Gå till innehåll

Iremmats - Rookie of the Year 2006


iremmats

Recommended Posts

Det skulle kunna vara ett brott mot Lag (1978:800) om namn och bild i reklam.

 

Ska vi stämma dem? Jag kan vara ditt ombud ;-)

 

Vi kan väl kontakta dem först och be om ersättning :)

 

 

Äääh, fegvarianten ;-) Nej men det är rätt, säg till så författar jag ett brev mot någon procent på ersättningen. [Disclaimer] Jag är jurist men inte van vid den lagen. Jag kan inte lova att det skulle anses som ett brott mot den lagen.[/Disclaimer]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Herregud vad girigheten reagerar. Är det inte bara kul att bli uppmärksammad av ett av sveriges största företag? PR:n det ger Mats är ju guld värd bara det.

 

Jag är inte girig, jag vill bara skriva arga brev ;)

 

Låter helt klart som en Jurist ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför är PR:n värd guld för mats? Då kan man ju likag ärna äta "jagvillblikorkad"-tabletter o anmäla sig till Big Brother. Eller kan sådan PR generera i att Mats håller i ett paket frysta ärtor på bästa sändningstid o nynna Findus gör det goda goooodare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför är PR:n värd guld för mats? Då kan man ju likag ärna äta "jagvillblikorkad"-tabletter o anmäla sig till Big Brother. Eller kan sådan PR generera i att Mats håller i ett paket frysta ärtor på bästa sändningstid o nynna Findus gör det goda goooodare?

 

Ex: 450567480 människor läser på svenska spel att Mats är en pokergud. Mats blir känd och beundrad. Företag gillar kända människor. Mats lägger till det i sin CV när han vill ha stejk :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför är PR:n värd guld för mats? Då kan man ju likag ärna äta "jagvillblikorkad"-tabletter o anmäla sig till Big Brother. Eller kan sådan PR generera i att Mats håller i ett paket frysta ärtor på bästa sändningstid o nynna Findus gör det goda goooodare?

 

Gör att tidningarna skriver mer om mig när jag är ute och tävlar. Det gör i sin tur mig till intressantare att sponsra vilket i sin tur ger mig bättre avtal osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför är PR:n värd guld för mats? Då kan man ju likag ärna äta "jagvillblikorkad"-tabletter o anmäla sig till Big Brother. Eller kan sådan PR generera i att Mats håller i ett paket frysta ärtor på bästa sändningstid o nynna Findus gör det goda goooodare?

 

Gör att tidningarna skriver mer om mig när jag är ute och tävlar. Det gör i sin tur mig till intressantare att sponsra vilket i sin tur ger mig bättre avtal osv.

 

Alternativ nr 2 mao :D

Vill dock hellre se en nynning i primetime.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska spela nån invitational-turnering på GKS imorgon. Nån annan som ska lira den och har lust att visa mig vägen? Bara varit där en gång och hittar nog inte...

 

Sorry. På fredag börjar den. Hittar fortfarande inte dit dock :)

 

Ska inte dit, också bara varit där en gång och de har garanterat nya lokaler nu. Men jag undrar... vad får du när du klonkar turneringen? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska spela nån invitational-turnering på GKS imorgon. Nån annan som ska lira den och har lust att visa mig vägen? Bara varit där en gång och hittar nog inte...

 

Sorry. På fredag börjar den. Hittar fortfarande inte dit dock :)

 

Ska inte dit, också bara varit där en gång och de har garanterat nya lokaler nu. Men jag undrar... vad får du när du klonkar turneringen? :P

 

De lär väl lyncha mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför är PR:n värd guld för mats? Då kan man ju likag ärna äta "jagvillblikorkad"-tabletter o anmäla sig till Big Brother. Eller kan sådan PR generera i att Mats håller i ett paket frysta ärtor på bästa sändningstid o nynna Findus gör det goda goooodare?

Gör att tidningarna skriver mer om mig när jag är ute och tävlar. Det gör i sin tur mig till intressantare att sponsra vilket i sin tur ger mig bättre avtal osv.

Men vill du ses som en företrädare för Svenska Spel och pappa staten? Nej, det vill du inte! Din image ska vara ungjäveln som bara glider omkring och glassar room service mellan slaskklonkarna. DÄR finns din positiva PR som är värd att uppmärksammas. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

***** Hand History for Game 3298856505 *****

$1000 NL Texas Hold'em - Sunday, January 01, 20:37:55 EDT 2006

Table Table 65177 (6 max) (Real Money)

Seat 3 is the button

Total number of players : 6

Seat 5: KISFMG ( $4351.38 )

Seat 6: ConcreteLar ( $1040.70 )

Seat 2: anderstacks ( $417.50 )

Seat 1: jamalt111 ( $1035.50 )

Seat 4: F34567 ( $879 )

Seat 3: badluckcharm ( $405.50 )

KISFMG posts small blind [$5].

ConcreteLar posts big blind [$10].

** Dealing down cards **

Dealt to KISFMG [ Ks Kh ]

jamalt111 folds.

anderstacks folds.

badluckcharm folds.

KISFMG raises [$30].

ConcreteLar calls [$25].

** Dealing Flop ** [ 6s, 7d, 9s ]

KISFMG bets [$55].

ConcreteLar raises [$150].

KISFMG is all-In [$4261.38]

ConcreteLar is all-In [$855.70]

** Dealing Turn ** [ 8d ]

** Dealing River ** [ Kd ]

ConcreteLar shows [ 9d, 9c ] three of a kind, nines.

KISFMG shows [ Ks, Kh ] three of a kind, kings.

KISFMG wins $3310.68 from side pot #1 with three of a kind, kings.

KISFMG wins $2079.40 from the main pot with three of a kind, kings.

 

Tack Partypoker, tack.

 

Där är det tack partypoker, nu är det "Jag hade read på korten" :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som sagt innan så kanske du rent av vinner ekonomiskt på att bara "glida med" i den här SS härvan, att kräva ersättning ger din en blygsam summa men däremot ett fint sponsorkontrakt kanske innebär inköp till EPT&WSOP-inköp för ett par år framåt =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...