Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com


Caines

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

The PartyPoker.com Merchandise Store: In early February, our PartyPoker.com Merchandise Store will have all kinds of great new items such as state-of-the-art gadgets from big names like Sony and Apple, branded chip sets, cards, books, clothing and even some Callaway golf clubs and other sports goods. Keep playing and we’ll update you in the next few days.

 

 

Ser ut som party kommer skaffa sig lite vettiga grejjer i poäng-shoppen?

 

Det skulle vara riktigt trevligt ! :D Utbudet idag är minst sagt uruselt.

 

Yep. Ser fram emot detta, hoppas dom fixar riktigt najs prylar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hört att party skall införa en beta-version som bord. Det skall tydligen inte gå att köra acehud+PT och scouta spelare om man inte sitter på borden, vilket går nu (man kan ha bord öppna och scouta spelare utan att sitta ner).

 

Vet någon om detta stämmer och när det blir så??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske bara jag som är snurrig, men det är en grej kring party-poängen jag inte riktigt förstår. Så här står det när jag går in under Party Points Details:

 

Current Party Points Balance: (After Redeems) 19324

 

Total Party Points Earned: 6957

 

Så hur många poäng har jag egentligen? Vilket är det som räknas? Någon som kan förklara varför det är olika?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

joeki: bara att maila supporten, dom kommer sen vilja veta varför det skall stängas.. bara att lämna en lämplig förklaring så är det klart sen.

 

tack, fast grejen är att jag fått det tipset och det var precis så jag gjorde. skrev att jag vill att mitt konto skulle tas bort. skrev t.o.m. "delete" i versaler så dom skulle förstå. ändå låser dom bara mitt konto temporärt :/

 

tror ni dom blir väldigt misstänksamma om man ber dom att ta bort det helt och hållet istället för att låsa? skrev att jag var spelberoende som anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror ni dom blir väldigt misstänksamma om man ber dom att ta bort det helt och hållet istället för att låsa? skrev att jag var spelberoende som anledning.

 

Grattis...

Du har nu blivit bannad från Party på livstid.

De fryser det för att du inte ska kunna öppna nytt konto.

De har nån ny policy där de motverkar spelproblem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror ni dom blir väldigt misstänksamma om man ber dom att ta bort det helt och hållet istället för att låsa? skrev att jag var spelberoende som anledning.

 

Grattis...

Du har nu blivit bannad från Party på livstid.

De fryser det för att du inte ska kunna öppna nytt konto.

De har nån ny policy där de motverkar spelproblem.

 

Haha ja det var ju inge vidare om det är sant. Flickvännen lyckades skapa ett nytt konto åt mig på hennes e-mail, ska se om jag kan lösa detta med supporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Baller: Tack för svaret ang Beta.

 

Har sett att det går att pröva nu. Men det kan väl dröja innnan Betan blir orginal då? Lär väl inte gå i ett nafs om de nu erbjuder spelarna att pröva. Bara att scouta på med PT/Acehud sålänge det går.

 

Men var går det att hitta info om detta, dvs att acehud inte funkar som tidigare osv? Grymt synd då det är bra för tableselection... Har du några förslag på hur man kan gå tillväga med tableselection på nya betan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ekenstar: Tack för infon! men en följdfråga. Varför är jag inte då "Silvermedlem" som man skall bli vid 15000p, är fortfarande blå. Eller räknas inte bonus poängen in dit?

 

 

Du måste skrapa ihop 15k poäng under en tre månadersperiod;

 

 

How do I move from one category to the next?

 

It’s easy - just keep on playing! Every three months we will assess your Party Points. If you have accumulated more than 50,000 Party Points you will be automatically upgraded to the GOLD level, no matter whether you were SILVER or BLUE before. More than 15,000 points will get you into our SILVER club.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha ja det var ju inge vidare om det är sant. Flickvännen lyckades skapa ett nytt konto åt mig på hennes e-mail, ska se om jag kan lösa detta med supporten.

 

Okej jag har trasslat till det ordentligt. De stänger ner mitt nya konto och ifall jag vill spela igen måste jag be dom låsa upp det gamla.

 

Gah blir tokig :( Jag tror de flesta förstår anledningen att jag vill stänga ner kontot och öppna nytt och det får inte diskutteras här. Men om någon vill vara vänlig och PMa eller adda mig på msn jockepocke132@msn.com och förklara hur eller OM det går att fixa skulle jag bli YTTERST tacksam.

 

Kan erbjuda $25 till den som kommer på en lösning som visar sig lyckas ;)

 

Kanske inte mycket, men alltid något.

 

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg att man kunde få sig en PartyPoker t-shirt genom att välja order på my account sidan, dock hittar jag inte den på my account, är det någon som kan hjälpa en vilsen själ i sökandet efter var på sidan det står om order shirt?

 

Tack i förväg Very Happy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har erfarenhet och cashat ut via wire transfer på party poker?

Körde på Pacific innan och då räckte det med att skriva ut kontonummret som det är, typ: 8430-6,937 243 694-2 tex. Men på Party poker begär han Land-beteckning och sånna grejjer.

Någon som har koll på hur exakt det ska vara då?

 

/suppe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är för lat för att kolla igenom alla 53 sidor.

 

Så min fråga lyder när man reggar sig och skriver in REAL50 som bonuskod får man 50 dollar, vad är det som krävs för man ska kunna casha ut dom? Visst många rake:ade händer? eller en insättning?

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...