd med så jag tvingas gå "All-in" som det heter, det betyder att du måste satsa allt du har. Jag gör detta iaf för jag menar vem fan kan så trissen i dehär läget. De två andra korten kommer, de visar Q och 9.

Det visar sig senare att han träffat fyrtalet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :shock: Han satt alltså på ett A och vann det hela. Jag blev så ruskigt förbannad att jag tog min nya sko och slängde ut den från nionde våningen, inte nog me det, jag tar även en fin kulspetspenna som jag precis köpt för 12kr nere på Wettergrens!

Sån otrolig otur! Jag kommer nog aldrig va med om ngt liknande i mitt liv, och tur är väl det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I början blev jag faktiskt riktigt sur på badbeats och så vidare..

 

Men faktum är att det är totalt meningslöst att gå runt och älta badbeats osv. för det tar bara en massa energi och det gör inte saken bättre att man går runt och delar med sig av sina dåliga sessions med alla.

 

Se det som så att det är inte mer än rätt att fiskarna får tillbaka pengarna ett tag, det blir ju ändå ni som får dem till slut.

 

Jag vet att det är jävligt tufft att sitta och säga att jaja, jag gjorde rätt beslut iaf och han gjorde fel beslut när han sitter där med din 2/3 av din stack eller råna dig på ett inköp, men tur är en faktor som följer med i poker och det är bara att lära sig för annars kommer det aldrig gå något vidare heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...