Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Smileyn på slutet gjorde min dag, tyvm :mrgreen:

 

Kul att kunna ge lite vardagsglädje ;-)

 

För tillfället går det bara att köpa in för 20bb, respektive 17bb på era Americana bord. Var god höj maxinköpet för dessa bord.

 

Finns det planer på att återinföra Telesina?

 

Vi är medvetna om att Americana-borden skiljer sig i inköp och så har det varit under en längre tid. Just nu har vi dock valt att inte göra något åt det eftersom vi först vill utvärderat vår ändring av inköpen på övriga speltyper. Men vi kommer att se över inköpen på americana så de är lika på alla nivåer när utvärderingen är klar.

 

tack som fan för att jag blir utsparkad från hälften av mina bord.. måste vara min 1000mb lina som krånglar..

 

oftas oerhört nöjd med svs dock. bästa jag gjort var att flytta huvuddelen av mitt spel hit i december

 

Du, det låter inte alls bra att du tappar kontakten med dina bord. Dock är det oerhört svårt att här och nu säga vad det kan bero på, så jag får be dig kontakta vår kundservice så att de kan hjälpa dig vidare. Telefon: 0770-11 11 11 eller mejl.

 

Och kul att du trivs hos oss :-) Det uppskattas alltid att få höra det emellanåt.

 

Har precis inhandlat en ny MacBook Air (snabbaste varianten) och tänkte ladda ner pokerklienten och köra lite... men se det verkade inte gå alls det :( Istället verkar man hänvisad till att köra en flash-version!?!?! Jag testade att spela 1 bord. Efter något varv hade jag konstaterat att det kändes som att skickas 5 år tillbaka i tiden vad gäller klient. Inte ens knappar för att betta halvpott, pott osv!!! Och segt gick det! Efter ytterligare något varv hängde det sig mitt i en hand :(

 

Är det verkligen så illa att det inte finns en riktigt klient för Mac???

 

Tyvärr så är det just nu så illa. Som du säger så är vår flash-klient valet man har om man är MAC-användare. Vi har dock under den senaste tiden prioriterat en klient som är kompatibel med MAC och den är beräknad att vara tillgänglig under våren. Så håll ut, det är på väg!

 

Angående att klienten hänger sig och det går segt får jag be dig kontakta vår kundservice för mer hjälp. Kontaktuppgifter ser du en bit ovan.

 

 

varför kan man bara föra över en mille från kassan till lobbyn på en gång??

 

Hm, det är mycket mystiskt om du kan överföra en mille från kassan till lobbyn då det enbart skall vara möjligt att överföra 100 000kr :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena! Ja tycker ni borde fixa så att cashgame borden man spelar är markerade på de man sitter vid. Precis som turneringarna är markerade när man anmält sig.

 

Sen är de sjukt tiltande att borden stängs ner så fort internet laggar lite. Alla andra siter har ju bortkopplingsskydd, kan itne va så svårt att fixa..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena! Ja tycker ni borde fixa så att cashgame borden man spelar är markerade på de man sitter vid. Precis som turneringarna är markerade när man anmält sig.

 

Sen är de sjukt tiltande att borden stängs ner så fort internet laggar lite. Alla andra siter har ju bortkopplingsskydd, kan itne va så svårt att fixa..

 

Sjuuukt mkt plus på detta! Så grymt irriterande när inet dör ett par sekunder, och man blir utsparkad från svs mitt i massa händer, och sen dessutom inte kan logga in på 2 min :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en annan grej som är störig är om man missar att agera när det är ens tur så blir man sitting out. Det är fine i sig, men om någon bettar i potten så insta foldas ens hand om man inte hunnit klicka ur sit out knappen.

 

Så var det förut antar att det är fortfarande?

 

Så är det inte längre. Man blir sitout efter handen men instafoldas inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena! Ja tycker ni borde fixa så att cashgame borden man spelar är markerade på de man sitter vid. Precis som turneringarna är markerade när man anmält sig.

 

Sen är de sjukt tiltande att borden stängs ner så fort internet laggar lite. Alla andra siter har ju bortkopplingsskydd, kan itne va så svårt att fixa..

 

Absolut är det en idé att kunna tydliggöra vilka bord man sitter på även vid cash-spel. Vi framför detta till Boss Media. Angående laggning i din internetuppkoppling så har du en viss tid på dig att återkoppla innan du slängs ut från bordet för att så fort som möjligt kunna koppla upp igen.

 

Fixa pottknappar även i minivy!

 

Minivyn är avskalad på grund av platsbrist men vi kan självklart famföra det här som ett önskemål och se om vi kan få till en lösning i framtiden.

 

 

Det finns fortf bord med 20bb inköp. skulle inte det vara fixat nu?

 

Vi är medvetna om att vissa 20bb bord finns på andra spelformer än Texas Holdém. Det här kommer vi att se över inom kort så det är likvärdiga inköp på alla bord i samma spelform och nivå.

 

Det verkar inte skapas några nya reguljära bord, iaf inte på 5/10. Senaste kvarten har det bara funnits tomma Turbo- och Djupbord.

 

I vissa fall kan det hända att bord inte genereras automatiskt, men det brukar ordna upp sig efter en stund. Du kan alltid höra av dig till våran kundservice om du får problem så kan de manuellt lägga ut bord som inte finns ute.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I vissa fall kan det hända att bord inte genereras automatiskt, men det brukar ordna upp sig efter en stund. Du kan alltid höra av dig till våran kundservice om du får problem så kan de manuellt lägga ut bord som inte finns ute.

 

Nu har det varit så här i 3 timmar eller nåt på alla Eva-bord, fixa det du istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter sista uppdateringen i tis, så kan jag inte logga in på klienten.

"Det går inte att ansluta. Försök igen senare"

 

Ringde support, de hade ingen aning kanske min brandvägg ??

Jag har ZoneAlarm har provat att stänga av brandväggen, det hjälper inte.

har avinst och inst om SS klienten det hjälper inte.

 

Kör avast antivirusprogram kan det va nåt i det som inte öppnar för klienten ?

 

Tacksam för tips

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Absolut är det en idé att kunna tydliggöra vilka bord man sitter på även vid cash-spel. Vi framför detta till Boss Media. Angående laggning i din internetuppkoppling så har du en viss tid på dig att återkoppla innan du slängs ut från bordet för att så fort som möjligt kunna koppla upp igen.

 

Hur är det tänkt att detta ska fungera när man inte kan ansluta direkt igen efter att ha tappat anslutning? Man måste vänta på att den gamla anslutningen blir dödad innan man kan logga in igen. Vilket tar flera minuter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*bump*

 

Efter sista uppdateringen i tis, så kan jag inte logga in på klienten.

"Det går inte att ansluta. Försök igen senare"

 

Ringde support, de hade ingen aning kanske min brandvägg ??

Jag har ZoneAlarm har provat att stänga av brandväggen, det hjälper inte.

har avinst och inst om SS klienten det hjälper inte.

 

Kör avast antivirusprogram kan det va nåt i det som inte öppnar för klienten ?

 

Tacksam för tips

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr så är det just nu så illa. Som du säger så är vår flash-klient valet man har om man är MAC-användare. Vi har dock under den senaste tiden prioriterat en klient som är kompatibel med MAC och den är beräknad att vara tillgänglig under våren. Så håll ut, det är på väg!

 

Okej, det låter ju bra det! Blir till att ta fram gamla pc:en när man ska spela fram till dess då...

 

Angående att klienten hänger sig och det går segt får jag be dig kontakta vår kundservice för mer hjälp. Kontaktuppgifter ser du en bit ovan.

 

Med tanke på den oerhört bristfälliga funktionaliteten i flash-klienten tror jag jag väljer att hålla ut... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...