thekid Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 skulle inte party vara uppe nu? mitt funkar fortfarande inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 skulle inte party vara uppe nu? mitt funkar fortfarande inte! Nere till kl 19.00 svensk tid. Kanske att deras nya shop kommer upp ikväll också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 skulle inte party vara uppe nu? mitt funkar fortfarande inte! Nere till kl 19.00 svensk tid. Kanske att deras nya shop kommer upp ikväll också? Skulle va mycket trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nesta_ Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Jag har uppdaterat mjukvaran och loggat in, men det kommer inte upp några bord, så man får väl vänta lite till antar jag Det vore tråkigt om dom har tagit bort funktionen att tracka borden med pahud som åskådare. Det är ju ett gjutet hjälpmedel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Typiskt att PP uppgraderas nu när dottern sover och jag tänkte spela lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Nya bud: Party nere till kl 20.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Nya bud: Party nere till kl 20.00. Var ju inte så skräll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fido Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Någon som sett en drastisk ökning av spam sedan de signade upp på PP? Nej, du har nog gett ut din e-post på något annat ställe. Party har ingen anledning att sälja adresser. De tjänar pengar på andra sätt - mycket pengar. Jao, man kan tycka det. Har dock inte signat upp någon annan stans på senaste tiden, därför kändes det befogat att fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Tur att man inte är SnG spelare, de får nog lägre timlön med den nya strukturen. 2000 i starting chips och varje level är 10 minuter istället för 10 händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Nya shopen är öppen: APPLE IPOD VIDEO 30GB 75000 points APPLE IPOD VIDEO 60GB 100000 points APPLE IPOD NANO- 2GB 50000 points. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Gick att logga in här förut: https://secure.partyaccount.com Lite fler grejor: cybershot 7.2MP camera 94k points (model dscp2000) super slim sony camera 2m points?? (model dsct7s) canon powershot A520 62.5k points SONY VAIO NOTEBOOK 350,000 (two models, one for Canada, one for USA) BOLLE VALORIUM SUNGLASSES 32000 BOLLE SIDNEY SUNGLASSES 15000 BOLLE MERCURIA SUNGLASSES 35000 De hade även några golfklubbor, den dyraste kostade lite över 100k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tw3R Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 ÖÖH , funkar de för er lr? bara den där logg in grejjen buggar för syns bara halva knapparna,, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Tur att man inte är SnG spelare, de får nog lägre timlön med den nya strukturen. 2000 i starting chips och varje level är 10 minuter istället för 10 händer. Jag ser det positivt allafall. Nu kommer nog inte 8-tabling bli nåe problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Tur att man inte är SnG spelare, de får nog lägre timlön med den nya strukturen. 2000 i starting chips och varje level är 10 minuter istället för 10 händer. Jag ser det positivt allafall. Nu kommer nog inte 8-tabling bli nåe problem... Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tw3R Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 nu funkar deee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Tur att man inte är SnG spelare, de får nog lägre timlön med den nya strukturen. 2000 i starting chips och varje level är 10 minuter istället för 10 händer. Jag ser det positivt allafall. Nu kommer nog inte 8-tabling bli nåe problem... Huh? Var inget, tänkte lite fel, blir ju lika jobbigt på bubblan för det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 nu funkar deee Äntligen... Abstinensen började komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Kommer även finnas speed-SnG med 5 minuter levels. Två nya buy-ins-nivåer för SnG, $77 och $530. Fler shop-items: SONY WALKMAN 512MD MP3sdf Party Points 29000 TOSHIBA GIGABEAT40GB MP3df Party Points 75000 APPLE SHUFFLE 512MBdf Party Points 25000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Alla borden verkar ha fått egna namn istället för tråkiga nummer. Är jag blind eller har dom tagit bort Omaha hi/lo och 7 card stud hi/lo? Edit: Lagt hi/lo under samma flik som high, hur många fiskar kommer inte hamna på fel bord nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 I LIKE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 fan va 4 colour deck fladdrar i färgen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Ska prova grinda lite sngs imorgon. Tror detta var exakt vad party behövde, de höll ju på att tappa fler och fler kunder medan stars bara växte och växte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
olleolle Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Vaffan det går ju inte att installera skiten!!! Jag ser processen i Task Manager, men den bara ligger där och tar 0% CPU och inget händer! Är det bara jag som har problem eller?? EDIT: Lyckades installera efter att jag dödat en jävla massa processer i processlistan. Vet dock inte vilken av alla trojaner och annat jävulskap det var som orsakade problemet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tw3R Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Fold knappen har blivit sämre,, man måste hålla ner mycke längre blir siting out hela tiden =P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supra Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Hur funkar poängsystemet? Är det max en poäng per hand och är det $0.25 i rake som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts