Albert Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Ibland blir det lite buggigt och rutan om att man suttit ut i 400 runder dyker upp, vilket är väldigt störande. Men jag klagar inte. Satte in 200 SEK för att testa SS och sex dagar senare finns 6K SEK på kontot Citera
Krilla Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Jag kan inte spela merän ett par händer i taget utan att bli disconnectad. Och det märks inte heller, klienten är bara helt död. Och sedan får jag direkt ett meddelande om att jag suttit mer än 400 rundor på bordet.Någon som fixat detta problem och är det fler som har samma problem? Har bredbandsbolaget (bostream) som ISP. Har skrivit till svenska spels support och vill ha tillbaka mina pengar som jag förlorat på disconnects (ingen större förhoppning men man måste ju pröva)och lämna sajten. Har bara testat i 15 minuter och tappade flera händer till disconnect. Jag hade jag samma strul och skrev i den här tråden om råd.(själv är man ju en helmupp på datorer) weebop1 gav mig flera tips, ett var att stänga ner alla andra program när jag spelar. Jag brukade ladda hem filmer samtidigt som jag lirar, men när jag sen stängde ner allt annat på datorn har det funkat utmärkt, bara tappat ett bord sen dess. Kan det vara något tips,att bara ha ett program igång? Citera
cazacu Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Hur funkar withdrawal på SS? Är det krångligt? Skall man faxa/posta varje gång man withdrawar? Citera
maxtaby Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Hur funkar withdrawal på SS?Är det krångligt? Skall man faxa/posta varje gång man withdrawar? Jättelätt. Första gången, i samband med att du skaffar spelkort, får du skicka in ett papper med ditt bankkontonummer. Efter det är det bara ett musklick för att ta ut pengar. Går på en dag. Inga avgifter. Ingen valutaväxling. Inget krångel. Citera
PLL Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Fler än jag som inte kan logga in pga tekniskt fel? Citera
Ekenstar Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Fler än jag som inte kan logga in pga tekniskt fel? Inga problem här. Citera
bomben69 Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Fler än jag som inte kan logga in pga tekniskt fel? ja de har haft bekymmer idag Citera
garpen Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 samma för mig Fick det nu och kul att man satt o laddade för sista 16 i duellen Citera
garpen Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Någon som har fått det att funka efter att ha fått felmeddelandet? Det gäller båda hemsidan och klienten för mig... Citera
Winmoore Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Kommer inte heller in vare sig på klienten eller hemsidan. Ja,ja får väl bli lite rakefree poker på WSEX istället då. Citera
Bikern Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Japp samma problem här, både hemsidan och klienten. Vid inloggning får jag detta: ----------------------------------------------- FEL VID INLOGGNING! Tekniskt fel (1:2:[ERROR])(null) ----------------------------------------------- Citera
garpen Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Japp samma problem här, både hemsidan och klienten. Vid inloggning får jag detta: ----------------------------------------------- FEL VID INLOGGNING! Tekniskt fel (1:2:[ERROR])(null) ----------------------------------------------- Samma på hemsidan också? Citera
Bikern Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 nej, där fick man tekniskt fel, sedan reroutad till en annan inloggningssida som snällt påpekade att man bara har 3 inloggningsförsök med fel kod sedan låses kontot! Så jag provade inge mer Citera
garpen Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 nej, där fick man tekniskt fel, sedan reroutad till en annan inloggningssida som snällt påpekade att man bara har 3 inloggningsförsök med fel kod sedan låses kontot! Så jag provade inge mer Det gjorde jag så nu är nog mitt konto låst Citera
Bikern Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Kul att SvS lyckades hitta på en smart lösning att låsa sina medlemmars konton automatiskt!! Antagligen för att de har för mycket medlemmar för sina snikna servrar!! Så då blev det självsanering. Bättre blunda o ignorera än att erkänna sitt kortkommande!! Citera
Bikern Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Jo verkar så, får se hur länge det håller. Citera
Bikern Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 rekommenderar inte att köra fullkärms inställningen på SvS, samtidigt som du kör dual-screens och kör film med VLC....fick en nice meltdown när jag skulle prova det... Datorn var tvunen vara avstängd 2 minuter innan den ens ville starta igen! =) Citera
Albert Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Bikern: Är du Bikern-_- ? /KRXKZY Citera
Bikern Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 tyvärr inte, har Bikern, nån som apar efter. Citera
petto Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 Sätt er gärna vid ett bord där "alice8" spelar. Han/hon synade just och gick all-in med 33 när QQ668 ligger på bordet. Citera
Daniel_123 Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 Tog bort klienten från min dator blev så förba!!!!!!!!!! när jag var i kontakt med suporten.Jag blev nerfoldad på en milesekund i en turnering med en bra hand och mycket pengar i potten. Tog kontackt med suporten sände printscreen info om handen. Svaret blev att dom har 3 servrar så det inte var fel hos dom utan på min dator. Då tog det ungefär 3 sek så fans inte svenska spels pokerklient på min dator längre. Spelar ju för tusan på ett 10 tal olika saiter har alldrig hänt på dom. Så troligen tror dom att alla är nybörjare och inte vet hur det funkar och suporten måste nog skärpa sig mycket. Liknande hände mig och fick också kalla handen av support, dom bryr sig inte om sina kunder, avinstallerade också illa kvickt Citera
SaInT Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 Sätt er gärna vid ett bord där "alice8" spelar.Han/hon synade just och gick all-in med 33 när QQ668 ligger på bordet. Vad historien inte förtäljer är att det var dig hon synade eftersom hon hade fin read på dig. Givetvis vann hon eftersom du inte hade ett jota. Eller? Citera
garpen Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 Sätt er gärna vid ett bord där "alice8" spelar.Han/hon synade just och gick all-in med 33 när QQ668 ligger på bordet. Vad historien inte förtäljer är att det var dig hon synade eftersom hon hade fin read på dig. Givetvis vann hon eftersom du inte hade ett jota. Eller? Hon har ju brädan. Citera
Recommended Posts