Narkissoz Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Kör en match nu. Se det som allmosor till en behövande. Det där är bara fel. Alltså, missförstå mig inte, jag kommer göra mitt bästa. Bara det att jag vet att jag är sämre, så garanterat -EV för min del. Jag anade ett missförstånd, tack för förklaringen Citera
OzzzaJa Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 lite tungt nu ja.. dags att hitta klonkskillsen.. KOM IGEN shahin!! Citera
Hasselby Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 snart måste han nog sätta B2B-rekord i simultana HU-matcher för att kunna ro hem det här. men kämpa på! "Ända in i kaklet!" som förre simkaptenen Hans Chrunak sa. Citera
Sansrom Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Kör en match nu. Se det som allmosor till en behövande. Det där är bara fel. Alltså, missförstå mig inte, jag kommer göra mitt bästa. Bara det att jag vet att jag är sämre, så garanterat -EV för min del. Jag anade ett missförstånd, tack för förklaringen Var ju tvungen att vinna bara för att visa att jag menade det. Citera
Pokemonn Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Vilken spänning! Ser inte bra ut... Jag håller tummar, tår och allt som går! Heja heja heja! Citera
Blado Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Shahin har bett om extra tid för att starta om datorn, och snälla som vi är går vi med på det. Ny deadline idag: 00:05. För snälla ni är ) Citera
heybike Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Shahin har bett om extra tid för att starta om datorn, och snälla som vi är går vi med på det. Ny deadline idag: 00:05. För snälla ni är ) Nice om han klarar det på grund av det. Citera
Morbo Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Glöm inte att om han skulle gräva sig ur det här hålet är det fortfarande 8 dagar kvar... Citera
Bubbla Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Jag trode han hade en av sina lediga dagar idag... han bara spelar lite poker för nöjjessklull... Citera
IngeRik Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 han får väl regga sig i typ 15 st 23.55 och köra all-in poker ifall det inte vänder innan Citera
milk0_o Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 fest till helgen nu då om det skiter sig Ramzi? ;D Citera
Lottie Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 snart måste han nog sätta B2B-rekord i simultana HU-matcher för att kunna ro hem det här. men kämpa på! "Ända in i kaklet!" som förre simkaptenen Hans Chrunak sa. Var det inte fotbollskaptenen Tommy Söderberg som brukade säga det? Eller båda kanske? Citera
FordPrefect Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Han borde ge upp och ladda för att lira ihop 100 000 på Omaha under de följande dagarna Citera
Toan Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Två åt gången börjar nog bli i minsta laget nu va. Citera
psykologen Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Vill inte vara någon partycrasher men som han spelar nu så kommer han aldrig att klara det utan gudabenådade klonkarskill från ovan. Killen spelar så desperat så att om jag inte visste att han kunde spela så skulle jag skriva jättemört som note på han. Funderar på att gå in och chipdumpa lite.... Citera
psykologas Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 dårarna ger honom chansen just nu:) Citera
jackbalsam Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Vill inte vara någon partycrasher men som han spelar nu så kommer han aldrig att klara det utan gudabenådade klonkarskill från ovan. Killen spelar så desperat så att om jag inte visste att han kunde spela så skulle jag skriva jättemört som note på han. Funderar på att gå in och chipdumpa lite.... Konstigt. Han har ju inte bråttom eller nåt. Citera
jackbalsam Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Hur mycket hade han som mest idag och vad var klockan då? Han var väl typ 3-4 ifrån ett tag? Citera
unfufu Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 om han inte klarar idag är vadet över? Citera
Toan Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 om han inte klarar idag är vadet över? Precis. Citera
Recommended Posts