Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

VAD HAR NI GJORT?????

 

AAARRRRHGGGGG........

 

Först misshandlar ni sitNgos:en med att ha 35 olika varianter (jag överdriver inte!!!) på varje nivå sen införs ytterligare ett format även i CG.

 

Ta bort 6 manna borden och inför för guds skull INTE, INTE, INTE 6 manna turrar.

 

Precis detta jag ogillar med svs, allt ändras hela tiden och man vet aldrig om man kan göra en rejäl satsning på sajten då utbud, former mm ständigt ändras. Hanteringen av SitNgo utbudet har varit kaos med borttagna/nya format/inköp hela tiden, när man loggar in vet man aldrig om ens favoritspel är kvar, detta har gjort att jag inte lirar turrar på svs mer, skall ni göra samma med cashgames nu???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller verkligen med...

 

Äntligen 6max! Äntligen har ni fattat att det är 6max som gäller, ni var väl den enda siten som bara erbjöd 5max. Ta gärna bort 5max helt! Jag tror jag talar för den absoluta majoriteten när jag säger det...

 

Tack SVS

 

Tror du har rätt, mtp att jag sett iaf en här som vill ha 6-max så bör du prata för den absoluta majoriteten.

Nästa gång du ska tro något, gör det för guds skull inte i kyrkan, för risken finns att det kommer en spya i huvudet på dig när gud börjar må illa av din totala blindhet över att kunna tro något över huvud taget

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är jag ensam om att uppfatta Megadeths inlägg som en given level?

 

Tänkte samma sak först, men isf är han ju bara än mer blåst. Finns väl ingen som ens kan tänka tanken att någon från svs skulle uppfatta en level, mao gör inlägget bara skada och kommer uppfattas positivt från svs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...