Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com


Caines

Recommended Posts

Från BW

Happy hours (4 AM ET to 2 PM ET) will earn 2x the amount of points.

 

Alltså runt dubbla poäng under happy hour, kl 10:00-20:00 svensk tid

 

 

I övrigt tycker jag inte den här poängshoppen är så mycket att hetsa upp sig över då värdet på en poäng ligger på runt 4 öre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Nej. Tror att Psykologen blandar ihop fee (+1) med inköpet (10). Alltså hamnar 10+1 SnG i kategorin fee=1.

 

Förklara då hur de kan ha SnG med avgifter på 60$ och över för mindre en 50 pers? :shock:

 

Det måst vara som jag säger. Vem bryr sig om 1,7 % tillbaka? Nog för att folk är korkade men Party måste köra något liknade som Stars. Varför tror ni Party har ändrat systemet?

 

Jag testade och körde några SnG. Jag vet inte vad jag fick för det stämmer ine med någotdera. Helst sjukt som sagt tidigare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Nej. Tror att Psykologen blandar ihop fee (+1) med inköpet (10). Alltså hamnar 10+1 SnG i kategorin fee=1.

 

Förklara då hur de kan ha SnG med avgifter på 60$ och över för mindre en 50 pers? :shock:

 

Det måst vara som jag säger. Vem bryr sig om 1,7 % tillbaka? Nog för att folk är korkade men Party måste köra något liknade som Stars. Varför tror ni Party har ändrat systemet?

 

Jag testade och körde några SnG. Jag vet inte vad jag fick för det stämmer ine med någotdera. Helst sjukt som sagt tidigare!

 

Ja, det måste vara som du säger. Du har alltid rätt. Antagligen bara något litet räknefel från din sida som gör att du inte får det hela att gå ihop med hur många poäng du får när du spelar. Jag har också lite svårt med matten. Vet inte vad jag gör för något fel, men på något konstigt sätt så stämmer poängen för mig när jag ser SnG 10+1 som fee=1...och det borde ju inte stämma...för du har ju alltid rätt...eller???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Nej. Tror att Psykologen blandar ihop fee (+1) med inköpet (10). Alltså hamnar 10+1 SnG i kategorin fee=1.

 

Förklara då hur de kan ha SnG med avgifter på 60$ och över för mindre en 50 pers? :shock:

 

Det måst vara som jag säger. Vem bryr sig om 1,7 % tillbaka? Nog för att folk är korkade men Party måste köra något liknade som Stars. Varför tror ni Party har ändrat systemet?

 

Jag testade och körde några SnG. Jag vet inte vad jag fick för det stämmer ine med någotdera. Helst sjukt som sagt tidigare!

 

Ja, det måste vara som du säger. Du har alltid rätt. Antagligen bara något litet räknefel från din sida som gör att du inte får det hela att gå ihop med hur många poäng du får när du spelar. Jag har också lite svårt med matten. Vet inte vad jag gör för något fel, men på något konstigt sätt så stämmer poängen för mig när jag ser SnG 10+1 som fee=1...och det borde ju inte stämma...för du har ju alltid rätt...eller???

 

Ironi :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[

 

Ja, det måste vara som du säger. Du har alltid rätt. Antagligen bara något litet räknefel från din sida som gör att du inte får det hela att gå ihop med hur många poäng du får när du spelar. Jag har också lite svårt med matten. Vet inte vad jag gör för något fel, men på något konstigt sätt så stämmer poängen för mig när jag ser SnG 10+1 som fee=1...och det borde ju inte stämma...för du har ju alltid rätt...eller???

 

Uppenbarligen. Det är inte så svårt med alla puckon här på forumet. Jag har i alla fall fått ett antal hundra poäng av att spela några SnG på 30 +3 vilket mer lutar åt det jag säger. Enligt erat resonemang skulle jag fått 30.

 

Men jag har mejlat Party för att få rätsida. Det verkar ju som ingen här kan ge ett säkert svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för det som vill göra det lätt för sig och skaffa lite EV+ i party points store så kan man ju lätt samla PP-points genom att deposit minst 500$ o låta dom stå där minst 7 dagar.

 

Ex.

 

Deposit 500$ fyra dagar i rad ger 4 x 1000 points = 4000 poäng.

 

undra om de har någon abuse regel kring detta annars kan man ju sätta in de 4K jag har på neteller i 500$ delar för att fixa lite extra poäng och sen ta ut dom och upprepa efter en två veckor eller så. Då borde man ju även ganska lätt kunna ta sig upp på den högre nivån för att ackumulera party points med.

 

/doope

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Finns det nån money transfer funktion på partypoker?

menar du mellan "vänner" inom party så ja, kostnadsfritt och enkelt! sker via deras hemsida efter du loggat in under: Inter-account transfer

 

annars så erbjuder de även gratis uttag till neteller men det gör iof sig de flesta poker sidor...var de nå mer du undra över?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klev för ett tag sedan över gränsen till att bli Silver Member nästa period april-jun

Dessa special events som de nämner som man blir erbjuden till vad kan detta vara ?

Tänkte att någon silver eller kanske Gold member har någon erfarenhet av detta ? Vad har ni blivit erbjuda att delta i ?

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

https://www.partypoker.com/news/items/march_mayhem.html

 

Here's how it all works:

1. To qualify, all you have to do is earn a minimum of 40 regular PartyPoints between Friday, March 3 (00:00 a.m. ET) and Monday, March 6, 2006 (11:59 p.m. ET).

 

2. Once you've qualified, go to the Events and Promotions section in you PartyAccount and redeem special lottery tickets for 100 PartyPoints per ticket on the following calendar day (until Tuesday, March 7) from 10:00 a.m. (ET).

 

For example, earn 40 regular PartyPoints on Friday, March 3, and you can redeem as many PartyPoints as you want at 100 PartyPoints per ticket from Saturday, March 4, 11:30 a.m. (ET) until Tuesday, March 7, 11:59 p.m. (ET)!

 

3. On Wednesday, March 8, we'll choose 500 winning tickets and convert them into a $100,000 prize pool! That means each winning ticket will be worth $200.

 

If we draw two or more of your tickets, we will add $500 to your total winnings!

 

Remember, you can use your PartyPoints to redeem an UNLIMITED number of tickets!

 

Example: If we draw three of your tickets, you'll win $1,100! (3 x $200) = $600 + $500 = $1,100).

The money will be paid into winning accounts by Friday, March 10 at 11:00 a.m. (ET).

 

Är det så här party skall få folk att spendera sin partypoäng som man egentligen vill köpa sig en ipod för? :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

https://www.partypoker.com/news/items/march_mayhem.html

 

Here's how it all works:

1. To qualify, all you have to do is earn a minimum of 40 regular PartyPoints between Friday, March 3 (00:00 a.m. ET) and Monday, March 6, 2006 (11:59 p.m. ET).

 

2. Once you've qualified, go to the Events and Promotions section in you PartyAccount and redeem special lottery tickets for 100 PartyPoints per ticket on the following calendar day (until Tuesday, March 7) from 10:00 a.m. (ET).

 

For example, earn 40 regular PartyPoints on Friday, March 3, and you can redeem as many PartyPoints as you want at 100 PartyPoints per ticket from Saturday, March 4, 11:30 a.m. (ET) until Tuesday, March 7, 11:59 p.m. (ET)!

 

3. On Wednesday, March 8, we'll choose 500 winning tickets and convert them into a $100,000 prize pool! That means each winning ticket will be worth $200.

 

If we draw two or more of your tickets, we will add $500 to your total winnings!

 

Remember, you can use your PartyPoints to redeem an UNLIMITED number of tickets!

 

Example: If we draw three of your tickets, you'll win $1,100! (3 x $200) = $600 + $500 = $1,100).

The money will be paid into winning accounts by Friday, March 10 at 11:00 a.m. (ET).

 

Är det så här party skall få folk att spendera sin partypoäng som man egentligen vill köpa sig en ipod för? :twisted:

 

Usch usch!

 

Man ska alltså spendera $35 i personlig rake för en mikroskopisk chans att vinna $200. Snacka om ett spel med -EV!

 

PartyPoints är ju ett skämt! Man får ju så sanslöst lite för dom!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...