Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

varför är rejken hög för SNG:er men låg vid cashgames?

 

Vi har valt att ha en avgift på SNG:er som är på 10 procent av inköpet på de lägre inköpen och något mindre på de högre inköpen. Rejken på cashgame är en annan avgift som är svår att jämföra med SNG-avgiften då den är beroende av pottens storlek och ingen engångsavgift.

 

 

Efter sista uppdateringen i tis, så kan jag inte logga in på klienten.

"Det går inte att ansluta. Försök igen senare"

 

Ringde support, de hade ingen aning kanske min brandvägg ??

Jag har ZoneAlarm har provat att stänga av brandväggen, det hjälper inte.

har avinst och inst om SS klienten det hjälper inte.

 

Kör avast antivirusprogram kan det va nåt i det som inte öppnar för klienten ?

 

Tacksam för tips

 

När vi har uppdateringar i klienten så är det alltid en del kunder som återkommer med problem att få upp klienten. Det beror på att vi har ändrat något i programvaran som din dator behöver tillåta. Exakt vad du måste göra beror på vilka program och inställningar du har på datorn.

 

Till 99 procent beror det på en brandvägg eller ett antivirusprogram som inte tillåter Svenska Spels poker och vars inställningar måste ändras. För att få hjälp med hur du går tillväga för att tillåta ändringarna kan vi enbart hänvisa till din brandväggsoperatör eller datorsupport för bästa hjälp.

 

Hur är det tänkt att detta ska fungera när man inte kan ansluta direkt igen efter att ha tappat anslutning? Man måste vänta på att den gamla anslutningen blir dödad innan man kan logga in igen. Vilket tar flera minuter.

 

I vissa fall kan anslutningen dröja en stund men att det skall ta flera minuter låter mycket märkligt. För att vi skall kunna hjälpa dig på bästa sätt är det lättast att kontakta vår kundservice för ytterligare felsökning.

 

ante på 400bb djup borden kanske skulle göra dem mer intressanta? :)

Vi tar med det här som ett önskemål och så får se om det finns mer intresse bland andra spelare för att införa 400bb :-)

 

 

en annan grej som är störig är om man missar att agera när det är ens tur så blir man sitting out. Det är fine i sig, men om någon bettar i potten så insta foldas ens hand om man inte hunnit klicka ur sit out knappen.

 

Så var det förut antar att det är fortfarande?

 

Din hand foldas inte direkt utan du har samma tid att agera efter ifall du tajmar ut.

 

 

Fan lägg mig knappen gäller ju bara för en gata nu. Innan gällde den alla gator. Sjukt iriterande att trycka på lägg mig varje gata! FIXA asap tack!

 

Vi är medvetna om att den här funktionen inte fungerar så som den är tänkt.

Problemet innebär att systemet visserligen lägger dig om någon satsar, men det passar inte när de andra spelarna passar, utan du måste välja vad du vill göra efter varje gata igen.

 

Vi är som sagt medvetna om det här tekniska problemet och att det är ett störande moment. Problemet är också rapporterat till Boss Media, men när det kommer lösas har vi ingen tid på idag. Vi återkommer när mer information finns att ge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi är medvetna om att vissa 20bb bord finns på andra spelformer än Texas Holdém. Det här kommer vi att se över inom kort så det är likvärdiga inköp på alla bord i samma spelform och nivå.

 

 

Det var nl holdem borden jag syftade på. Det finns fortfarande sådana med 20bb inköp, och det ser man inte förrens man köper in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Minivyn är avskalad på grund av platsbrist men vi kan självklart famföra det här som ett önskemål och se om vi kan få till en lösning i framtiden.

 

"kassa" och "meny" har ni PÅ bordet i minivyn till vänster, hur svårt kan det vara att lägga några pottknappar på samma plats fast på höger sida?

 

Får ni betalt för att tänka så lite som möjligt själva?

 

-------------------------------------------------

 

Vad är det som är så jävla viktigt med att slänga ut en person direkt från bordet om den förlorar anslutningen en obefintlig tid?

Man kan t.o.m hinna tillbaka, spela färdigt handen som vanligt och sen åker man ut fortare än blixten.

Kan väl inte vara så jävla svårt att ge samma tid där som en "sit out" har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan väl inte vara så jävla svårt att ge samma tid där som en "sit out" har.

+1 på den. Jag kontaktade kundtjänst via mail och klagade på att jag blev utkastad från turneringsbord och alla cash-bord för några sekunders näthicka. Jag påpekade att jag ju inte hade gjort ett aktivt val att lämna borden (logga ut, välja Lämna bord i Meny), det borde kännas av av klienten och man borde bara hamna Sit out. Fick Goddag yxskaft tillbaka:

Om du får en disconnect/frånkoppling kan du logga in på nytt och gå tillbaka till det bord eller turnering du var vid, förutsatt att platsen fortfarande är ledig vid ringspelsbordet (cashbordet).

Jovisst, det är aldrig kö...

Att du kastas ut från klienten och inte sätts i paus kan varken du eller vi påverka.

Men Boss Media kan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare! Satte spelgräns på 200h/månaden av någon anledning, iaf nu har jag typ 8,5h kvar denna månaden och tänkte grinda turrar ikväll. Vad händer om tiden löper ut och jag är mitt i någon turnering? Allting stängs vill inte ner bara? Får jag spela klart alla turneringar jag lever i?

 

mvh

 

mackie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare! Satte spelgräns på 200h/månaden av någon anledning, iaf nu har jag typ 8,5h kvar denna månaden och tänkte grinda turrar ikväll. Vad händer om tiden löper ut och jag är mitt i någon turnering? Allting stängs vill inte ner bara? Får jag spela klart alla turneringar jag lever i?

 

mvh

 

mackie

 

Hade varit riktigt sjukt om det varit på detta viset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare! Satte spelgräns på 200h/månaden av någon anledning, iaf nu har jag typ 8,5h kvar denna månaden och tänkte grinda turrar ikväll. Vad händer om tiden löper ut och jag är mitt i någon turnering? Allting stängs vill inte ner bara? Får jag spela klart alla turneringar jag lever i?

 

mvh

 

mackie

 

Skulle absolut inte bli förvånad om allt bara stängdes ner :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare! Satte spelgräns på 200h/månaden av någon anledning, iaf nu har jag typ 8,5h kvar denna månaden och tänkte grinda turrar ikväll. Vad händer om tiden löper ut och jag är mitt i någon turnering? Allting stängs vill inte ner bara? Får jag spela klart alla turneringar jag lever i?

 

mvh

 

mackie

http://pokerforum.nu/forum/boss/62146-hur-fungerar-spelgraens-vid-turnering.html

 

Ser ut att vara lugnt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...