Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com


Caines

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, blev plötsligt lite kluven när jag läst igenom partys policys för avbrutna turneringar. Vore kanske inte så illa om de ställde in turneringen trots allt, med tanke på att jag spelade mig in via dubbla SnG. 3* $6+$1 förvandlat till $1450 är ju ändå hyfsad avkastning, även om det inte är $200k ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, blev plötsligt lite kluven när jag läst igenom partys policys för avbrutna turneringar. Vore kanske inte så illa om de ställde in turneringen trots allt, med tanke på att jag spelade mig in via dubbla SnG. 3* $6+$1 förvandlat till $1450 är ju ändå hyfsad avkastning, även om det inte är $200k ;)

 

Ja och $50 extra vart det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bröts turneringen? När kommer pengarna? Kan man lägga sig?

 

Ja, jag fick det meddelandet iaf. Ingen aning när cashen kommer dock...

 

Ok, satt och surfade när bordet och turneringen plötsligt försvann. Litar på att man kan gå och lägga sig, turneringen finns ju inte ens kvar i lobbyn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bröts turneringen? När kommer pengarna? Kan man lägga sig?

 

Ja, jag fick det meddelandet iaf. Ingen aning när cashen kommer dock...

 

Hur mycket får man tillbaka? Hade average stack ungefär...

 

Nåt i stil med:

 

Alla spelare får dela lika på 50% av prispotten.

 

Resten 50% fördelas efter hur mkt marker man har.

 

+ Att man får 50 dollar som kompensation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En bekant till mig sa att det var möjligt att få en säkerhetsdosa som man använder att logga in på partypoker, liknande sån man har till olika internetbanker.

 

Någon som vet något om detta?? Själv har jag letat runt på deras sida utan att se något om detta, så misstänker att min kompis missuppfattat situationen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En bekant till mig sa att det var möjligt att få en säkerhetsdosa som man använder att logga in på partypoker, liknande sån man har till olika internetbanker.

 

Någon som vet något om detta?? Själv har jag letat runt på deras sida utan att se något om detta, så misstänker att min kompis missuppfattat situationen...

 

Är nästan helt säker på att Partypoker inte har det, men Redbet har

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The PartyPoker.com Merchandise Store: In early February, our PartyPoker.com Merchandise Store will have all kinds of great new items such as state-of-the-art gadgets from big names like Sony and Apple, branded chip sets, cards, books, clothing and even some Callaway golf clubs and other sports goods. Keep playing and we’ll update you in the next few days.

 

 

Ser ut som party kommer skaffa sig lite vettiga grejjer i poäng-shoppen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The PartyPoker.com Merchandise Store: In early February, our PartyPoker.com Merchandise Store will have all kinds of great new items such as state-of-the-art gadgets from big names like Sony and Apple, branded chip sets, cards, books, clothing and even some Callaway golf clubs and other sports goods. Keep playing and we’ll update you in the next few days.

 

 

Ser ut som party kommer skaffa sig lite vettiga grejjer i poäng-shoppen?

 

Det skulle vara riktigt trevligt ! :D Utbudet idag är minst sagt uruselt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...