Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Ja det är OK att spela från samma IP så länge man håller sig till våra uppsatta poker regler. Reglerna för poker hittar du på svenskaspel.se/poker

 

Eftersom länken inte leder till något mer än vad som liknar 'TrissTV' vill jag att du skriver ut vad 'du' syftar till, tack tack.

 

Förtydliga samtidigt hur rakebacken till utvalda spelare förklaras med avseende på vad som tidigare skrivits här.

 

Allt forumtrams undanbes...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vettig förklaring efterfrågades. "Inte optimal" "systemet tillåter inte" Ni är för fan beställare av en tjänst och om de inte kan leverera så är det bara att riva upp avtalet. Vilken kund skulle acceptera det svaret ? Ni står på alla fyra med skinkorna särade helt enkelt. Då vet jag

 

Vi har flera gånger försökt förklara hur det fungerar med uppdateringar och rättningar i klienten. Vi är inte de enda som använder Boss Medias klient och har därför inte ensamrätt på att lämna önskemål. Vi har dock möjlighet att trycka på extra för de saker vi anser är viktigast och det gör vi också. Men sedan är det också så att det finns väldigt många önskemål från kunder som vi jobbar för att få igenom och allt går inte att fixa på en gång. Vi har som sagt framfört önskemålet och hoppas att en bättre lösning kommer snart.

 

SVENSKASPEL: Fixa så man kan spärra olika sorters spel samt spärra sig till specifika nivåer. Det är faen er skyldighet som det "ansvarsfulla bolag ni

är"

 

/kontobusten 8-)

 

Är man bara ens en lite bra pokerspelare tänker man inte ens tanken att föreslå detta... Låt fiskarna skotta är ni snälla.

 

Men jag är ju den skottande fisken. Är upp 95st 100bb inköp i november, men resultatet ligger strax över nollan 8-):-P

 

Sen var jag lite full och lite hög när jag skrev det där, och skulle aldrig föreslå idén i nyktert tillstånd. Vore bättre med ett alkolås på datorn, eller lite disciplin att ge fan i spel under kraftiga rus hehe

 

SVENSKASPEL: Fixa så man kan spärra olika sorters spel samt spärra sig till specifika nivåer. Det är faen er skyldighet som det "ansvarsfulla bolag ni är"

 

Det skulle iaf inte vara så dumt att kunna ha en spelgräns för oddset.

Har åkt en och annan pokervinst där.. :roll:

 

Ja det där med alkolås skulle kanske inte vara helt dumt :-) Vi har märkt att det är fler kunder som diskuterat hur man skulle kunna ändra eller utöka möjligheterna att stänga av sig på olika spel eller nivåer i spel. Så vi tar med oss det vidare för att se om det går att utöka våra begränsningsverktyg utan att det blir krångligt att använda.

 

har hittat en ny bugg jag inte sett förut, när ett 5-max bord dör ut och man sitter kvar själv på bordet och har klickat ut "lägg mörkar", så hinner inte klienten uppfatta det om det kommer in någon annan med autopost och jag tvingas lägga blinds så fort han sätter sig för att sedan få option först i hand 2 om jag vill posta eller inte.

 

Vi har skickat det här vidare för utredning. Har du möjlighet att skicka eventuella handnummer när det inträffar så kan det underlätta felsökningen. Skicka det i så fall till kundservice@svenskaspel.se tillsammans med en kort förklaring om problemet så vet de hur de skall gå vidare. Tack för tipset!

 

Hur ser prisstrukturen ut för finalbordet ME?

 

Prisstrukturen kan du se i turneringsinformationen för poker-sm som du hittar i inloggat läge i pokerklienten.

 

 

Eftersom länken inte leder till något mer än vad som liknar 'TrissTV' vill jag att du skriver ut vad 'du' syftar till, tack tack.

 

Förtydliga samtidigt hur rakebacken till utvalda spelare förklaras med avseende på vad som tidigare skrivits här.

 

Allt forumtrams undanbes...

 

Jag förstår faktiskt inte riktigt vad du menar. Länken som du pratar om var inte en länk utan vi hade bara skrivit ut svenskaspel.se/poker. Men jag tror att det var pokerreglerna du var ute efter så jag länkar direkt till dem här: http://svenskaspel.se/img/webb/Spelregler%20Poker%20101101.pdf

 

Sen får du gärna förklara närmare vad du menar med din fråga om Rakeback. Jag hittar inga direkta inlägg som jag tror att du syftar på :-)

 

 

Kan man inte fixa kommatecken till stackarna? Eller ngt liknande. Som de e nu tycker ja de e lite svårt o se om det är 20k ellelr 200k osv

 

Bra förslag. Det tar jag vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man inte fixa kommatecken till stackarna? Eller ngt liknande. Som de e nu tycker ja de e lite svårt o se om det är 20k ellelr 200k osv

 

+1

 

Så fruktansvärt svårt att se skillnad på.

 

Men jag antar att det redan kritiserats förr, och som så många gånger förr är det nog omöjligt förr BOSS att redigera sitt skämt till mjukvara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har hittat en ny bugg jag inte sett förut, när ett 5-max bord dör ut och man sitter kvar själv på bordet och har klickat ut "lägg mörkar", så hinner inte klienten uppfatta det om det kommer in någon annan med autopost och jag tvingas lägga blinds så fort han sätter sig för att sedan få option först i hand 2 om jag vill posta eller inte.

 

Har hänt mig 100+ ggr vid HU borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har den senaste veckan fått ett par mejl från SvenskaSpel@respondent.se som vädjade mig att klicka en länk (som bl a innehöll en .dll-fil, username=, och password=) för att svara på frågor som skulle kunna leda till en förbättring av Svenska Spel.

Jag klickad så klart inte på någon länk, utan slängde omgående båda mejl. Dessvärre så hamnade dom inte i Skräppost som jag tänkt mig, utan dom raderades helt.

Jag läste inte mer än någon mening i varje, men jag lyckades se att båda var signerade av Carolina Magnusson(? M-någonting var det iaf).

Jag googlade "respondent.se" utan resultat och tänker inte besöka sajten själv... är det någon som vet om respondent.se har någon legitim anknytning till Svenska Spel eller om detta var ett försök att fiska mina kontouppgifter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har den senaste veckan fått ett par mejl från SvenskaSpel@respondent.se som vädjade mig att klicka en länk (som bl a innehöll en .dll-fil, username=, och password=) för att svara på frågor som skulle kunna leda till en förbättring av Svenska Spel.

Jag klickad så klart inte på någon länk, utan slängde omgående båda mejl. Dessvärre så hamnade dom inte i Skräppost som jag tänkt mig, utan dom raderades helt.

Jag läste inte mer än någon mening i varje, men jag lyckades se att båda var signerade av Carolina Magnusson(? M-någonting var det iaf).

Jag googlade "respondent.se" utan resultat och tänker inte besöka sajten själv... är det någon som vet om respondent.se har någon legitim anknytning till Svenska Spel eller om detta var ett försök att fiska mina kontouppgifter?

 

de bad om password för en förbättrings enkät..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Wow, vad sjukt bittert gjort av arbetsgivaren. Affären stänger vid 21 och det bör därför handla om max 3,5h som han behöver få bort. Först tyckte jag att det kändes superkorkat att säga att man har chans att vinna pengar på poker, eftersom att det finns så många äldre som är bittra på sånt, men mtp hur lite tid det handlar om så känns det lite struntsamma

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske för att han inte är sjuk! Eller tycker du att det är ok att belasta samhället (dig själv, din familj, dina vänner) med falska sjukskrivningar när du spelar poker? Jag tycker inte det!

Nej jag tycker inte att det är ok att göra det. Men kommer man nånstans här i livet utan att fiffla?

 

En ideologisk fråga, jag tror inte det. Visst nu har han rent mjöl i påsen, för vilket pris? Att han möjligtvis är arbetslös nästa vecka och besitter 3(?) månadslöner, det är inte mycket han fick i gengäld för att känna en nervositet(arbetslösheten) han annars skulle besparas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...