Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com


Caines

Recommended Posts

Jag har några tusen dollar på Party och skulle vilja ta ut dem till ett svenska bankkonto men har ingen lust att betala $35 för det. Är det någon som vet om det funkar att sätta in typ $100 med mitt VISA-kort, vänta ett par dagar och sedan ta ut ett fyrsiffrigt belopp till VISA-kortet? (Uttag till VISA är nämligen gratis.)

 

Eller ska jag slussa pengarna till Multipoker, spela en massa händer och ta ut därifrån?

 

tror idéen med sätta in pengar med visa är ganska så dum med tanke på att du bara får ta ut det belopp du satt in, iaf i början.

varför inte fixa neteller konto och därifrån ta ut pengarna till ditt bankkonto till en avg av 1$??? lättast o smidigaste sättet tror jag iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har några tusen dollar på Party och skulle vilja ta ut dem till ett svenska bankkonto men har ingen lust att betala $35 för det. Är det någon som vet om det funkar att sätta in typ $100 med mitt VISA-kort, vänta ett par dagar och sedan ta ut ett fyrsiffrigt belopp till VISA-kortet? (Uttag till VISA är nämligen gratis.)

 

Ska funka. Står ju att man kan ta ut med VISA om man gjort en insättning med kortet nån gång (fått det registrerat på sajten). Borde funka att ta ut direkt efter insättningen.

 

Och du får ta ut mer än vad du satt in med kortet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har några tusen dollar på Party och skulle vilja ta ut dem till ett svenska bankkonto men har ingen lust att betala $35 för det. Är det någon som vet om det funkar att sätta in typ $100 med mitt VISA-kort, vänta ett par dagar och sedan ta ut ett fyrsiffrigt belopp till VISA-kortet? (Uttag till VISA är nämligen gratis.)

 

De allra flesta banker tar en valutaväxlingsavgift på 1.5 - 2.0 %. Räkna på vad som blir billigast, $35 eller 2 %.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De allra flesta banker tar en valutaväxlingsavgift på 1.5 - 2.0 %. Räkna på vad som blir billigast, $35 eller 2 %.

 

blir det inte 35$ + % eller finns det någonstans där du undankommer valutaväxlingsavg.?

 

alltjämt kolla lite i neteller tråden, otroligt lätt och smidigt när man väl är "verifierad" etc. man behöver inte skicka in kopia av pass, visa-kort, räkning etc. bara uppge sitt kontonummers IBAN så e det mesta redan klart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu fick jag ett utförligare svar:

 

You can achieve Silver or Gold category in the partypoker.com players club by

earning a specified number of party poker points during a qualifying period. To

have an account upgraded from blue to Silver category you need to earn at least

15,000 party points and to have it upgraded to Gold category at least 50,000

party points. The next qualifying period is from the 1st January to the 31st

March 2006.

 

For more information on the partypoker.com players club please click on the link

below:

 

https://secure.partypoker.com/my_account/pc/pc_details.html

 

The PartyPoker.com VIP Club has been created to reward players who generate a

high number of Player Club Regular Points every month playing at our tables.

 

We assess players on an individual basis, taking into consideration the level of

play and length of time spent at our tables. Players who meet our criteria are

invited to join the PartyPoker.com VIP Club.

 

Members of our VIP Club will benefit from monthly promotions, personalized email

and telephone support, special free rolls, cash redemption for Player Club

Points and invitations to special land based events.

 

Så VIP och Players Club är två skilda saker med andra ord, även om VIP-grejsemojset till viss del är baserat på dina Players Club-poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skraplottsfråga

 

Hur lång tid skall man förvänta sig att det tar att få pengarna man vann på skraplotten? Man tycker ju att det borde gå rätt fort? Jag har dock inte sett röken av dem än. Sen undrar jag även om man det är någon som fått en bekräftelse på att de vunnit en dvdspelare etc eller är det bara att sitta och vänta på att den dyker upp?

 

/ O

 

Tror tyvärr att om du inte fick pengarna när du skrapade, så är det kört. Efter att du skrapat lotten, så skulle sidan "laddas om" och du skulle få upp en ny bild med en bekräftelse på din vinst. Detta hände inte alltid och antar att Partypoker tjänat en hel del pistoler på detta.

 

Vad det gäller övriga priser, så har jag ingen aning, men antar att sidan även där ska laddas om för att det ska anses som att du vunnit.

 

Vissa dagar fick jag skrapa om lotten säkert tio gånger för att få sidan att uppdateras. Väldigt blekt av PP att använda sig av ett så klent system iaf!

 

 

 

Hade samma problem, men efter fem mail till dom så sattes pengarna in på kontot till slut. Tog dock en vecka.

 

/schenker

 

Har mailat och legat på som fan och det verkar inte helt kört att få stålarna och dvd-spelaren. Den som lever får se..

 

Efter 4st mail har jag fått mina 20$ och dvd-spelaren dröjer ca 3-4 veckor. Pusst, äntligen! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blir jag förvirrad. Jag loggar in på "My Account" på partypoker.com (hemsidan) - jag hittar inte cashiern? Under rubriken Cashier finns bara alternativet "Transfer funds", inga alternativ för insättning/uttag.

 

Jo, jag hittar cashiern via pokerklienten men då öppnas sidan i IE och det gillar jag inte. Tidigare har jag hittat en länk till cashiern via "My Account" men nu verkar den vara borta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Million dollar turneringen ikväll verkar ha blivit avbryten??? Någon mer som lirade lr?

 

Jag. Fick en bra start när dealern plötsligt ledsnade och slutade dela ut kort ;) . Vårt bord (122) var heldött, andra bord funkade. När spelet väl kom igång var jag nästan nere på average. Skandal, vill ha kompensation :evil: !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...