Gå till innehåll

NeoSlayer

Members
  • Innehåll Antal

    438
  • Gick med

  • Besökte senast

Anseende bland gemenskapen

0 Neutral

Om NeoSlayer

  • Placering
    Advanced Member

Converted

  • Hemort
    Skara

Senaste besökare till profilen

Blocket med senaste besökare är inaktiverat och visas inte för andra besökare.

  1. [quote=TheGrinder;1866480]Möjligt jag ser vart du pekar men sjukare svar har man väll läst:-) inte helt uppåt väggen imo, för att vara svs :mrgreen:[/quote] Man har en schemalagd turnering som gått VARJE söndag i över ett års tid och sen glömmer någon att lägga upp den. Svaret jag får är inte bara arrogant utan direkt felaktigt. Vi pratade om kompetens va? :) Jag gillar Linus med, han försöker verkligen men det blir fel lite för ofta för att jag ska kalla honom kompetent.
  2. [quote=BlackSmp;1866475]Linus är en av de som jag upplever som riktigt kompetenta på supporten. Dessvärre så finns det även andra som kommer med helt felaktiga svar som bara ger intryck av att de försöker att komma undan så lätt som möjligt.[/quote] På det säger jag JÄTTELOL!! :roll::lol: Jag mailade för ett tag sen och frågade varför det inte fanns någon långsöndag upplagd? Hej. Helt enkelt för att det inte finns någon sådan turnering. LångLÖRDAG finns däremot, men det spelades såklart Lördagen den 11e. ¨ På söndagar är det Söndagssteken som gäller. Med vänlig hälsning Li
  3. [quote=PIMM95;1866410]Tycker det sänder rätt dåliga signaler att SVS Poker stängt ner sitt eget pokerforum och nu tackar nej till detta.[/quote] Synd? Ja. Dåligt? Nej. Kan ju finnas tusen orsaker som vi aldrig kommer greppa.
  4. [quote=Folke Rosvall;1866385]Mycket bra! Min gissning är att dom kommer att avböja erbjudandet, men jag hoppas att jag har fel.[/quote] Tror tyvärr du har rätt men det vore ju fullständigt idiotiskt att INTE ta hjälp från alla håll. Kruxet är bara att ska man ha en anställd som lägger ett par timmar varje dag så bör ju den vara insatt för annars blir det ju god dag yxskaft svar. Hur hittar man den personen som har ett par timmar över varje dag i dessa tider.. :roll:
  5. [quote=Lemmysan;1866286]Ok, suck var exakt skriker jag ut min besvikelse....lol. [/quote] Nu syftade jag i och för sig inte just på dig men jag förstår att du tar åt dig när du har ett nästan 10år gammalt konto varav 11/13 kommentarer är i den här tråden. är det också....lol? En mer ödmjuk approach vore ju istället trevligt om du vill ha vettiga svar.
  6. [quote=emiiii;1866282]Tack för ditt svar. Det finns väl en person i bolaget som har det övergripande ansvaret över affärsområdet Poker? Den personen som initierade byte av klient eller åtminstone godkände den. Det är ingen demokratisk process där majoriteten av de anställde bestämmer om klienten ska bytas eller ej. Jag tycker du motsäger dig lite med tanke på snacket om monopol och att de inte skulle bry sig om Poker för att det är en mindre del av omsättningen. Så länge det just är monopol är det än viktigare att bidra till en bredd i spelutbudet och inte bara erbjuda de spel som ger högst
  7. [quote=BlackSmp;1866248]Jag tror verkligen på att poker är en försvinnande del av SvS totala vinst - det märks. Det kan inte vara roligt att jobba på pokersidan av SvS för de får inte chansen att göra ett tillfredsställande jobb.[/quote] Precis, det är klart att dom (svs) är medvetna om att klientbytet blev ett stort fiasko och jag kan lova att dom gör allt i sin makt för att få saker dit dom vill. För att ge ett exempel så vet jag att det fördes en diskussion ganska högt upp om att köra helt rakefritt en tid framöver som ett sätt att be om ursäkt. Pengarna är inte problemet utan att m
  8. [quote=Lemmysan;1866280]Alla fel ska loggas, vad fick ni för instruktioner egentligen? Dessutom bara ett par timmar! Låter som ett totalfail av ett BETA-test. Om det nu var meningen som ett, ja herreji vad ska man säga...[/quote] Suck.. Så klart det inte var ett "beta-test", var påstår jag det? Jag var bara inbjuden i ett försök att få en kort feedback från någon som spenderar mycket tid i klienten. Vi hittade givetvis en hel del buggar som numer är borttagna men ska man ha en ärlig tror jag man hade behövt minst en vecka på sig för att logga alla buggar och indirekta tankevurpor. Al
  9. [quote=BlackSmp;1866248]Provade ni att köra på Mac? Eller mitt favoritklagomål: att installera på Mac? Jag tror verkligen på att poker är en försvinnande del av SvS totala vinst - det märks. Det kan inte vara roligt att jobba på pokersidan av SvS för de får inte chansen att göra ett tillfredsställande jobb.[/quote] Nej. Jag fick testa Laptop, platta, andriod osv. Ingen Mac.
  10. [quote=emiiii;1866239]Det är ju uppenbart att SVS fått ta emot mycket klagomål ang. den nya klienten. Det är också uppenbart att det inte händer nått. Nån borde ju ha kontakter inom SVS och sakligen kunna framföra till ansvarig (inte kundservice) hur dåligt klienten fungerar. Folk som testat "betaversion"? Dybban? Andra?! De skulle ju såklart inte lanserat klienten innan den fungerade bättre. Men svälj stoltheten och kör den gamla klienten tills den nya fungerar! Lägg inte energi på design (tycker egentligen inte det är nått fel på designen) o annat trams utan se till att funktionerna funger
  11. Det ska inte vara problem med cg-borden längre. Uttagen fick tjejen till svar att dom "låg efter" men att hennes pengar skulle komma imorgon fredag.
  12. [quote=Bloop;1865874]Jupp, själv inne på andra dagen nu. Pengarna brukar annars komma dagen efter om uttaget inte sker allt för sent dagen innan. Varför ska detta OCKSÅ behöva krångla? Uttagen via Sv. Spels hemsida till min bank ska väl för helvete inte ha något med själva pokerklienten att göra. Jag skämtar inte när jag påstår att detta är den sämsta uppdatering jag sett av något någonsin, datorrelaterat eller inte. Wow. [URL="https://www.youtube.com/watch?v=OReGUIdddJw"]Everyone has AIDS[/URL][/quote] Grädde på moset... Tjejen hade med tagit ut pengar och ringde med och ville veta
  13. [quote=Folke Rosvall;1865856]I dag ser korten ut som vanligt igen. Vad var det för konstiga kort igår? Misstag eller avsiktligt?[/quote] Om du går till Inställningar-Allmänna inställningar och tittar på höger sida så kan du välja om du vill ha kort med eller utan kläder samt fyrfärgskortlek eller inte.
×
×
  • Skapa nytt...