Juzam Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 går det att få 24h:s utseende till Unibet klient? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Någon som vet om Unibet har någon slags bonus överhuvudtaget? De har ingen "permanent" bonus, men ibland dyker det upp olika bonuskoder. går det att få 24h:s utseende till Unibet klient? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juzam Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2005 länkarna funkar inte nu iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunbird Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2005 Är det någon som har en aning om antalet medlemmar/spelare på Unibet? Hittar inte infon i någon delårsrapport och kikar lite på hur jag ska göra med deras aktier inför den kommande delårsrapporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2005 Är det någon som har en aning om antalet medlemmar/spelare på Unibet?Hittar inte infon i någon delårsrapport och kikar lite på hur jag ska göra med deras aktier inför den kommande delårsrapporten. Det kanske går att från info@b2bpoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunbird Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2005 Tack för förslaget, men jag tror inte att de släpper info om sina kunder. Det måste stå i nån rapport till marknaden eller liknande, alltså där det är officiellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elkusko Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2005 Nån som vet nåt varför?, har strulat med sidan hela dagen. Inte bra för deras goodwill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 Det beror på att sajten är med i ett nätverk som har jäkligt ostabila servrar. Läs mer om problemet i denna bamsetråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sagge Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2005 .. på spelbolagets egen begäran, innan börsens öppning på fredagen. Analytiker spekulerar i ett eventuellt bud på kursraketen. Vad tror ni om detta? Är det någon som känner att dom har koll på vad som är påG? Hörde från andra källor att ryktet säger att dom kommer att köpas upp av en annan stor aktör... men rykten har man ju hört förut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2005 Utan att veta något tror jag ett bud på Unibet inte alls är särskillt troligt. Visst det kan komma, men Unibet står bra på egna ben. Det mest troliga är att Unibet förvärvar en europeisk konkurrent för att expandera mot nya marknader, ex sydeuropa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sagge Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2005 Utan att veta något tror jag ett bud på Unibet inte alls är särskillt troligt. Visst det kan komma, men Unibet står bra på egna ben. Det mest troliga är att Unibet förvärvar en europeisk konkurrent för att expandera mot nya marknader, ex sydeuropa. Tanken slog mig. Men att Unibet gör ett köp skulle nödvändigtsvis inte behöva leda till ett börsstopp, vilket ett uppköp av Unibet ovillkorligen skulle leda till........ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2005 Det är inte så vanligt att köpande bolag börsstoppas, men det finns exempelvis scenarior där det skulle kunna vara aktuellt. Som exempel: 24hpoker äger runt 70-80% av B2B, och Unibet resterande del. Unibet har en option att köpa upp sig till 50-50 (jag vet inte alla siffror i huvudet, men jag vet att det är i dessa härader). Ponera nu att man diskuterar en förtida lösning av optionen, eller kanske ett köp av hela lilla 24h för att få kontroll över hela B2B. Det skulle vara ett tillräckligt argument för ett börsstopp. Inte för att affären som sådan är så jämrans stor, utan för att det lär flöda en jävla massa rykten (med stora kurssvängningar) och vara många som sitter på insiderinfo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2005 Unibet köper mrbookmaker.com Källa: http://www.di.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Adam Holmes Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2005 Det mest troliga är att Unibet förvärvar en europeisk konkurrent för att expandera mot nya marknader, ex sydeuropa. Skickligt gissat! Det blev mer tusenlappar i fickan nu än vad mitt usla spelande lyckats åstakomma... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kraxe Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2005 24hPoker AB äger idag 74,61% av bolaget (B2B) men ägarandelen kan minska till 61,87% om Unibet utnyttjar en option att förvärva ytterligare aktier i bolaget. http://www.24hpoker.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Damp Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 Nån som spelat på pokermiljonen bonusen? Får man den direkt efter att man spelat 300 vip? eller lär man dra iväg ett mejl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 Bara 2 platser till Pokermiljonen denna söndag!! Har det någon gång meddelats vad en plats i pokermiljonen är värd? otroligt oproffsigt av Unibet! Kan man hitta någon info om prisstrukturen? Jag har aldrig någonsin spelat en satellit utan att veta värdet på det man spelar om. Tur för Unibet att jag är så jävla kändiskåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Damp Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 Bara 2 platser till Pokermiljonen denna söndag!! Har det någon gång meddelats vad en plats i pokermiljonen är värd? otroligt oproffsigt av Unibet! Kan man hitta någon info om prisstrukturen? Jag har aldrig någonsin spelat en satellit utan att veta värdet på det man spelar om. Tur för Unibet att jag är så jävla kändiskåt Värd och värd, du får resa till tallin med boende plus en kamrat. Sen får du spela i pokermiljonen på tv . Ettan får väl 1 mille tvåan typ 600 000 eller nåt så mycket pengar är den värd om man är kändiskåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AoZ Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2005 Kan man se sina "transactions" på unibet som man kan göra på övriga B2B sajter ? Infon jag vill komma åt är bordsstatistiken, dvs när och med hur mycket man gick in/ut från ett bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petla Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Får jag bara fråga hur riggat b2b är? Jämfört med andra bolag är det ju patetiskt och se all-ins. Observera "hur" inte "om". Ja, jag har haft tunga veckor där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Får jag bara fråga hur riggat b2b är? Jämfört med andra bolag är det ju patetiskt och se all-ins. Observera "hur" inte "om". Ja, jag har haft tunga veckor där. Mina svackor på B2B är riktigt djupa och topparna är riktigt höga. Loosat 300€ där senaste veckorna och då lirat mest 0,25-0,5NL. En polare har loosat 400€ denna vecka på 0,5-1NL. Kan då sägas att vi båda brukar plusa utan större problem. Så visst skiljer sig sidan mot många andra, på såvis att man loosar stort och man vinner stort. Av denna anledning jag inte pallar att spela högre nivåer där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Double Up Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Kan man inte överföra från unibet till neteller o tvärtom..... Om ja, Hur??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoSense Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Kan man inte överföra från unibet till neteller o tvärtom..... Om ja, Hur??? Går inte. Använd 24h eller nån av de andra B2B klienterna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tenge Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Har Unibet några bonusar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mattias552 Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Har Unibet några bonusar nu? bara en liten 50% bonus som säger sätt in 60 euro och spela 100 VIP och du får 30 euro. detta gäller till och med 1 november för alla spelare. men detta ska egentligen vara på bonussnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts