Gå till innehåll

Kommentera Shahin86s tolvdagarsutmaning


Hjort

Recommended Posts

  • Svars 417
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag har en undran över själva dealen... Shahin får 300K ifall han lyckas vinna €1000 om dagen i 12 dagar, misslyckas han så ska han betala 100K. Jag har inte sett nånstans vad det är för valuta.

Snackar vi €, $ eller svenska kronor?

 

 

en Breitling Superocean Steelfish X-plus och en thailand resa står väll på spel också om jag har förstått allt rätt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är reglerna egentligen? får han ta sina två pausdagar precis när han vill? alltså om man inte klarar €1000 en dag får han då räkna det som en pausdag eller får han inte spela alls på sin pausdag?

 

Jag ska snart hoppa in och donera lite till han tror jag, headsup fisk som jag är :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är reglerna egentligen? får han ta sina två pausdagar precis när han vill? alltså om man inte klarar €1000 en dag får han då räkna det som en pausdag eller får han inte spela alls på sin pausdag?

 

Jag ska snart hoppa in och donera lite till han tror jag, headsup fisk som jag är :lol:

Han måste i förväg meddela om han tar en pausdag.

 

Hoppa in nu vetja, han sitter och väntar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte jag va tvungen att kolla lite på killen när han lirar...

 

Säger bara: Hatten av till dig Shahin, skulle aldrig palla med en sådan här utmaning!

 

Personligen så hade jag tiltat sönder efter en halvdag, men lycka till! Hoppas du klarar de...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...