Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com


Caines

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ehm, kan man bli disconnectad bara från ett bord? verkar ju helt sjukt sitter å lirar på 3 bord så blir ja dissa på ena där ja har kåk, fast de va en fattig pot men iaf :evil: ,

 

Blir man dissad ska man vill åka ur alla bord?

 

Borden ligger väl på olika servrar. Hänt förr att man varit disconnectad från 3 bord men haft kontakt med det 4:e.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ehm, kan man bli disconnectad bara från ett bord? verkar ju helt sjukt sitter å lirar på 3 bord så blir ja dissa på ena där ja har kåk, fast de va en fattig pot men iaf :evil: ,

 

Blir man dissad ska man vill åka ur alla bord?

 

Borden ligger väl på olika servrar. Hänt förr att man varit disconnectad från 3 bord men haft kontakt med det 4:e.

 

okok, har inte lira så länge på denna sida :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaffan det går ju inte att installera skiten!!!

 

Jag ser processen i Task Manager, men den bara ligger där och tar 0% CPU och inget händer!

 

Är det bara jag som har problem eller??

 

 

EDIT: Lyckades installera efter att jag dödat en jävla massa processer i processlistan. Vet dock inte vilken av alla trojaner och annat jävulskap det var som orsakade problemet...

 

Installationen gick nästan bra (inga shortcuts kunde skapas) men jag kan inte få igång klienten. Enda exe-filen verkar vara RunApp.exe och den gör ingenting.

Avinstallation fungerar inte. CPU 100%.

Inte direkt nöjd med uppgraderingen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska sätta in pengar nu på party och ser att deras max limit för deposit med neteller är 500$. Rätt kass tycker jag, men nu till min fråga: Jag skrev in en sign up bonuskod när jag reggade mig, ska jag skriva in den igen eller ngn annan kod nu när jag sätter in pengar?

 

Edit: nu såg jag på ett annat ställe att max depost är 10k$. Undrar vilket som är det rätta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan. Blir det att byta sida, SnG's kommmer ju vara lika långsamma som Stars nu. Tror jag kommer tappa rejält i timlön då jag bara spelar 2 bord samtidigt.

 

Öka till 3 eller 4 då, nu med möjligheten att ändra bordstorleken ska det ju inte vara nåt problem, man kommer in i det ganska snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla "namnskyltar" FOLD, CHECK och RAISE knapparna blir transparanta helt plötsligt. Nån mer som har det problemet ?

 

Vet nån hur man tar bort "sidebet" knappen ?

 

Japp, hände mig också....nån lösning?

 

Finns en länk till en stability patch i lobbyn om man laddade ner klienten den 16/2.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha precis när man lärt sig 9tabla partys SnGs i sömnen så gör de om strukturen, onda Party!

 

Fan, nu kanske man blir tvungen att lära sig spela poker för att överleva.

 

Hehe, jag gillar också den mer tur betonade strukturen, max 35 min för en SNG tycker jag ät lagom...

 

Om man förutsätter 60hands/h så är ju den nya strukturen tillochmed snabbare än den förra. Dubbelt så mycket marker, men 3ggr så stora blinds... Även om man räknar om för 80hands/h så blir skillnaden marginell.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara jag som inte hittar shopen...? Har letat som en tok på sidan.

Den är ungefär lika lätt att hitta som information om Party i en 60-sidor lång tråd. Finns under Player's Club, tryck Redeem Points så får du upp ett fönster som säger att shopen inte har öppnat än. Någon som vet när den kommer upp?

 

F.ö. anser jag att flera trådar borde vara tillåtna för samma sajt om de behandlar olika ämnen. Att blanda diskussioner om SnG-strukturen med mjukvaruproblem och Party Point känns direkt korkat. T.ex. borde den här tråden fått leva kvar, även om det var ganska klart att den med nuvarande regler skulle låsas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...