Zanka Postad igår kl 09:22 Rapport Postad igår kl 09:22 7 timmar sedan, säger soldado9 : Multisitegrinden? Måste bara lyfta lite på hatten gällande ditt spel. Har spelat mot dig en del och ser väldigt lite punts överlag. Sen har jag i princip aldrig sett en riverbluff/tunn värdebet heller men antar att det är lite dina linjer man ska följa för att krossa nivåerna. Skulle själv behöva hitta den stabiliteten tror jag Yes försöker få upp snittstaken genom att spela fler siter, varit bra hittils. Tack för lovorden, tight is right!! 😍 2 Citera
brusig1 Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan Den 2025-08-25 kl 15:55, säger Hammar98 : Stats för denna vecka Timmar spelat 32h 30 minuter Profit 4859 dollar Timmar studerat 5h Tränings sessioner 5 Också fixat och uppgraderat min setup, samt konton till lite nya sajter att testa. Hyfsat nöjd med veckan (typ 6/10), kände att fokuset var rätt bra under grinden, men stora fokuset denna vecka ska vara att få in mer volym =). Några intressanta händer. Hur wide synar ni av här mot val som öppet jammat första 3 händerna han har spelat? (denna är 4e handen) Skön donation från valarna Fin puntski av mig mot fisk som snap x turn. Tar gärna åsikter om hand 1 och 3 😃 och svarar på övriga frågor tips etc 1) respekterar ish att ni newschoolers inte är kapabla till att räkna potodds. Det är rätt stor punt om du räknar på det på gammaldags vis. 3) han bluffar aldrig här i princip så korrekt exploit är x/f med allt sånt här Citera
Zanka Postad 5 timmar sedan Rapport Postad 5 timmar sedan 1 timme sedan, säger brusig1 : 1) respekterar ish att ni newschoolers inte är kapabla till att räkna potodds. Det är rätt stor punt om du räknar på det på gammaldags vis. 3) han bluffar aldrig här i princip så korrekt exploit är x/f med allt sånt här Om fisken jammar range så lär väl K6 vara en klar syn även med BB bakom? Citera
brusig1 Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan (redigerade) 27 minuter sedan, säger Zanka : Om fisken jammar range så lär väl K6 vara en klar syn även med BB bakom? K6s har 54% equity ish eller något mot ATc. Höftar den har 25% om du får in 3vägs och min gissning är att vi inte kan anta villain jammar 100% även om han degar 10 händer i rad. Orkar inte räkna ut på telefonen, men best case scenario om han jammar range vilket han gjorde så tror jag inte vi vinner pengar. Stänger du action är det annorlunda Otroligt resultatorienterat att tro det är självklar syn. Det är då inte många openshoves jag sett med botten i mina dagar. Även om rangen är sjukt skräpig Redigerad 4 timmar sedan av brusig1 Citera
Recommended Posts