Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com


Caines

Recommended Posts

antar att detta redan har frågats men orkar inte läsa igenom 700 sidor ; )..

 

Reggade mig på partypoker häromdan och undrar nu hur man kollar/hur man får Party Points..Vissa turneringar kräver ju party points..

 

/FLEX

 

Du går in på din htmlsida, klicka på första länken bland de tre första i mittersta rutan där det står Players Points and redemptions. Där anmäler du dig.

 

Funkar REAL50 fortfarande? Trodde bara INFINITY25 funkade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nån annan som hann se de nya prylarna i Player points shoppen?

 

Där fanns bl.a. Ipod, dyra klockor, ännu mer kläder, Plasma TV etc...

Men det var nåt grymt fel, många bilder funkade inte och alla varor kostade 2 000 000 poäng som är nog lite i överkant... :D

 

Nope, verkar ju inte finnas någonting där nu så antar att dom uppdaterar shoppen.

 

Förresten, någon som vet om poängen man har försvinner efter en viss tid om man inte använder dom, eller är det bara o samla hur länge som helst?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån annan som hann se de nya prylarna i Player points shoppen?

 

Där fanns bl.a. Ipod, dyra klockor, ännu mer kläder, Plasma TV etc...

Men det var nåt grymt fel, många bilder funkade inte och alla varor kostade 2 000 000 poäng som är nog lite i överkant... :D

 

Nope, verkar ju inte finnas någonting där nu så antar att dom uppdaterar shoppen.

 

Förresten, någon som vet om poängen man har försvinner efter en viss tid om man inte använder dom, eller är det bara o samla hur länge som helst?

 

Om du inte spelar in några poäng en månad så försvinner dom du har, tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Av förklarliga skäl orkar jag inte kolla igenom alla 51 sidor...kan man göra kostnadsfria utttag från Party till sitt VISA? Alltså samma kort som man gör sin insättning med.

 

Såg att svaret på detta var ja. Min fråga är om det finns en gräns för hur mycket man får ta ut till VISA? Vet någon site där man max får ta ut så mycket som man har satt in med kortet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Av förklarliga skäl orkar jag inte kolla igenom alla 51 sidor...kan man göra kostnadsfria utttag från Party till sitt VISA? Alltså samma kort som man gör sin insättning med.

 

Såg att svaret på detta var ja. Min fråga är om det finns en gräns för hur mycket man får ta ut till VISA? Vet någon site där man max får ta ut så mycket som man har satt in med kortet.

 

fixa neteller, gratis och mkt enkelt, regga ditt bankkonto där, gratis och mkt enkelt, gör alla dina uttag därifrån till en avg av 1$ direkt till ditt bankonto/visa kort. du beöver ej skicka in körkort,räkningar etc.

valuta avg har, vad jag vet, alla klienter/sidor etc så det går ej att undankomma, tror netellers ligger på 1.9%

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hello,

 

Vet att andra råkat ut för detta också.

 

Installerade Partypoker på datorn idag. Men det blir något äckligt grafikfel. En svart ram runt fönstret. Någon som vet hur man åtgärdar detta?

 

/Kurt

 

EDIT: Löste problemet med att ändra DPI, och då blir ju all text så liten (menytexter etc). Jaja, synen får väl komma i andra hand. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför har inte partypoker mini-tablesize för oss som vill köra fler bord samtidigt? Eller har de det? Hur isf hittar jag det?

testa party beta...finns på deras hemsida, då kan du ändra storlek på borden

Fungerar pokerforums bonus på betaversionen?

tja, jag ser ingen anledning till att det inte skulle fungera? du kör mot samma spelare,samma sajt etc bara annan mjukvara (som party själva står för).

kanske som o bara byta ratten på samma bil...inte så stor skillnad men det funkar. halvdålig liknelse kanske men men

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har alltid trott att man måste skatta på pengar man vinner på partypoker. Men det verkar ju vara helt fel.

 

Läste på expressen.se att de hade spellicens I Gibraltar och att man då för tillfället ej behöver skatta på vinsterna.

 

Stämmer det verkligen?

 

Ja, det stämmer. Gibraltar är med i EU.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tröttnat på min nuvarande site och tänkte byta till Party Poker, undrade hur spelet är där på NL$25-nivån (alltså $0.25 bb).

 

Letar efter ett spel som är tight preflopp men hyfsat loose postflop. D.v.s inte bara grinders som lägger sina händer om de inte träffar triss eller bättre. Förstår att det säkerligen är ganska blandat, men huvudsakligen, hur ser spelet ut och vad är bästa taktiken på den här nivån på Partypoker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan alla.

En enkel fråga som säkert står tidigare i tråden. Vad krävs för att få en raked hand på Party Poker?

 

25cent i rake och att du fått kort i handen.

 

Ok, men vad måste en hand ha uppgått i för summa för att raken ska va 25 cent?

 

Tror det är $2 på NL ($25) och $5 på FL 0.5-1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Av förklarliga skäl orkar jag inte kolla igenom alla 51 sidor...kan man göra kostnadsfria utttag från Party till sitt VISA? Alltså samma kort som man gör sin insättning med.

 

Såg att svaret på detta var ja. Min fråga är om det finns en gräns för hur mycket man får ta ut till VISA? Vet någon site där man max får ta ut så mycket som man har satt in med kortet.

 

$3000 / dygn, $10000 / månad. Man kan få höjd uttagsgräns om man kontaktar pay pro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan alla.

En enkel fråga som säkert står tidigare i tråden. Vad krävs för att få en raked hand på Party Poker?

 

25cent i rake och att du fått kort i handen.

 

Ok, men vad måste en hand ha uppgått i för summa för att raken ska va 25 cent?

 

Tror det är $2 på NL ($25) och $5 på FL 0.5-1

 

På NL räcker det väl med $0.05, dvs en pott på $1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

]Jag har tröttnat på min nuvarande site och tänkte byta till Party Poker, undrade hur spelet är där på NL$25-nivån (alltså $0.25 bb).

 

Letar efter ett spel som är tight preflopp men hyfsat loose postflop. D.v.s inte bara grinders som lägger sina händer om de inte träffar triss eller bättre. Förstår att det säkerligen är ganska blandat, men huvudsakligen, hur ser spelet ut och vad är bästa taktiken på den här nivån på Partypoker?

 

Det är fiskrikt. Fast på fullringborden kan det vara ganska tajt p.g.a. Partys förmånliga bonusar, lockar massa bonushoror som sitter och foldar sig fram till sina räjkade händer... På SH är det däremot fullt kalas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...