Gå till innehåll

Kommentera Shahin86s tolvdagarsutmaning


Hjort

Recommended Posts

  • Svars 417
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelar roll vad det definieras som.

 

Kens utmaning var väl att man spelar med 100k var, 100/200 i blinds utan att de ökar tills någon gular. Vinner Ken får han 100k, vinner motståndaren får han 120k.

 

Liknar mer CG pga strukturen utan blindsökningar och med djupa stackar, liknar mer SnG eftersom man inte får kliva när man vill och man spelar tills någon är gul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grov skillnad mellan CG och sng HU

Kens utmaning innebär väl HU SnG?

 

har svårt att tro det faktiskt :roll:

Okej då, kan sträcka mig till SnG (turnering, w/e) med fasta blinds och djupa stackar. CG blir det väl däremot inte hur man än vrider och vänder på det. Nog snackat om det nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror ingenting. Vill inleda så :)

 

Men vore det inte mycket simpelt att rigga detta? Ta ett lån (om man inte redan har pengarna) och regga en miljard fiskkompisar via andra skins och pumpa deras konton med pengar och spela av dem det innan perioden e slut och vinna? Det jag undrar är helt enkelt hur Ramz osv garderat sig inför sådana möjligheter? Jag tror inte alls att shahin har smutsigt mjöl i påsen utan bara undrar hur de vågade ta detta vad med sådana riggmöjligheter från Shahin:s sida? Om han nu hade varit en ful fisk dvs :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror ingenting. Vill inleda så :)

 

Men vore det inte mycket simpelt att rigga detta? Ta ett lån (om man inte redan har pengarna) och regga en miljard fiskkompisar via andra skins och pumpa deras konton med pengar och spela av dem det innan perioden e slut och vinna? Det jag undrar är helt enkelt hur Ramz osv garderat sig inför sådana möjligheter? Jag tror inte alls att shahin har smutsigt mjöl i påsen utan bara undrar hur de vågade ta detta vad med sådana riggmöjligheter från Shahin:s sida? Om han nu hade varit en ful fisk dvs :)

 

Vi har lösenord till kontot och känner folk som jobbar inom b2b så vi kan kolla upp rätt så mkt om vi tycker något ser oroväckande ut. Men som du sa, ingendera av parterna har orent mjöl i påsen så det är inga problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror ingenting. Vill inleda så :)

 

Men vore det inte mycket simpelt att rigga detta? Ta ett lån (om man inte redan har pengarna) och regga en miljard fiskkompisar via andra skins och pumpa deras konton med pengar och spela av dem det innan perioden e slut och vinna? Det jag undrar är helt enkelt hur Ramz osv garderat sig inför sådana möjligheter? Jag tror inte alls att shahin har smutsigt mjöl i påsen utan bara undrar hur de vågade ta detta vad med sådana riggmöjligheter från Shahin:s sida? Om han nu hade varit en ful fisk dvs :)

 

Vi har lösenord till kontot och känner folk som jobbar inom b2b så vi kan kolla upp rätt så mkt om vi tycker något ser oroväckande ut. Men som du sa, ingendera av parterna har orent mjöl i påsen så det är inga problem.

 

I see, jo då låter det lite mindre riskabelt genast.

En annan sak som jag är mycket nyfiken över är BAKGRUNDEN till vadet? Hur kom det sig att detta blev ett vad? Vem frågade vem och varför?! :D

 

Låter som det skulle kunna ligga en rolig hund begraven under allt detta :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...