Gå till innehåll

Vad har du slagit sönder under onlinepokerspel?


dominator

Recommended Posts

  • Svars 539
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

När ja spelar på expekt kör jag 1/2 bord!

 

Satte mig ner med 50 dollar denna gång tror jag det var!

Började me att spela upp mig lite! på en ny runda får jag pocketpar i 2 or.

En kille höjjer 10 dollar! ja synar, alla andra lägger sejj!

 

Floppen kommer: 2 2 9 ,, har altså prickat fyrtal nu! Den andra killen börjar prata å går allin me sina 129 dollar! helt allvarligt så blev ja stum av förtvivlan! tänkter till att antingen är det väldsmästar Tomten på bluffa eller så sitter han juh på 2st 9 or å har den bästa kåken! ja synar givetsvis me mitt fyrtal å är väldigt glad eftersom ja tror ja ska bli mkt rikare! the turn kommer, K , ingen fara för mig! på rivern kommer en till 9a , Snubben prickar sina fyrtal i 9 0r.

 

Först tänkte jag slå sönder hela tangentbordet men hivade glaset i väggen istället!

Nån som vart med om nått sånt här sjukt?? helt otroligt altså!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är väl också lite mer av en skrikarperson men har bitit mig i handen ett antal gånger och gett mig själv lårkakor. Bästa sättet att straffa en för ens otur är att göra illa sig själv btw :)

 

Sen för något år sedan slog jag sönder min fina biljardkö som inte var så billig.

 

Numera är jag lugn som en filbunke... (oavsett vad min svullna högerhand säger)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När ja spelar på expekt kör jag 1/2 bord!

 

Började me att spela upp mig lite! på en ny runda får jag pocketpar i 2 or.

En kille höjjer 10 dollar! ja synar, alla andra lägger sejj!

 

Nån som vart med om nått sånt här sjukt?? helt otroligt altså!

 

Nej jag tror inte nån har gjort en så sjuk syn med pocket tvåor... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inga fantastiska bedrifter framför datorn att skryta med. Som "bäst" körde jag knytnäven nästan genom tangentbordet, med ett regn av bokstäver som följd. Lite kul att se våldsverkningarna som skett inom tennis, pingis och golf dock, kanske inte vad man vanligtvis betraktar som huligansporter. Men jag tror faktiskt att jag klår det. Som 10-åring blev jag nämligen utslängd och portad från DM i Schack.

 

Varför? Min motståndare hade startat min klocka medan jag var ute och åt, så när jag kom tillbaka hade jag bara nån minut kvar att spela. Min respons var att misshandla honom med schackbrädet tills nån stor stark karl lyckades dra bort mig och slänga ut mej. Mig veterligen har ingen annan schackspelare misshandlat sin motståndare med brädet.

 

 

 

 

Ps. Ångrar ingenting! Skulle göra samma sak igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Floppen kommer: 2 2 9 ,, har altså prickat fyrtal nu! Den andra killen börjar prata å går allin me sina 129 dollar! helt allvarligt så blev ja stum av förtvivlan! tänkter till att antingen är det väldsmästar Tomten på bluffa eller så sitter han juh på 2st 9 or å har den bästa kåken! ja synar givetsvis me mitt fyrtal å är väldigt glad eftersom ja tror ja ska bli mkt rikare! the turn kommer, K , ingen fara för mig! på rivern kommer en till 9a , Snubben prickar sina fyrtal i 9 0r.

 

Om det är sant lär du ha vunnit bad beat-bonusen, som torde vara värd bra mycket mer än potten du förlorade. Eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Adrenalinkicken vid pokerilska är enorm. Har kastat golfboll i betongvägg med retur på eget öra :shock: (rekomenderas icke!!)

 

Slagit sönder minst fyra tennisracketar, ett dussintal pingisracketar i ungdomens dagar....innebandyklubbor minst tio. Golfklubbor endast en!! Men den var nyköpt (4500:-) :evil: .

 

Har slagits på basketplanen ett par gånger då har det alltid iofs varit nån annan idiot som förökt ta bollen ifrån mig och fått huvudet för nära min armbåge!!! :twisted::twisted::twisted:

 

Hatar att förlora!! Älskar att spela!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har slagit allt vad jag kunnat in i ett skåp några gånger.. en gång fick jag käka penicilin efter att ett sår på knogen blivit infekterat... sen biter jag mig i handen.... slår allt vad jag har i sängen.... min adrenalin-ilska har förvärrats 100x sen jag slutade snusa för snart 6½ månad sen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Sådärja...listan på sidan tre är uppdaterad med ytterligare ett skrivbord. Fantastiskt dålig kvalité måste jag säga...jävla rappel. Jag lyckades knäcka skivan med 10 slag...och då är jag inte ens stark naturligtvis. Saken är ju i och för sig den att jag har börjat träna...gymkort 4000 spänn. Så man kan ju se det som att gymkortet kostade 4600 eftersom jag aldrig hade lyckats slagit sönder bordet för ett halår sen. Jävla HOR!!!!

 

 

Mvh

 

Samuel den store :spade:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan besinna mig en stund iallafall.....alternerar Pokern med Thaiboxning så det går alltid ut över nån!! :lol:

 

Mitt pokerpord är så dåligt ihopsatt så det sviktar när man slår på det hårt.....Det är att rekommendera faktiskt...Lampan är det enda som gått sönder än sålänge.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...