okocha Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 6max suger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheoL Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Ta bort dom förbannade 6-mannaborden!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Är väl egentligen samma argumentation som tidigare. Det är ingen god ide att "dela upp spelarbasen". Att erbjuda 3st olika varianter(räknar inte in HU) 5/6/9 delar upp spelarbasen, vilket aldrig är en fördel. Jag skulle gärna vilja veta hur ni på Svs resonerat i det här läget? Ni fick en förfrågan per mail och så slänge ni upp det? På vilket sätt trodde ni det skulle vara bra/hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Nu fick man ju svaret på varför det glesnat så jävligt!! Suttit hela morgonen och undrat var fan alla spelare är. TA BORT NU!!!! ingen vinner ju på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Bort med 6 max borden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
str1ke Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Verkligen bort med 6max borden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moehaunter Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Instämmer, bort med 6max borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Instämmer, bort med 6max borden Inte ofta jag skriver här nu för tiden, men nu är det dags - bort med 6-max-borden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fjohansson Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Bort med 6-max. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dinmammasdotter Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Även jag tycker att ni ska ta bort 6-max. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schteeket Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Haha fy fan vilka fula jävla 6max bord. Om ni nu måste ha skiten kan ni väl ha några som ser goa ut? Nej, bort med skiten illakvickt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Jaa bort med dem illa kvickt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tehfiskk Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 har dom fixat "lägg mig" kryssrutan i senaste update? 6-max kan ni dumpa, håller med alla andra.. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ralfrolf Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 När ni ändå har en representant här, hur kommer det sig då att det är så omständigt att fixa förslag som kommer från användare här. För att sen istället införa 6-max bord tagit helt från ingenstans och inför det direkt. Då undrar man ju vem som bestämmer eller om ni snurrar flaskan vilka ändringar som ska införas varje vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
888Johan Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 bord med 6max. äckligt på alla sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeavyM Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Jag tror själva anledningen till att 6-Maxborden har införts är det mycket lyckade resultatet av spontanidén att sänka maxinköpen. Även den kom ju som en blixt från klar himmel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Bort med 6max ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Ligger en tråd i svs-forumet också: https://svenskaspel.se/?pageid=/forum/Poker/lasinlagg&topicID=16448. Är nog bra att skriva där också! Hoppas inte mods blir sura för att jag länkar till ett annat forum, ber om ursäkt isf, men tror det kan vara bra om folk skriver där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calibrat Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Håller med alla andra ta bort 6-max borden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Hej! Jag har nu varit inne i respektive trådar angående misstänkt fusk och svarat. Samma svar är publicerade på båda ställena. http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/66754-nu-jaevlar-ska-sanningen-fram-4.html Varför kan jag inte komma in på någon av länkarna som lagts in i den här sidan? Varje gång jag klickar på en länk kommer det upp en ruta som säger att jag inte har behöriget,va fan? Är det inte länkar till forumtrådar det handlar om?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
str1ke Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Varför kan jag inte komma in på någon av länkarna som lagts in i den här sidan?Varje gång jag klickar på en länk kommer det upp en ruta som säger att jag inte har behöriget,va fan? Är det inte länkar till forumtrådar det handlar om?? Samma för mig, verkar väldigt konstigt om man väljer att "censurera/blocka" innehållet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
str1ke Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Samma för mig, verkar väldigt konstigt om man väljer att "censurera/blocka" innehållet? http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/66771-tradarna-om-fusk-borttagna.html#post1676502 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Samma för mig, verkar väldigt konstigt om man väljer att "censurera/blocka" innehållet? http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/66773-ny-trad-om-fuskarna.html#post1676572 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Lika många 6max som 5max igång nu på 1/2. FMLFMLFML! HUD:en får inte plats någonstans heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Geraldine Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Håller med alla andra ta bort 6-max borden! +1 Hej, Vi har efter önskemål från flera av våra spelare valt att från och med den den 7:e februari lägga till 6-manna bord på Texas NL och Omaha High PL. Till en början har vi inte lagt till 6-manna bord på alla nivåer för att se hur utfallet blir. Det kommer tillsvidare finnas både 5-manna och 6-manna bord att välja på. Våra spelares synpunkter är viktiga för oss och vi strävar alltid efter att anpassa vårt utbud efter dem. Mvh/ Niklas - Poker Bojkotta 6-max borden och maila Svs om att ändringarna inte är önskvärda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts