Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Så jäkla typiskt.

Har precis tripplat med AA i en MTT och ligger typ topp tre när hela siten brakar ihop.

Jaja,dom han med att få in ett meddelande om tekniskt strul och kompensation för drabbade så får väl hoppas att man får en större bit av prispoolen.

Allt blev verkligen fel som kan gå fel för Expekt vid flytten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cab, Andreas mfl - Ni tycker inte expekts/tains turneringsstruktur är ganska dålig då? Även om motståndet är ganska dåligt och det finns övervärde så upplever jag att strukturen är helt värdelös

 

Tex som nu, avg stacks 4600, blinds 300/600. Blindsen ökar i häftigaste laget ? Ingen hand by hand när d närmar sig bubblan heller gör det hela ännu värre....

 

Lite senare i samma turnering: avg 9000 blinds 800/1600.. patetiskt

Ett par minuter efter d: Largest 27k, Avg 14 1k/2k i blinds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst håller jag med dig baller.

Jag är ingen stjärna vad gäller strukturer osv.

Men jag tycker att i början är strukturen okej men efter 100/200 så blir det för stora hopp och det blir mer eller mindre allin poker om man inte ligger i topp.Även så borde dom lägga till 2 minuter minst på perioderna.

Att dom inte har Hand by hand är ju verkligen skandal,det tycker man ju borde vara lika självklart som att handrankingen är rätt.

 

Edit:Men som sagt så pga övervärde i alla turneringar just nu så ser man väl mellan fingrarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igårkväll hängde sig deras klient minst 10ggr för min del, och jag ska fan se till så jag får tillbaks mina förlorade pengar pga detta.

Inte nog med det, igår kl.05:00 stänger dem ner sin klient när vi är mitt uppe i en hand. Får EFTER det ett meddelande att expekt skall utföra service på klienten kl.05:00, och att jag skall vara god och avsluta pågående spel 5 minuter innan tidpunkten...

 

Det hänger sig gång på gång för mig med.

Lirade headsup mot en kille och fick upp AA. Du tror inte den hängde sig för den andre då istället :-o

No Tain = No Pain!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är så sur nu.. satt på $10 SnG... fyra pers kvar. jag var stor chipleader med typ 5800 marker. en gick all in, en synade.. då dog expekt.. kommer inte in igen, var en halvtimma sedan :/

 

Hade hänt likadant innan, men jag kom in igen, massa folk på autofold..

 

Hur fan kan man släppa en klient som inte funkar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...