Trillske Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 OK, succé, ett bord krashade och nu är jag en tusenlapp kort. Loggat in/ut. Hände detta för någon annan, och löste det sig i sådana fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 [quote=minibiff;1865704]Fått in 2k utav de 7k som saknas. :lol:[/quote] This. Löste det sig automatiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xeinstein Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 [quote=SvSklient;1865822]vad i hela helvetet har dem gjort nu då? ska gå in och köpa in på bordet. Transaktionen misslckades sen KAstas man ut går ej köpa in på bordet alltså?[/quote] Samma här. Har försökt köpa in på flera bord. "Transaktionen misslyckades" är det enda som sker. Bra där SvS. Klåperiet vet inga gränser på den institutionen, tydligen. Om de åtminstone kunde pudla lite och visa lite ödmjukhet mot kunderna, istället för den totala arrogans som nu råder. De går ju inte ens ut med några riktiga "statements" om hur de tänkt sej lösa situationen. Nu går jag till 888 poker så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joshua Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 Fick nog så jag tog ut rubbet. Varför plåga sig på en av pokervärldens sämsta klienter. Hade jag haft ork hade jag tipsat Aftonbladet eller nåt... Kommer inte tillbaka förrän de fått ordning på klienten. Så vi syns om 20 år eller så. :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 [quote=Trillske;1865829]This. Löste det sig automatiskt?[/quote] Ahdå, de kom in dagen efter... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 [quote=minibiff;1865836]Ahdå, de kom in dagen efter... :lol:[/quote] Shit, rätt sjukt då man (åtminstone jag) har så mycket sämre koll med den här klienten också. :shock: Om det var mindre andel av den summa jag hade inne skulle jag inte ens märka det. Aja, får väl hoppas inget kan försvinna ut i luften för all framtid då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klas andersson Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 går fort inte köpa in på borden från utlandet,,,,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr_Anonymous Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 Seriöst Trillske trolla är det det enda du kan i livet? Herregud. Vaddå 2-3 dagar med uttag på svs? Det tar väl en dag bara? Jag tar ut innan 23.59 och får in dem runt 12.40 - 12.50 dagen efter? Det är väl att vara snabba? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkfold Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 [quote=Dr_Anonymous;1865846]Seriöst Trillske trolla är det det enda du kan i livet? Herregud. Vaddå 2-3 dagar med uttag på svs? Det tar väl en dag bara? Jag tar ut innan 23.59 och får in dem runt 12.40 - 12.50 dagen efter? Det är väl att vara snabba?[/quote] Av 5 uttag de senaste månaderna har 4 tagit mer än en dag så det går inte alltid så snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 [quote=Dr_Anonymous;1865846] Jag tar ut innan 23.59 och får in dem runt 12.40 - 12.50 dagen efter?[/quote] Är det före eller efter du tar din dagliga medicin? EDIT: För att även validera dig tycker jag att det är jättebra att du kan klockan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 Haha men va fan.. ja nu vet jag att jag inte drömmer iaf. Den här gången kraschade inte bordet, jag bara lämnade. 620:- gick upp i rök, och jag har fortfarande inte fått min tusenlapp så närmar mig minibiffs upplevelse fast åt andra hållet. Jag tror inte jag väntar jättemånga dagar innan detta når media. Det är liksom inte ett okej när ett statligt monopol tar kunders pengar, även om det inte är med flit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HasseA Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 Kan man inte sitta ut på ett bord utan måste man sitta ut på alla? Valen är sitt ut nästa hand eller nästa SB? De har lyckats att man kan justera lobbyfönstret hur man vill med borden kan man bara ha rektangulära? Kan man inte se vem som vinner potten och hur stor den är om man bara har chatten på och inte sammanfattningen? Dessa tre saker är enkla grundläggande saker som ska funka. Sen finns det 100 saker till..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 Intrigen tätnar. [quote] Vi beklagar självklart fördröjningen som varit. Alla pengar skall nu ha betalats ut till ditt spelkonto. Med vänlig hälsning Benji Kundservice Svenska Spel [/quote] Detta är 100% bullshit. Inte en krona har de hittat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 [quote=Folke Rosvall;1865825]Så var det dags för en ny version av den nya klienten. Den tredje om jag har räknat rätt. Jag tycker inte om att korten ser så konstiga ut. Inga bilder på J, Q och K och t.ex. bara ett hjärter för hjärter 8 när det borde vara 8 stycken. Så ser ingen riktig kortlek ut. Bu.[/quote] I dag ser korten ut som vanligt igen. Vad var det för konstiga kort igår? Misstag eller avsiktligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrSokrates Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 Jag blir konstant mot"riggad" på den nya klienten. Ytterligare en bugg som måste åtgärdas pronto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NeoSlayer Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 [quote=Folke Rosvall;1865856]I dag ser korten ut som vanligt igen. Vad var det för konstiga kort igår? Misstag eller avsiktligt?[/quote] Om du går till Inställningar-Allmänna inställningar och tittar på höger sida så kan du välja om du vill ha kort med eller utan kläder samt fyrfärgskortlek eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 [quote=NeoSlayer;1865866]Om du går till Inställningar-Allmänna inställningar och tittar på höger sida så kan du välja om du vill ha kort med eller utan kläder samt fyrfärgskortlek eller inte.[/quote] Fyrfärgsalternativet visste jag om, men resten hade jag missat. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superficial Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 På tal om snabba uttag. Någon mer än jag som haft problem med uttag senaste dagarna? Jag har, precis som Dr_Anonymous, alltid fått pengarna runt 13-tiden dagen efter uttag. Nu däremot är jag inne på 3e dagen utan att något kommit in. Börjar bli aningen fundersam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 [quote=superficial;1865868]På tal om snabba uttag. Någon mer än jag som haft problem med uttag senaste dagarna? Jag har, precis som Dr_Anonymous, alltid fått pengarna runt 13-tiden dagen efter uttag. Nu däremot är jag inne på 3e dagen utan att något kommit in. Börjar bli aningen fundersam..[/quote] Segt för mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luna Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 Även för mig, aldrig tidigare varit med om en sån långsam process för ett uttag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bloop Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 [quote=superficial;1865868]På tal om snabba uttag. Någon mer än jag som haft problem med uttag senaste dagarna? Jag har, precis som Dr_Anonymous, alltid fått pengarna runt 13-tiden dagen efter uttag. Nu däremot är jag inne på 3e dagen utan att något kommit in. Börjar bli aningen fundersam..[/quote] Jupp, själv inne på andra dagen nu. Pengarna brukar annars komma dagen efter om uttaget inte sker allt för sent dagen innan. Varför ska detta OCKSÅ behöva krångla? Uttagen via Sv. Spels hemsida till min bank ska väl för helvete inte ha något med själva pokerklienten att göra. Jag skämtar inte när jag påstår att detta är den sämsta uppdatering jag sett av något någonsin, datorrelaterat eller inte. Wow. [URL="https://www.youtube.com/watch?v=OReGUIdddJw"]Everyone has AIDS[/URL] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr_Anonymous Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 De har problem med uttagen nu, var nyss i kontakt med dem. Men pengarna ( normalt fall ) kommer in dagen efter oavsett vilken tid på dygnet du tar ut dem tar du ut dem på kvällen 23.30 innan du lägger dig så ska du ( när de inte har problem ) ha pengarna runt 12.40 - 12.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nimrod Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 När jag loggade in idag hade alla noter på spelare försvunnit. Allt borta. Är det bara jag som har det problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NeoSlayer Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 [quote=Bloop;1865874]Jupp, själv inne på andra dagen nu. Pengarna brukar annars komma dagen efter om uttaget inte sker allt för sent dagen innan. Varför ska detta OCKSÅ behöva krångla? Uttagen via Sv. Spels hemsida till min bank ska väl för helvete inte ha något med själva pokerklienten att göra. Jag skämtar inte när jag påstår att detta är den sämsta uppdatering jag sett av något någonsin, datorrelaterat eller inte. Wow. [URL="https://www.youtube.com/watch?v=OReGUIdddJw"]Everyone has AIDS[/URL][/quote] Grädde på moset... Tjejen hade med tagit ut pengar och ringde med och ville veta. Efter hon har lagt på blir jag uppringd av ett gbg-nummer där det var en röst som sa : tack för att du vill deltaga i en undersökning för att förbättra kundtjänst. Äh, va fan. ok då tänkte jag. -Tryck 1-5 hur snabbt du kom fram. -5 -Tryck 1-5 hur snabbt du kom fram. -555 -Tryck 1-5 hur snabbt du kom fram. -5555555555555555555555555555555555555 -Tryck 1-5 hur snabbt du kom fram. Inte ens DET funkade... :lol::lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bloop Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 Hehe! Underbart. Är det någon av er som varit i kontakt med Sv. Spel angående utbetalningar som fått svar på när man kan förvänta sig pengar på sitt konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts