Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Mina dineros har vart spårlöst försvunna i ca 3-4h nu. Visste att skiftet skulle bli kasst, som vanligt när det gäller Svenska Spel, men det här är fan riktigt mycket sämre än vad man någonsin hade kunnat föreställa sig.

 

Någon annan som stör sig på att det finns 3 små knappar och inte en stor? Svårt att se snabbt vilken pos man sitter i vid multitablande.

 

Sen en riktigt irriterande bugg som gör att min ikon för tidsbank och siffror för stack försvinner på vissa bord ibland. Så man får bara två kort och sen agera efter det.

 

Katastrof, jävla pissluffare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I nuläget kommer inte cash in efter bust som ITM i MTT.

 

Det är, för att vara ärlig, helt horribelt att den här klienten har gått igenom och nu hanterar miljontals kronor. Hur i hela friden ska man kunna lita på att andra vitala bitar i en pokerklient är korrekt programmerade?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=SvSklient;1865649]Helt otroligt? tänkte gå in från utlandet nu på morgonen 09,00 här. står det är 283 spelare online men det finns inga CG bord som är igång? AVGÅ JÄVLA PISSLUFFARE[/quote] haha samma här.. inte ens tomma bord, klienten fortsätter imponera!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=Folke Rosvall;1865651]Information från Svenska Spel: "För tillfället kan vissa utköp från kontantspelsbord ha en fördröjning tills de automatiskt landar på spelkontot. Vi arbetar hårt för att lösa detta och under tiden kommer kontantspelsborden att vara stängda men vi hoppas öppna så fort som möjligt."[/quote] Den här informationen kommer från deras website om man klickar på kundservice. Den borde naturligtvis också finnas i deras lobby.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=Folke Rosvall;1865653]Den här informationen kommer från deras website om man klickar på kundservice. Den borde naturligtvis också finnas i deras lobby.[/quote] Om de har ett äkta kundintresse så gör de denna information så lättillgänglig som möjligt genom att visa den så snabbt som möjligt i lobbyn. Men den är bara fylld av reklam för deras produkter. Nu är jag så less på deras klantighet och dåliga produkter så att jag tömmer mitt spelkonto och lämnar dem. Jag spelar för nöjet och vill inte tillbringa tiden med en plattform och produkt som gör mig frustrerad varje gång jag öppnar den. Jag sitter på en Mac och när kundtjänst inte klarar av att förstå skillnaden mellan Mac eller PC och svarar uppåt väggarna så ger jag upp. Det finns enstaka undantag men de flesta på kundtjänst begriper ingenting om Mac och gissar istället för att erkänna att de inte vet. Så jag letar upp en ny plattform för mitt nöjesspelande. Det beror fullständigt på SvS kundtjänst och deras plattform.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=BlackSmp;1865652]Alltså... hur lite har de testat. Och varför finns inte denna information tillgänglig i lobbyn?[/quote] Jag ställde också den frågan till supporten och fick till svar "självklart har vi testat". Håller med dig, vad är det dom testat? Att logga in i klienten från olika plattformar. Läste på lotteriinspektionens hemsida. Deras uppdrag är att arbeta för en sund och säker spelmarknad. Eftersom Svs varken är sund eller säker idag borde dom agera och stänga ner sajten till allt är fixat. Som många sagt är ju informationen undermålig, informera på alla kanaler ni har tillgång till. Hemsida, i pokerklienten, via mail mm. Brist på information är aldrig bra, ju större problem man har desto viktigare med information, och den ska inte komma en gång i veckan utan flera gånger per dag med uppdaterad status. Vad har vi löst, vad jobbar vi på nu, vilken prognos har vi när vi tror att det är helt klart mm. Dom har ju fortfarande inte lyckats få tillbaka pengarna till kontot, det saknas flera tusen. Vad beror det på? Hur svårt kan det va? Eller är det så att dom helt enkelt inte vet vilka insatser som ska tillbaka till respektive konto?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt supporten så har pengarna "fastnat" i pokerklienten och de arbetar för att kunna betala ut pengarna som saknas till ens spelkonto, men det kunde dröja till på måndag. Vilken jävla soppa om de ska justera balansen för de tusentals-spelare som under gårdagskvällen spelat och inte fått sina pengar när de lämnat borden/turneringar. Hoppas verkligen de har koll på hur mycket de har "lånat" och betalar tillbaka med någon form av ränta:ola: Är ju helt uppenbart nu att lanseringen av nya klienten inte testats nog, det här är ingen liten bugg.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[IMG]https://s27.postimg.org/z4wh7nx0j/Screen_Shot_03_11_17_at_10_25_AM.png[/IMG] Nu vet jag inte vad Unibet har legat på för plats senaste halvåret. Jag minns dock att Svenska Spel låg betydligt högre än 20:e plats. Och gapet lär ju öka får man anta... (Siffran längst till höger representerar 'Daily average: Players online/week.)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=DonnieDarko1;1865661][IMG]https://s27.postimg.org/z4wh7nx0j/Screen_Shot_03_11_17_at_10_25_AM.png[/IMG] Nu vet jag inte vad Unibet har legat på för plats senaste halvåret. Jag minns dock att Svenska Spel låg betydligt högre än 20:e plats. Och gapet lär ju öka får man anta... (Siffran längst till höger representerar 'Daily average: Players online/week.)[/quote] Hur är Unibet att spela på? Jag spelade på 888 och NetBet poker igår. Det var helt ok. Mycket trafik och många bord att välja på.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=BlackSmp;1865656]Nu är jag så less på deras klantighet och dåliga produkter så att jag tömmer mitt spelkonto och lämnar dem.[/quote] Jag tycker att du ger upp för lätt. Vi kommer att sakna dej på Svenska Spel. En ny klient kan drabbas av barnsjukdomar och jag tycker att vi kan ge dom lite tid att fixa allt. Jag håller med om att kundservicen kunde vara bättre, men jag hoppas att du omprövar ditt beslut.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=sulla;1865458][url]http://forum.assopoker.com/463-lottomatica-it-poker/115094-official-problemi-tecnici-del-client-disconnessioni-inchiodate-stallo-tornei-etc[/url] [url]https://translate.google.se/?hl=sv[/url] Finns en 112 sidor lång tråd om buggar mm...[/quote] Buggar med pengar som inte återförs till spelkontot är kända sedan tidigare vad jag kan förstå av att bara läsa första sidan med forumposter från i höstas på det italienska forumet. Svs kanske borde gjort lite research innan dom köpte klienten. Och sen testkört den...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...