Gå till innehåll

Vad har du slagit sönder under onlinepokerspel?


dominator

Recommended Posts

För två veckor senan slog jag sönder min sambo när hon stängde av modemet (av misstag) när jag satt som chipleader och 3 pers kvar. När jag kopplat upp igen hade jag slutat som 3:a. Men jag fick stålar av henne sen så jag förlät henne.

 

Asså gubbar.. Tänk på om detta är sant.. Är det en €1+€0.1 buy-in ?

 

Vi säger att det var genomsnittet (över..) €10 inköp.

 

Det var 1000 personer med.

 

10 000 prizepool.

 

15% till vinnaren.

 

€1500

 

5% till trean

 

€500 .

 

Hon gav dig 10 000 kr? Eller så kunde vdet varit MYCKET mer eller så var det en obetydlig siffra, du verkar fan inte ha så br akontakt med din sambo isåfall. (Varning, mina uträkningar kan vara åt helvete ;))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 539
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För två veckor senan slog jag sönder min sambo när hon stängde av modemet (av misstag) när jag satt som chipleader och 3 pers kvar. När jag kopplat upp igen hade jag slutat som 3:a. Men jag fick stålar av henne sen så jag förlät henne.

 

Asså gubbar.. Tänk på om detta är sant.. Är det en €1+€0.1 buy-in ?

 

Vi säger att det var genomsnittet (över..) €10 inköp.

 

Det var 1000 personer med.

 

10 000 prizepool.

 

15% till vinnaren.

 

€1500

 

5% till trean

 

€500 .

 

Hon gav dig 10 000 kr? Eller så kunde vdet varit MYCKET mer eller så var det en obetydlig siffra, du verkar fan inte ha så br akontakt med din sambo isåfall. (Varning, mina uträkningar kan vara åt helvete ;))

 

In topic igen, jag brukar sitta och ladda upp hjärnan för en riktig smäll ner i tangentbordet, jag brukar bli helt varm, inte när jag spelar fel men när jag blev utdragen som jag blivit fem gånger ida gmen bara två slag, burkar annars ta det lugnt.. BARa så jävla sjuka grejer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skall börja spela med min laptop tror jag. Den kan jag inte slå i, då slår jag sönder 14k liksom :P

 

ehh.. min kostade 24k.. likförbannat drämde jag igen locket liiite för hårt...

"bios disc error.."

Tror inte det spelar ngn roll om du blir arg.. fast, det är klart. Läxan kanske blir värre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Ett bord, en telefon, och en tangenbord; i ett och samma slag.

 

det var inte illa. men än finns det utmanare, även om du skrämt bort de flesta vid det här laget. jag drog ett glas i väggen. på väggen satt en spegel. under spegeln satt min kompis. under min kompis låg en kontakt/sladdhylsa.

 

ett trasigt glas, en trasig spegel, en blodig kompisrygg, en blöt säng samt en farlig sladdhylsa.

 

 

jag är inte livsfarlig, jag är livsfara

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lade mig i en stor pott, för vad som sen visade sig vara en bluff.

 

Drog näven allt vad jag hade - och jag menar det - på tangentbordet, som förintades. Förintelsen fortplantade sig i bordsskivan som sprack. Telefonen hoppade i golvet, sprack, och har inte funkat sedan dess.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Någon månad efter jag inlett min internetpokerkarriär så åkte jag på ett bad beat, tog två snabba steg genom rummet och fotade sönder stereoanläggningen. Det riktigt fina var att sparken kostade mig mer än vad den förlorade handen gjorde.

 

När jag var yngre och ännu labilare så knäckte jag min Amiga 500 i två delar efter att ha missat jackpotten tre gånger på raken i Pinball Dreams. Avhyvlingen jag fick efter det var inte av denna värld...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon månad efter jag inlett min internetpokerkarriär så åkte jag på ett bad beat, tog två snabba steg genom rummet och fotade sönder stereoanläggningen. Det riktigt fina var att sparken kostade mig mer än vad den förlorade handen gjorde.

 

När jag var yngre och ännu labilare så knäckte jag min Amiga 500 i två delar efter att ha missat jackpotten tre gånger på raken i Pinball Dreams. Avhyvlingen jag fick efter det var inte av denna värld...

 

För att citera en känd profil från ett annat forum: Skrattar Ut Högt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon månad efter jag inlett min internetpokerkarriär så åkte jag på ett bad beat, tog två snabba steg genom rummet och fotade sönder stereoanläggningen. Det riktigt fina var att sparken kostade mig mer än vad den förlorade handen gjorde.

 

När jag var yngre och ännu labilare så knäckte jag min Amiga 500 i två delar efter att ha missat jackpotten tre gånger på raken i Pinball Dreams. Avhyvlingen jag fick efter det var inte av denna värld...

 

För att citera en känd profil från ett annat forum: Skrattar Ut Högt!

 

Nä, busen... Så här ;) : Skrattar Ut Ut Ut Ut Ut Högt!

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju intressant hur man kan låta ilskan härja när man sitter hemma i morgonrocken och människorna man spelar mot bara är namn eller löjliga tecknade figurer. Lite samma fenomen som när folk kör bil och blir tokarga på andra förare som inte kör riktigt som man ska... när alla är anonyma kan man bli hur arg man vill. Men jag undrar hur mycket saker som har slagits sönder under livespel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon månad efter jag inlett min internetpokerkarriär så åkte jag på ett bad beat, tog två snabba steg genom rummet och fotade sönder stereoanläggningen. Det riktigt fina var att sparken kostade mig mer än vad den förlorade handen gjorde.

 

När jag var yngre och ännu labilare så knäckte jag min Amiga 500 i två delar efter att ha missat jackpotten tre gånger på raken i Pinball Dreams. Avhyvlingen jag fick efter det var inte av denna värld...

 

För att citera en känd profil från ett annat forum: Skrattar Ut Högt!

 

Nä, busen... Så här ;) : Skrattar Ut Ut Ut Ut Ut Högt!

 

/TF

 

Tveklöst Förföljande, behöver man bli rädd ? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju intressant hur man kan låta ilskan härja när man sitter hemma i morgonrocken och människorna man spelar mot bara är namn eller löjliga tecknade figurer. Lite samma fenomen som när folk kör bil och blir tokarga på andra förare som inte kör riktigt som man ska... när alla är anonyma kan man bli hur arg man vill. Men jag undrar hur mycket saker som har slagits sönder under livespel.

 

Vet inte om de räknas men jag drämde näven i bordet under ett homegame när jag torskade en all-in med A,A mot Ax(mellan 2-7)s. Det resulterade i att alla andras marken flöt in i mitten så de blandades i en fin pöl. De fick höfta på ett ungefär hur mycket de hade kvar och jag fick sitta och skämmas. Som tur är förlät mina kompisar mig ganska snart och jag fick vara med nästa gång igen.

 

Antagligen har folk gjort värre saker än så under livespel.

 

En lustig sak var ett en hundradel innan näven flög i bordet tänkte jag " detta kanske inte är så värst smart...hmmm" men jag han inte ändra beslutet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tveklöst Förföljande, behöver man bli rädd ? :D

 

JA, det tycker jag. :lol: .jag jobbar ju vägg i vägg med denna person som även har en viss släng av barnallergi (onyttigt vetande) så jag vet vad jag pratar (skriver) om :shock:

 

NU kommer jag troligast bli förföljd hela dagen i morgon. :lol:

 

/A ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror bestämt jag får spela lite poker online hemma hos Poke67... Så jag äntligen får slå sönder något... Fast jag väntar tills han köpt en vägg-tv ;)

 

/TF

 

:lol::lol: *skriver snabbt ned TF på listan över ej välkomna* :evil:

 

Spela hos mig ?? :shock: aha, Du HAR inte TVÅ datorer hemma?? :lol:

 

/A :club:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...