Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Kanske för att han inte är sjuk! Eller tycker du att det är ok att belasta samhället (dig själv, din familj, dina vänner) med falska sjukskrivningar när du spelar poker? Jag tycker inte det!

Antar att du levlar, men man får ju inte betalt för sin första sjukdag så det drabbar väl bara sig själv i detta fallet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det fler än jag som inte pallade se det via webben? Bilden var så grynig man fick ont i ögonen efter 1min

 

Samma här, kollade 4 kortare perioder.Skandal när man 2011 inte kan följa ett Finaltable live.Skärp er SVS eller skaffa en bättre levrantör.Börjar bli lite trött på Boss.Jävla Gestapofasoner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poker-SM online 2011 är över. Efter cirka en och en halv timmes krigande så var det spelaren ”mr meowski” som drog det längsta strået och blev vinnare av den ärofyllda SM-titeln och det rekordstora första priset.

 

Utbetalningar för finalbordet i Main Event 2011:

 

1: mr meowski: 1 255 737 kronor

2: C.Darwin: 719 097 kronor

3: BrickTop1: 461 510 kronor

4: Postman: 327 350 kronor

5: Malare: 284 419 kronor

6: atackera: 230 755 kronor

7: Norenen: 174 408 kronor

8: Cheap_Tric: 120 744 kronor

9: josten: 64 396 kronor

10: hNz.: 50980 kronor

 

Svenska Spel säger ett stort tack till alla deltagare i Poker-SM online 2011 och ett stort grattis till vinnaren av Main Event 2011 ”mr meowski”.

 

För att se den avgörande handen mellan mr meowski och C.Darwin , klicka här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra inititiativ men det blev ju ett extremt stort skämt till 5k-turnering =/ verkade fungera bra med trafiken på satelliter och fältet blev större än jag väntat mig men strukturen? Kom igen för fan strukturen i random 100kr freeze är ju bättre, hur tänkte ni här? Ser gärna att ni fortsätter med lite dyrare turneringar med så här mycket satelliter men lär er av era misstag i så fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra inititiativ men det blev ju ett extremt stort skämt till 5k-turnering =/ verkade fungera bra med trafiken på satelliter och fältet blev större än jag väntat mig men strukturen? Kom igen för fan strukturen i random 100kr freeze är ju bättre, hur tänkte ni här? Ser gärna att ni fortsätter med lite dyrare turneringar med så här mycket satelliter men lär er av era misstag i så fall.

 

+1 på strukturen!

Tureniec (stavning) sa de skulle jobba på de till nästa gång. Ev bli 2dagars vilket ej behövs imo. Börja tidigare eller ngt? 18 kan man börja tex

 

O ja, MKT sateliter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra inititiativ men det blev ju ett extremt stort skämt till 5k-turnering =/ verkade fungera bra med trafiken på satelliter och fältet blev större än jag väntat mig men strukturen? Kom igen för fan strukturen i random 100kr freeze är ju bättre, hur tänkte ni här? Ser gärna att ni fortsätter med lite dyrare turneringar med så här mycket satelliter men lär er av era misstag i så fall.

 

+1

 

Det är bra att ni kör lite roligare turneringar, lyckas tillockmed få ihop lite spelare. Men så kör ni turbostruktur? Tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1 på strukturen!

Tureniec (stavning) sa de skulle jobba på de till nästa gång. Ev bli 2dagars vilket ej behövs imo. Börja tidigare eller ngt? 18 kan man börja tex

 

O ja, MKT sateliter!

 

Tyckte starttiden var ok, men som sagt gärna lite bättre struktur nästa gång. Därmed inte sagt att jag vill att den ska bli superlångsam heller. Skulle inte strukturen som användes i SM Main kunna funka om man är runt 150 spelare? Det får ju gärna hålla på c:a 8h. Att lägga sig 03.30 efter en bra cash klarar man ju även om man ska upp igen klockan 06.00. Det är ju inte varje helg. Men hellre tidigare start än sämre struktur.

 

ok mycket satelliter, det blev väldigt bra utfall trots den korta framförhållningen.

 

Mer sånt här SvS! Lite bättre gång för gång så är det snart perfekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är poängen med att göra en del turneringar med 20/25k-stackar men börja på 100/200/25. och 12-minuters nivåer?

 

Tyckte det var jättekul att ni ska köra en 5k-turnering, men supersjukt att ni passar på att köra den som turbo med korta stackar.

 

Det fanns fler inlägg som tangerade den här frågan men jag citerar bara första så att inte posten tar upp hela sidan :-)

 

Vi testade den här turneringen med 50K samma dag som SM 5-manna gick, då hette den Startstacken. Då var det enbart 13 spelare med och den tog nästan 4 timmar. När vi sen testade turneringen igen med 20 000 i startmarker den 26/12 tog den 5 timmar med 158 spelare.

 

Med det i bagaget la vi ut turneringen med 25k i startmarker på söndagen.

 

Tanken är att det ska vara en bra turnering som inte tar hela natten och nu när turneringen är slut har vi gjort ännu en utvärdering och tittat på både positiva och negativa kommentarer som vi fått. I januari kommer vi därför att lägga ut turneringen igen med mer startmarker och förhoppningsvis lika många deltagare :-)

 

 

Hej!

 

Förr fanns det 300+15 och 500+25 Omaha hilow HUsngs. Kan ni lägga till dessa igen?

 

tack på förhand!

 

/wtfseeb8

 

Vi har under året rensat i SNG-lobbyn för att vissa nivåer och speltyper aldrig/sällan spelades. De nivåer du tar upp var två av de som togs bort. Eftersom vi just nu ser att det inte finns så stor efterfrågan på dem så kommer vi i dagsläget inte att lägga ut dem igen. Men vi ser hela tiden över utbudet och önskemålen för att se om intresset ökar igen :)

 

 

Jag har den senaste veckan fått ett par mejl från SvenskaSpel@respondent.se som vädjade mig att klicka en länk (som bl a innehöll en .dll-fil, username=, och password=) för att svara på frågor som skulle kunna leda till en förbättring av Svenska Spel.

Jag klickad så klart inte på någon länk, utan slängde omgående båda mejl. Dessvärre så hamnade dom inte i Skräppost som jag tänkt mig, utan dom raderades helt.

Jag läste inte mer än någon mening i varje, men jag lyckades se att båda var signerade av Carolina Magnusson(? M-någonting var det iaf).

Jag googlade "respondent.se" utan resultat och tänker inte besöka sajten själv... är det någon som vet om respondent.se har någon legitim anknytning till Svenska Spel eller om detta var ett försök att fiska mina kontouppgifter?

 

Hej!

 

Jag har kollat upp vad det var för mejl med kollegor i huset och fått reda på att det var ett mejlutskick från Svenska Spel. Så det var inget Phisinhförsök från någon utomstående. Däremot så håller jag med om att det såg lite konstigt ut när mejlet har en avsändare som inte är direkt svenskaspel.se och det har jag tagit upp med ansvariga för mejlutskicken. Så stort tack för att du uppmärksammade oss om det! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen tycker jag att detta är ett sätt att kringgå de direktiv SvS har när det gäller att få folk att "spela lagom".

Varför ett spelkrav öht? Räcker det inte med den personliga motiveringen/slogan om ni nu vill ha en tävling.

 

Jag tycker att det är roligt med dylika "events", men visst har du rätt. Å andra sidan kanske 10 SnG i veckan inte räknas som mer än lagom.

 

"Enligt Svenska Spels regler får alla inkomna bidrag ej vinna."

 

Öhh?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...