Gå till innehåll

Iremmats - Rookie of the Year 2006


iremmats

Recommended Posts

  • Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

det vore sjukt mycket roligare att köra på en sajt med större upptag och lägre stakes.

 

jag vet att HSNL på 2+2 har gjort en liknande grej och stars specialfixade borden

 

Stars hade ju varit fint, så hade man fått se bilder på jacobmals hund och Nebbis lille bäbis också. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två händer efter varandra i samma sng:

 

***** Hand History for Game 4358145516 *****

NL Texas Hold'em $109 Buy-in Trny:24046737 Level:3 Blinds(50/100) - Thursday, May 25, 14:29:05 ET 2006

Table Speed Zest For Life (Real Money)

Seat 3 is the button

Total number of players : 7

Seat 10: KISFMG ( $2150 )

Seat 1: schrive ( $1004 )

Seat 2: LoveMILFs ( $2860 )

Seat 5: pocket19 ( $1440 )

Seat 4: Gan6alf ( $1700 )

Seat 3: Jorgeezy ( $6996 )

Seat 7: thecrusher71 ( $3850 )

Trny:24046737 Level:3

Blinds(50/100)

** Dealing down cards **

Dealt to KISFMG [ Kh Ks ]

thecrusher71 folds.

KISFMG raises [325].

schrive folds.

LoveMILFs folds.

Jorgeezy folds.

Gan6alf folds.

pocket19 calls [225].

** Dealing Flop ** [ 5h, Kc, 3s ]

pocket19 checks.

KISFMG bets [325].

pocket19 is all-In [1115]

KISFMG calls [790].

** Dealing Turn ** [ 9h ]

** Dealing River ** [ 4h ]

KISFMG shows [ Kh, Ks ] three of a kind, kings.

pocket19 shows [ Qs, Kd ] a pair of kings.

KISFMG wins 2930 chips from the main pot with three of a kind, kings.

pocket19 finished in seventh place.

 

***** Hand History for Game 4358149511 *****

NL Texas Hold'em $109 Buy-in Trny:24046737 Level:4 Blinds(100/200) - Thursday, May 25, 14:29:51 ET 2006

Table Speed Zest For Life (Real Money)

Seat 4 is the button

Total number of players : 6

Seat 10: KISFMG ( $3640 )

Seat 1: schrive ( $1004 )

Seat 2: LoveMILFs ( $2860 )

Seat 4: Gan6alf ( $1650 )

Seat 3: Jorgeezy ( $6996 )

Seat 7: thecrusher71 ( $3850 )

Trny:24046737 Level:4

Blinds(100/200)

There is no Small Blind in this hand as the Big Blind of the previous hand left the table.

** Dealing down cards **

Dealt to KISFMG [ Kh Ks ]

KISFMG raises [450].

schrive folds.

LoveMILFs folds.

Jorgeezy folds.

Gan6alf folds.

thecrusher71 calls [250].

** Dealing Flop ** [ Kc, 2h, 8c ]

thecrusher71 checks.

KISFMG bets [350].

thecrusher71 raises [900].

KISFMG raises [1100].

thecrusher71 is all-In [2500]

KISFMG is all-In [1740]

** Dealing Turn ** [ Qh ]

** Dealing River ** [ 4d ]

KISFMG shows [ Kh, Ks ] three of a kind, kings.

thecrusher71 shows [ Kd, Qc ] two pairs, kings and queens.

thecrusher71 wins 210 chips from side pot #1 with two pairs, kings and queens.

KISFMG wins 7280 chips from the main pot with three of a kind, kings.

nh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör du SNG-tracker för att tracka dina sng's? Isåfall har du upplevt nåra problem med att importera HH's? Skriver in rätt namn, och har .net frameworks 1.1, men ändå påstår den att den inte hittar nåra handhistories i filerna jag försöker importera...

 

Siten är ju minst sagt fattig på FAQ's osv, men å andra sidan ska det väl generellt inte uppstå så mycket problem..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. Inte skrivit resultat eller liknande på två dagar nu.

 

Igår körde jag massa sngs. Inte för att whina nu men knappt en enda coinflip vanns. AA/KK/QQ stod SÄLLAN mot underpar. Bubblade nästan varje turnering, om jag nu kom så långt. Spelade $215 och $109, backade 3.5k ungefär. Spelade sen lite 5/10 på stars. Satte en 1-outare där, set mot högre set all in på floppen, klonk på river. Plussade lite där så jag låg 2.4k back efter gårdagen.

 

Idag ville jag ta igen på sngs. Började spela. INGENTING funkade. Hade som mest 15 turneringar utan pengar. Sen får man 4 raka... tredjeplatser.. ni kan säkert fatta att det svider.

 

Iaf. Ger inte upp! Det måste ju vända liksom. Sitter och lirar nu på kvällen. Helt plötsligt sitter ALLT. Varenda gång man ställer med Ax får syn av Ay där y<x. Och den står, varje gång! Man vinner 15 coinflips på raken. A4 vs AK, split! Inte som tidigare då man har AK vs A4 och får splt. Helt sjukt. Plussar nästan 5k på 2 timmars sng på $109 och $215. Det ska fan inte gå.

 

Alltså resultatmässigt ganska ofärändrat sista två dagarna men psykiskt påfrestande som bara den.

 

Ska som sagt försöka ta tag i 40k för denna månad. Trots att det är MASSA pengar har det mesta gått åt till lägenheten. Sen är det massa utgifter för sommaren, SM osv osv... så blir det knappt en ny porsche kvar.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle väl kunna tänka mig att donera $1k. Beror mest på tid, site, osv.

 

Che och hazeelnut är andra förslag på kandidater. Finns ett gäng till jag inte kommer på just nu.

 

skulle kunna tänka mig vara med.. kan donera ett stycke bil till vinnaren med valfri regskylt (så länge det rör poker*) som en viss mats är skyldig mig..

 

 

:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plussade $2089 på 5/10 på Stars med. Har fortfarande luckor i spelet som jag verkligen märker av! Får jobba på det. Att man ändå plussar känns bra, kommer man ju tokplussa när man lär sig spela! :)

 

Resultat maj: +$37327

 

När jag kommer upp till 39k går jag ner på NL200 och safe-grindar in 40k! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ugg... Tänkte testa SNG-tracker jag med, men får det ej att funka. Har .NET framework. Har laddat ner senaste versionen och har kört programmet som någon länkade till här, men fortfarande funkar inte importen av hand historys.

 

Några idéer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår körde jag massa sngs. Inte för att whina nu men knappt en enda coinflip vanns. AA/KK/QQ stod SÄLLAN mot underpar. Bubblade nästan varje turnering, om jag nu kom så långt. Spelade $215 och $109, backade 3.5k ungefär. Spelade sen lite 5/10 på stars. Satte en 1-outare där, set mot högre set all in på floppen, klonk på river. Plussade lite där så jag låg 2.4k back efter gårdagen.

 

Idag ville jag ta igen på sngs. Började spela. INGENTING funkade. Hade som mest 15 turneringar utan pengar. Sen får man 4 raka... tredjeplatser.. ni kan säkert fatta att det svider.

 

Jobbigt... Själv hade jag 14 raka OTM häromdagen, ibland funkar verkligen absolut nada... Skönt att det vände sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ugg... Tänkte testa SNG-tracker jag med, men får det ej att funka. Har .NET framework. Har laddat ner senaste versionen och har kört programmet som någon länkade till här, men fortfarande funkar inte importen av hand historys.

 

Några idéer?

 

Du måste konvertera dina hhs lite först...

 

http://www.rvgsoftware.com/sngadjuster.zip

 

Det hade du visst redan...

 

Tyvärr funkar inte det 100%-igt. Verkar som "långa" hh:s inte blir importerade till SNG tracker sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll 22.30 smäller det! Första avsnittet från Deauville!

 

hoppas Ola är kommentator och du klonkar med i TV. Du kanske vet om du visas eller ej?

 

Allas vår egen Othello kommenterar. Sitter inte på TV-bordet så det blir troligen inga händer med mig. Kanske att man fastnat på nån mingel-bild :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...