mike73 Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Vore jätte tacksam om ngn ville besvara mina frågor ang Party, har läst en heldel i tråden utan att blivit klokare. Har inte spelat sedan dom "nystartade" för ett par månader sedan. Partypoker tillåter ju inte rakeback, men jag har sett att vissa skriver om cashback för vip medlemmar, kan någon förklara hur man blir detta. Och finns det några tabeller eller dylikt så man ser hur mkt man kan tjäna in på att lira mycket? (deras hemsida hittade jag inte mkt på) Kan tillägga att jag kör fullring Texas NL $ 1/2 & $2/4, 4-6 bord samtidigt. Hur många bord tillåter klienten att man spelar på samtidigt, går det att köra 6 bord samtidigt? Sidebets, hur funkar det? Är det något som drar ner på handtempot/tim? //mike Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 kallekanin: sägs vara skattefritt, lätt att sätta in/ta ut med visa. mike73: Vipcashback är godtyckligt och erbjuds dig när du spelar där på regelbunden basis och för x$ i rake varje månad. Det finns ingen tabell då vipcashback är formulerat efter hur mycke du spelar föregående månad och där krav för nästa period alltid är högre och högre. Du kan tex ta en titt i Zyr dagbok där han nu nått en nivå där han måste spela mer än han klarar av för att erhålla bonusen... Så det är alltså inget man kan tillgodoräkna med säkerhet... Antal bord: 10st Sidebets: är en förlorande proposition så det kan du låta bli om du inte tycker det är skoj dvs... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mike73 Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Tack baller, ett utmärkt exempel på varför detta forum rockar. Snabba svar från trevliga människor Blir till att sätta in lite $$ o börja grinda. //mike Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Tack baller, ett utmärkt exempel på varför detta forum rockar. Snabba svar från trevliga människor Blir till att sätta in lite $$ o börja grinda. //mike Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marten08 Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Har sett att "shoppen" där man kan casha in sina partypoints har varit stängd ett tag nu. Någon som vet om dom bygger om det för att komma med lite vettiga grejer istället för träningsoveraller för brudar? /edit såg nu att den tydligen redan hade varit uppe en kort stund och att det verkar finnas en massa fina prylar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
O Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Har sett att "shoppen" där man kan casha in sina partypoints har varit stängd ett tag nu. Någon som vet om dom bygger om det för att komma med lite vettiga grejer istället för träningsoveraller för brudar? /edit såg nu att den tydligen redan hade varit uppe en kort stund och att det verkar finnas en massa fina prylar.... För mig står det bara: "As we are currently working on improvements to the store, it is at present unavailable. Thank you for visiting our store and please accept our sincere apologies for any inconvenience caused" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marten08 Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 den e ju alltså fortfarande stängd men den hade varit upp ett kort tag och då hade någon sett en massa grejer som typ ipods osv. kolla 1 eller 2 sidor längre bak i tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zeberdeee Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 tja..Har en fråga runt party poker..Jag har redan ett konto på party men har aldrig spelat på den-..Aldrig satt in pengar! Får jag registrera ett nytt konto nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zeberdeee Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakke Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Jag har gjort det iallafall, använt en annan email bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Jag skulle tippa på att det värsta som kan hända är att de säger att du har två konton och att du får välja vilket du vill ha kvar. Men det verkar mindre troligt att de skulle upptäcka nåt om du använder en ny mailadress. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
norrlands Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 VARFÖR!!!! Hur ska en dålig Fixed 2/4 fullringspelare kunna vinna nu när de jäkla 6 max borden har startat!!! FAN!!!! aptight astråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Någon mer än jag som haft mongo-problem med Party idag? Hälften av borden går inte att kliva in på, den står bara och maler och maler sedan får man upp ett felmeddelande. Men vissa bord funkar ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 nån som vet nät party kommer fixa sin "poängshop"? hörde ngt om ipods etc men som sagt ligger alltjämt nere...inte likt party lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldfisk Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 "early february" snackas det om på 2+2.. Tolka det som du vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fido Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Någon som sett en drastisk ökning av spam sedan de signade upp på PP? Har inte haft några större problem med spam förut, men sedan jag signade upp på PP så har det kommit horder. Från 2 i veckan till 8 per dag... Bara jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Någon som sett en drastisk ökning av spam sedan de signade upp på PP? Nej, du har nog gett ut din e-post på något annat ställe. Party har ingen anledning att sälja adresser. De tjänar pengar på andra sätt - mycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvisero Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Kommer party bara att vara agare av empire iochmed kopet, eller kommer spelarna fran empire att slas ihop med spelarna fran party, som det var pa den gamla goda tiden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 spelarna fran empire Vilka? Sjukt roliga skämt åsido, ja; så lär det bli Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Någon som fått någon bouns från PP sista tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Någon som fått någon bouns från PP sista tiden? Fått och fått, tog för mig i början av månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Jag jag plockade den, men det är länge sedan jag fick ett personligt bonuserbjudande när jag logga in. Börjar vara less på att bara betala rejk till PP. Nu får de gynna oss som spelar mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rexola1 Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Verkar som beta-versionen införs nu... Nätverket ligger nere. Har bollat med en spel-polare där. Är det någon som vet hur detta kommer påverka möjligheten att tracka bord/spelare med PT/Acehud utan att själv sitta med och aktivt deltaga i spelet? Andra nyheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 http://www.partypoker.com/news/new_features/# Där har ni de nya uppdateringarna som de inför nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 rexola1 foörhoppningsvis så har de stängt den möjligheten, och också troligt med tanke på att sista betan funkade på det sättet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts