KlonkSteve Postad Fredag kl 17:25 Rapport Postad Fredag kl 17:25 Alltså, med samma rejk som alla andra, och utan RB, måste väl GG vara i princip unbeatable för oss svenskar? Iaf om vi pratar mistakes+? Kan inte svära på det, men vill minnas att även de bättre regsen är mer eller mindre b/e innan RB? Citera
Otbredbacon Postad Fredag kl 20:50 Rapport Postad Fredag kl 20:50 Helt sick om det stämmer med samma rake fast utan ocean rewards….. har någon varit i kontakt med GG och frågat gällande detta? Citera
Flip12313 Postad Fredag kl 22:07 Rapport Postad Fredag kl 22:07 Edit: länk till bild -> bild /mod Citera
Hector Postad igår kl 00:27 Rapport Postad igår kl 00:27 2 timmar sedan, säger Flip12313 : https://www.pasteboard.co/b95hCJMfrHP5.png Filip vad är dina planer nu, jag har sett dig vid borden flera gånger och undrar vad alla midstakes plus spelare ska göra. Själv kommer jag vara tvungen att flytta verkar det som vilket inte kommer vara det minsta lätt. Citera
Otbredbacon Postad igår kl 08:15 Rapport Postad igår kl 08:15 Så samma fasta rake, en välkomstbonus + BBJ men inget ocean reward…. borde fått något som danskarna ifall de skulle vara värt. Citera
Flip12313 Postad 22 timmar sedan Rapport Postad 22 timmar sedan Drar till Malta. Finns ingen framtid här 1 Citera
Fillen3 Postad 8 timmar sedan Rapport Postad 8 timmar sedan 14 timmar sedan, säger Flip12313 : Drar till Malta. Finns ingen framtid här Hur fungerar det om man flyttar utomlands då? Får man skapa nya pokerkonton i landet man bor i? Citera
huset Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan Måste man ha medborgarskap ifall man åker utomlands och grindar gg så? våra globala konton stängs visst? får vi göra nya? Citera
Hector Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan Vad jag har förstått om du bor i ett annat land och du kan visa tex räkningar när du skapar konto så kan du öppna från det landet, du behöver meddela din gamla support dock att du har flyttat så dem kan radera ditt gamla konto, i våra fall ggpoker.eu. Osäker om det behövs då dem kommer raderas ändå vad jag har förstått men det är ganska enkelt att skicka iväg ett email. Det finns några som hade svensk flagga på midstakes som ändrade till Österrikiska för ett tag sedan. Citera
brusig1 Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan Hurvida du kan öppna ett konto eller inte är inte vidare intressant. Den större frågan är om det blir skattepliktigt vilket allting tyder på att det skulle vara. Citera
brusig1 Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan Den 2026-06-12 kl 18:25, säger KlonkSteve : Alltså, med samma rejk som alla andra, och utan RB, måste väl GG vara i princip unbeatable för oss svenskar? Iaf om vi pratar mistakes+? Kan inte svära på det, men vill minnas att även de bättre regsen är mer eller mindre b/e innan RB? Stämmer Citera
Ola Brandborn Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan (redigerade) 1 timme sedan, säger brusig1 : Hurvida du kan öppna ett konto eller inte är inte vidare intressant. Den större frågan är om det blir skattepliktigt vilket allting tyder på att det skulle vara. Hur tänker du nu? Är det skattepliktigt att som svensk bo på Malta och spela på GG? Kan för övrigt rekommendera Irland i så fall. Att GG-poker nu är skattefritt i Sverige är däremot klart pga den svenska licensen (och i förlängningen skulle jag hävda, om jag var Skatteverket, att det var skattepliktigt tidigare). Redigerad 1 timme sedan av Ola Brandborn Citera
Hector Postad 36 minuter sedan Rapport Postad 36 minuter sedan (redigerade) Du är inte skattepliktig om du flyttar inom EU och spelar och spelar på en sida med EU/EES licens, sen huruvida Maltas GGpoker har en sådan licens vet jag inte. Man ska nog spela på ggpoker.eu för att slippa skatta om man flyttar inom EU om jag förstått det hela rätt. Redigerad 36 minuter sedan av Hector 1 Citera
Recommended Posts