muren Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 Kolla om insättningsgränserna är intakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f0rtress Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 6 minuter sedan, säger WesleyWyndamPryce : Auto topup på stacken trodde jag inte var tillåtet gott iaf Nu känns det ändå OK att gå från fruktpizza till margherita för egen del! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WesleyWyndamPryce Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 Just nu, säger f0rtress : Nu känns det ändå OK att gå från fruktpizza till margherita för egen del! Ja jag känner att det var värt frukten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerspelarn1 Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 17 minuter sedan, säger muren : Kolla om insättningsgränserna är intakt. Samma insättningsgräns som tidigare. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 Det går inte längre att spela anonyma bord. Jag ringde kundtjänst och dom bekräftade det. Jag frågade om fyrfärgskort. Dom sa att man kan ordna det via inställningar. Jag har inte hittat hur man gör men dom ville inte hjälpa mej. Har någon hittat vilken väg man ska gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vegetera Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 Kan man inte skriva notes? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 2 minuter sedan, säger Folke Rosvall : Det går inte längre att spela anonyma bord. Jag ringde kundtjänst och dom bekräftade det. Jag frågade om fyrfärgskort. Dom sa att man kan ordna det via inställningar. Jag har inte hittat hur man gör men dom ville inte hjälpa mej. Har någon hittat vilken väg man ska gå? Nu har jag hittat det. Man skulle dra i rullgardinen, då kom det fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tag_H Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 16 minuter sedan, säger Folke Rosvall : Nu har jag hittat det. Man skulle dra i rullgardinen, då kom det fram. Vilken rullgardin hittar inte heller den? Inst i lobbyn eller vid bordet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
degenstein Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 Går att lira mer än 5 bord iaf. Bara provat 6 än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smiskos Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 (redigerade) Citat Kan man inte skriva notes? Klicka på avataren så kommer det en ruta du kan skiva i. Redigerad 1 Maj , 2023 av smiskos 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 1 timme sedan, säger Tag_H : Vilken rullgardin hittar inte heller den? Inst i lobbyn eller vid bordet ? Man har ett bord framför sej. Då högerklickar man. Sedan klickar man på "fler inställningar". Sedan drar man ner rullgardinen. Då får man upp fyrfärgsalternativet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UnitOperations Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 Vad vart raken? 4% alla nivåer? Tycker dom borde kunnat nöja sig med 3% och dessutom ta samma rake för potter vi svenskar vinner via svs men i internationella poolen! Allt annat vore oschysst när vi inte får nått annat tillbaka. In och skriv till Axel nu och be han lyfta ärendet högre upp! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katten123 Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 Kommer man få mer eller mindre action av alla seat-snipeande sopregs? Nu när dem inte har möjlighet välja sina säten med omsorg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 auto top up är garanterat en bugg och kommer tas bort 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerspelarn1 Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 (redigerade) 34 minuter sedan, säger UnitOperations : Vad vart raken? 4% alla nivåer? Tycker dom borde kunnat nöja sig med 3% och dessutom ta samma rake för potter vi svenskar vinner via svs men i internationella poolen! Allt annat vore oschysst när vi inte får nått annat tillbaka. In och skriv till Axel nu och be han lyfta ärendet högre upp! Japp, temat blir extra intressant då "Finka Spel" har gjort samma sak, men där har de bara 3% rake... 7 minuter sedan, säger brusig1 : auto top up är garanterat en bugg och kommer tas bort Ja, det är lite väl spelmissbrukar- vänligt kan jag tycka Redigerad 1 Maj , 2023 av pokerspelarn1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UnitOperations Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 9 minuter sedan, säger pokerspelarn1 : Japp, temat blir extra intressant då "Finka Spel" har gjort samma sak, men där har de bara 3% rake… Låter sjukt av svs isf. Gäller det även för internationella poolen för dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SantaFish-_- Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 https://www.veikkaus.fi/sv/ohjeet/pokeri 2 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Denco Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 Någon som vet om det kommer funka att använda trackers utan problem nu?? Tänker det inte borde vara några problem eftersom vi spelar på ipoker numera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UnitOperations Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 Skärpning SvS/Svenska staten/Shekarabi. Trodde ni sagt att sådana verksamheter som spel inte ska drivas i intressant av vinst!? Ta efter Finland nu! Vi ska ha 3% 20kr cap respektive 3% €2 cap i internationella poolen! Rätt ska va rätt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
personalities Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 Shekarabi är inte längre tillsatt på den positionen, de har bytt ut honom. Nu sysslar han med pensionärsfrågor. Förjävligt iaf, fulaste klienten någonsin, övriga kommentarer överflödiga... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Fel Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 2 timmar sedan, säger degenstein : Går att lira mer än 5 bord iaf. Bara provat 6 än så länge Testade 13 bord sen orkade jag inte mer 😂 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 (redigerade) Nu när ni har avsatt sossarna så får ni hantera att dom ”privatiserade” (känns ju då onekligen så) / sålde ut svenska spel och pungslår så mycket som möjligt för att göra det till en vinstmaskin , ingen mer dev department, ingen mer support, more rake is better! Axel får säkert gå snart tycka vad man vill om shekarabi, men han var då sossig, INGEN skulle tjäna pengar, varken staten eller spelaren med att defaulta majoriteten till 1k/mån Redigerad 1 Maj , 2023 av killerwolf2 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 Kent Lennart skapade perfekta klienten, allt är downhill efter det 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Fel Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
personalities Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 Någon som sett PLO5-bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts