Gå till innehåll

Vad har du slagit sönder under onlinepokerspel?


dominator

Recommended Posts

  • Svars 539
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lyckades slå sönder skärmen idag, av gammal vana sopar jag till den så knogarna ryker. nu har jag dock flyttat den så den står inte mot en vägg längre utan den ramlar av skrivbordet och ner på skrivaren, när jag efter ett tag samalr mig och tar upp den för att partys jävla pipande när man inte agerar gör mig galen ser jag nästan ingenting. ser ut som att man sänkt en tio tolv flaskor och badar ångbastu, tycker mig urskilja AA på ett av borden och trycker in i frustration, kan vart fyror med men stacken gled ju åt mitt håll sen så det var nog bra....

 

bara rusa och köpa ny imorrn, nån som har ett bra tips på nån som funkar fint i 1600*1200 och inte kostar mer än tre riverbeats på NL100?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag läser den här tråden blir man ju ganska mörkrädd. Tror vissa förlorar mer på raserierna än på själva utdragningen ;)

 

Själv har jag bara lyckats med konststycket att slå sönder plastskyddet til fästet till ryggstödet på stolen, Men själva fästet klarade sig så stolen duger ett tag till :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades krossa min skalle i höstas då det var paus i en stars-turnering. Blåsan tryckte på och jag, min vana trogen, reste mig upp och stormade nerför trappen mot muggen. Lite bråttom hade jag nog eftersom jag ginade på den del som alla föräldrar i alla år skrikit "gåå inte där!" åt...

Om jag bara hade lyssnat på dessa otaliga föräldrar...well, well.

 

En halvtimme senare vaknar jag upp med ett halvt lakan på skallen, tant & ambulanskillar bredvid - ingen aning om hur jag hamnat där. Somnade om. 8 timmar senare vaknar jag upp med 21 stygn i skallen. Hamnade inte ITM i den turneringen. Ärret ser dock ut som ett hjärta, så man kan nog skylla på tatuering eller nåt...

 

I övrigt så är det enda som slagits sönder mina drömmar...dock var jag proffessionell onlinepokerspelare en stund i söndags mellan 12 och 14 - sen ringde det på dörren och vi fick besök.

 

/D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 ggr har det hänt jag slog näven i bordet allt jag orkade, har nu krossat min lillfingerknoge två ggr, gissa om jag fått ångest, får ju leva med att min hand är förstörd, restan av livet, inte gråter jag för det, en ond påminnelse på hur dum jag varit, vet jag har problem med humöret, bara i onlinespel, på live har jag alltid kunnat hålla mig från skrik osv! Men sur det har jag blivit!!!

 

 

Mvh En dum Hero

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som skyddsombud för prof. pokerspelare så är jag bekymmrad över de skakande rapporter jag tagit del av på senare tid om skaderisken på era arbetsplatser...

Iaktag därför följande:

 

Risknivå 1: Lowlimit:

Spela alltid med hockeyhjälm och boxningshandskar.

(Tandskydd rekommenderas redan på denna nivå).

 

Risknivå 2: Midlimit:

Pga risk för flygande/rekyllerande föremål duger här inte hockeyhjälm längre...

obl. är nu integralhjälm med nedfällbart visir...

(+ tandskydd).

 

Risknivå 3: Highlimit-turneringsspel-multitable:

Obehöriga äga ej tillträde.

Integralhjälm + kevlarväst.

Minsta riskavstånd, spelare-allmänhet: 50 m.

Möjligheter till snabb krishjälpshantering.

Polisens insatsstyrkor bör här få utökade befogenheter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slagit sej själv på låret ?!

Låter som ett utmärkt fall av maschoshism eller

vad det heter.

 

Det där är någonting jag börjat med efter att ha slagit sönder möss, fjärrkontroller, dörrar, väggar mm genom åren. Det finns ju andra saker att bli förbannad på än utdragningar i poker. När AIK hämtar upp 0-3 till 3-3 sista kvarten i ett derby t ex. Det blev helt enkelt för dyrt och ångestfyllt att slå sönder grejer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att jag slutligen kommer att bege mig ut på en killing-spree i varbergs centrum aka Michael Douglas, Falling Down-style...

 

Brukar mest rycka i mungipan då jag åker på en utdragning, kanske att jag suckar ljudligt, men att slå sönder nåt? Nej...

 

Så när ni läser i aftonbladet: EXTRA! Förvirrad man stryper 7 i vbg, hördes mumla "all-in? jag ska ge dig för all-in med 72o!!!", så är det jag...

 

;)

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir ni mer förbannade om ni förlorar en stor pott, eller är det sättet ni förlorar på som är mest avgörande? För mig är det mer sättet jag förlorar på. Det absolut värsta är att göra en syn eller höjning som man egentligen vet inte kommer gå hem, ett jävligt dåligt spel helt enkelt. Då blir jag asförbannad på mig själv oavsett om jag lirar $0.05/$0.10 eller $2/$4. För mig är känslan av att vara en idiot värst. Pengarna har man ju råd med, annars skulle man ju inte satsat dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir ni mer förbannade om ni förlorar en stor pott, eller är det sättet ni förlorar på som är mest avgörande? För mig är det mer sättet jag förlorar på. Det absolut värsta är att göra en syn eller höjning som man egentligen vet inte kommer gå hem, ett jävligt dåligt spel helt enkelt. Då blir jag asförbannad på mig själv oavsett om jag lirar $0.05/$0.10 eller $2/$4. För mig är känslan av att vara en idiot värst. Pengarna har man ju råd med, annars skulle man ju inte satsat dem.

 

Det beror på hur stor potten var kontra hur stor favorit jag var.

 

Om jag förlorar en jättepot på en megasuckout (någon träffar en 2-outare på rivern typ) så blir jag bra mycket surare än om jag losar samma potstorlek när någon har mängder med outs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Loosa stort på en färg för ca två veckor sen, grabbade tag i det första jag fick tag på, det visade sig vara min flickväns smyckesskrin :D drog iväv detta med full kraft i väggen, skrinet gick i tusen bitar och diverse smycken gick sönder, in kommer min flickvän rusandes och undrar va fan som händer, hon blir givetvis rasande på mig och vi börjar bråka som fan, hon ber mig sticka från lyan, Jag sticker till krogen o dricker mig snorfull kommer hem och spyr givetvis i sängen jämte henne:(.

Dan efter gör hon slut, allt detta för en jävla losad hand skull. E man dum i huvet eller !!??

 

 

Ursäkta, men det var fan det roligaste jag läst på väldigt länge...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja här ser man ju hur illla det kan gå om man har lite hetsigt temperament. :)

 

Själv har jag faktiskt inte slagit sönder någonting på väldigt länge, även om det var nära förra veckan när KK träffade på rivern och slog mina AA i ett avgörande läge i en turnering. Tog första bästa sak och kastade rakt på skärmen...som tur var så visade det sig att min skärm är konstruerad för att tåla en armekniv i hög hastighet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Som skyddsombud för prof. pokerspelare så är jag bekymmrad över de skakande rapporter jag tagit del av på senare tid om skaderisken på era arbetsplatser...

Iaktag därför följande:

 

Risknivå 1: Lowlimit:

Spela alltid med hockeyhjälm och boxningshandskar.

(Tandskydd rekommenderas redan på denna nivå).

 

Risknivå 2: Midlimit:

Pga risk för flygande/rekyllerande föremål duger här inte hockeyhjälm längre...

obl. är nu integralhjälm med nedfällbart visir...

(+ tandskydd).

 

 

Risknivå 3: Highlimit-turneringsspel-multitable:

Obehöriga äga ej tillträde.

Integralhjälm + kevlarväst.

Minsta riskavstånd, spelare-allmänhet: 50 m.

Möjligheter till snabb krishjälpshantering.

Polisens insatsstyrkor bör här få utökade befogenheter.

 

ha ha.. den var bra..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har väl blivit en eller annan mus och även 2 tangent bord. lirade 25 k på expekt, var i final bordet , jag hade AQ S :diamond: som SB alla har foldat, jag dubblar blindsen och BB sätter mig all in , jag callar självklart efter som han är en riktigt aggresiv spelare , Han visar upp A10S :spade:

Floppen kommer 3 :diamond: 7 :diamond: Q :spade: en dröm flopp dvs.

Turn 4 :spade: River K :spade: , då kan jag säga att både musen och tangentbordet rök. I detta läge fanns det inge rättvisa i världen, fisken hade vunnit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Loosa stort på en färg för ca två veckor sen, grabbade tag i det första jag fick tag på, det visade sig vara min flickväns smyckesskrin :D drog iväv detta med full kraft i väggen, skrinet gick i tusen bitar och diverse smycken gick sönder, in kommer min flickvän rusandes och undrar va fan som händer, hon blir givetvis rasande på mig och vi börjar bråka som fan, hon ber mig sticka från lyan, Jag sticker till krogen o dricker mig snorfull kommer hem och spyr givetvis i sängen jämte henne:(.

Dan efter gör hon slut, allt detta för en jävla losad hand skull. E man dum i huvet eller !!??

 

Helt fel av bruden o bli sne för det. Du borde åka dit och nita henne.

 

In the game of life women is the rake my dearest!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på tal om golf, på min hemmabana är första slaget över ett vattenhinder.

och efter att ha stått vpå tee och slgit en 20 bollar drog först en klubba. sen golfbagen i vattnet sen fick sig några åskådare som stod och garva en rejäl utskällning.

 

hmm runt 70 utvisningsminuter på 3 matcher i ishockey.

 

slagit sönder det mesta i hemmet, som tur är(eller otur) så har vi precis flyttat till ett nybyggt hus.

 

får se hur länge det är helt och fint

 

det var väl inget! jag lyckades dra ihop 58 min på en enda match i hockey i julas :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En apelsin kastad i väggen, en trådlös mus sönderslagen samt ett vidrigt snorspott rakt på min nya tft-

 

Har även lyckats lägga en sidekick på ett glas på mitt databord som gick i tusen bitar. Jag hittade däremot en intressant sak som säljs över nätet- kan inte hitta länken däremot, en skummgummi tegelsten som man kan slänga som gör minimal skada enligt tillverkaren på diverse tillbehör runt datorn. Funderar på att skaffa en sånn.

 

Gången jag sparkade en sidekick...förlorade jag med kåk i ess mot en royal straight flush- :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...