Gå till innehåll

SAJT: Unibet.com


in|sane

Recommended Posts

mow,

Kul att det funkar. Nu kan du gå in o spöa mig. Det är rätt läge för jag förlorar stort just nu.

 

Baller,

Om jag upplever något liknande igen ska jag notera.

Med italienarna var det ju solklart. Och att skyffla marker mellan sig när man slåss om pengarna i en SnG rubbar ju balansen rätt så rejält. Jag brydde mig nog inte eftersom det handlade om väldigt lite pengar och det blev liksom en utmaning till. Men, Om man tänker till så är det ett ganska grovt brott.

 

Vad gäller de andra händelserna så kan det ju mycket väl finnas naturliga förklaringar. Det vore ju synd om någon som spelar extremt dåligt och förlorar också blir anklagad för fusk och får pengarna spärrade. Om jag skulle anmäla en sån incident skulle man nästan vilja veta hur siten gör när de hanterar ärendet.

 

Slutligen,

Jag har egentligen inte tagit illa upp när det som jag beskrev har hänt. Jag var dock lite nyfiken på hur det kan bli så att man får olika vibbar för olika siter. Om fler än jag kännt samma sak så tänkte jag kanske att det kan bli så på siter med mindre spelare och mindre geografisk spridning. Typ, alla är kusiner utom jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • Svars 337
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nån som vet om Unibet har slutat med sit & go turneringar under buy-in €10+0.50? Förtillfället finns det inga lägre buy-ins än så. :( Tidigare har de haft buy-ins ner till €1.00+0.10. Kanske nån har tips om andra pokersiter med sådan billig buy-in?

 

/PeO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vet om Unibet har slutat med sit & go turneringar under buy-in €10+0.50? Förtillfället finns det inga lägre buy-ins än så. :( Tidigare har de haft buy-ins ner till €1.00+0.10. Kanske nån har tips om andra pokersiter med sådan billig buy-in?

 

De har problem med servrarna. Under dagarna finns SnG med lägre inköp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vad är det som händer på Unibet.

Man har inte kunnat spela sit and go turneringar mellan ca 17-01 på flera veckor.

Nog borde dom ha kunnat lösa problemen med servarna tidigare?

 

Står snart inte ut och får väl byta till annan huvudsida för spelande.

Synd för i övrigt har det varit lönande och kul att spela där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Vet inte om den snälle människan som svarade på mina frågor är kvar, men det rörde en dator som inte gick att spela unibet poker på. Det hela berodde på ett dåligt moderkort, efter att ha bytt ut det två gånger rullar allt på som vanligt igen.

 

Kanske kan hjälpa någon i framtiden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag försöker få Unibet att se ut som 24hpoker. Unibet var ju inte direkt iögonfallande.

 

Jag har kommit en bit på vägen. Skapade en mapp som hette ext-ui och kopierade 24h-grafiken till den. Stuvade sedan in mappen i ext-resources.jar i Unibet-mappen.

 

Nu uppstod ändå vissa grafiska fel:

 

http://xs.to/xs.php?h=xs22&d=05132&f=unibet.jpg

 

http://xs.to/xs.php?h=xs22&d=05132&f=unibetb.JPG

 

 

Vad ska jag göra för att få det att bli precis som 24h? Det verkar som det finns grafik i fler mappar än i ext-ui. Jag gissar bl.a. på att det är färgen i bakrunden som ska korrigeras. Hur gör man?

 

lfx, help!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...