Gå till innehåll

Kommentera Shahin86s tolvdagarsutmaning


Hjort

Recommended Posts

Kan vi inte samla ihop 10 PF.nu som inte e så heta på HU o vill spela lite mot shahin? :D Inte rigg amen spela sitt A-game med vetskapen om att det itne är ett så starkt A game just i HU? :D komigen, gör det för hjälten ;)

 

Om ni vill se fler såna här grejer i fortsättningen borde ni lägga ner alla såna här tankar så vi slipper hålla eventuella framtida vad hemliga.

 

EDIT:

Skulle ju inte tagit synen normalt, men kändes rätt då grabben var under hyfsad tidspress..

 

Sånt här också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 417
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan vi inte samla ihop 10 PF.nu som inte e så heta på HU o vill spela lite mot shahin? :D Inte rigg amen spela sitt A-game med vetskapen om att det itne är ett så starkt A game just i HU? :D komigen, gör det för hjälten ;)

 

Om ni vill se fler såna här grejer i fortsättningen borde ni lägga ner alla såna här tankar så vi slipper hålla eventuella framtida vad hemliga.

 

EDIT:

Skulle ju inte tagit synen normalt, men kändes rätt då grabben var under hyfsad tidspress..

 

Sånt här också.

Men ändå, vem skulle vilja ge bort pengar för att en annan kille från ett forum ska vinna ett vad?Och vilken oärlig och tråkig person skulle göra det? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EDIT:
Skulle ju inte tagit synen normalt, men kändes rätt då grabben var under hyfsad tidspress..

 

Sånt här också.

Vad menar du?

 

EDIT: menade alltså inte att jag ville donera mina stålar till honom. Utan satte honom på en mycket svagare hand än vad han igentligen skulle haft ifall han lirat sitt A-game.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står säkert här nånstans men... vi pratar 100k kronor va, inte dollars? 20 lax var till Ramz o grabbarna. Jaja men han spelar ju in det på drygt 10 dygn så ingen fara. Kanske borde ändra titel till sveriges bäste heads-up spelare.

 

då tror jag en invite från herr lennard kommer snaaart snart:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ni vill se fler såna här grejer i fortsättningen borde ni lägga ner alla såna här tankar så vi slipper hålla eventuella framtida vad hemliga.

Är ju sjukt dålig stil oavsett, snudd på ban faktiskt.

 

Om inte uppmaning till fusk redan är mot reglerna så kommer det bli det tämeligen snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otur idag, men hur har ni bestämmt det här med "vilodag"?

Kan han ta denna förlustdag som en vilodag eller var han tvungen att meddela om vilodag redan innan dagen?

 

Ja, inte kan man ju spela en dag o sen säga "sorry grbabar glömde säga att det var vilodagen"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otur idag, men hur har ni bestämmt det här med "vilodag"?

Kan han ta denna förlustdag som en vilodag eller var han tvungen att meddela om vilodag redan innan dagen?

 

Ja, inte kan man ju spela en dag o sen säga "sorry grbabar glömde säga att det var vilodagen"

Näe, det var det jag tänkte. Skulle bara kolla.

Får väl säga grattis till er då i stället RaMz, Morbo och de andra som jag inte vet vilka det är. Sen fick ju Shahin en Thailandsresa för 2 på 4 dagars slit så helt katastrofalt slutade det ju inte för honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Näe, det var det jag tänkte. Skulle bara kolla.

Får väl säga grattis till er då i stället RaMz, Morbo och de andra som jag inte vet vilka det är. Sen fick ju Shahin en Thailandsresa för 2 på 4 dagars slit så helt katastrofalt slutade det ju inte för honom.

 

Frågan är bara vem av mig eller Morbo som han tar med till Thailand? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...