Uzuuu Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Måste säga att det är sällan jag blivit så väl mottagen på en pokersajt. Utomordentlig serivce och suppor ti from av Heyjohan och framför allt en trevlig klient med ett trevligt system och en helt okej bonus. Rekomenderar starkt de som funderar på att börja spela på B2B att välja heypoker. INSTÄMMER!! Det dröjer nog inte länge innan Heypoker är "en av de (riktigt) stora" med den utomordentliga servicen de erbjuder!! Citera
wedo Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Måste säga att det är sällan jag blivit så väl mottagen på en pokersajt. Utomordentlig serivce och suppor ti from av Heyjohan och framför allt en trevlig klient med ett trevligt system och en helt okej bonus. Rekomenderar starkt de som funderar på att börja spela på B2B att välja heypoker. INSTÄMMER!! Det dröjer nog inte länge innan Heypoker är "en av de (riktigt) stora" med den utomordentliga servicen de erbjuder!! Men även om man vill att det ska gå bra för en sån här uppstickare så hoppas jag att dom inte växer, en större sida kommer inte kunna hålla samma personliga service. Inte ens om man klonar HeyJohan tio gånger Citera
ziddax Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Kan bara stämma in i hyllningskören... Jag hade beställt en parfym till min flickvän, men leveransen drog ut på tiden. HeyJohan visade STOR hjälpsamhet och erbjöd sig att buda över parfymen. Då det inte passade hur jag jobbade löste Johan det på bästa möjliga sätt. Jag köpte parfymen i butik och fick kompensation insatt på mitt konto samma dag. Måste bara säga att det är beundransvärt att anstränga sig så mycket för att ens kunder ska vara nöjda. En stor eloge till Heypoker och framförallt till heyjohan som har gett ordet service en helt ny mening. Citera
Timmi Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Håller med, Heyjohan ger grym service. Finns ingen sajt som är lika bra på det som heypoker. Lite tråkigt att Heypoker ingår i b2b bara. Citera
Nusseman Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Lite tråkigt att Heypoker ingår i b2b bara. Inte alls. Det är ju helt underbart att det finns nån "på insidan" som jobbar för förändringar till det bättre i exempelvis turneringsstrukturen. Citera
Timmi Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Lite tråkigt att Heypoker ingår i b2b bara. Inte alls. Det är ju helt underbart att det finns nån "på insidan" som jobbar för förändringar till det bättre i exempelvis turneringsstrukturen. Jo på så sätt, men jag kanske börjar spela där när det redan är ändrat, en annan bra grej som de gör på Heypoker är att marknadsföra utanför norden, för dåligt med fisk Citera
stitchio Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Jo på så sätt, men jag kanske börjar spela där när det redan är ändrat, en annan bra grej som de gör på Heypoker är att marknadsföra utanför norden, för dåligt med fisk Men eftersom det är på B2B-nätet möter du alla fiskar från de andra skinsen. Citera
Nusseman Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Det finns gott om danskar i B2B-nätet. Det räcker som fiskincitament för mig Citera
Timmi Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Det finns gott om danskar i B2B-nätet. Det räcker som fiskincitament för mig Mjo men det slår inte fulla amerikaner Citera
erik87 Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Bara så jag förstått allting ordentligt, när jag spelat 2000 VIP för bonusen så tar det max 30 dagar så kommer bonusen in på kontot? Kan man ta ut pengar när man clearat bonusen och ändå få bonusen? Citera
HeyJohan Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 erik87: Det tar max 30 dagar från det att bonusen har expired (hittelön till den som hittar en vettig översättning) tills du har bonusen, men om du har clearat hela går det oftast betydligt mycket snabbare. Visst kan du ta ut pengar. Har du spelat så att du är berättigad till bonusen så är du fri att göra vad du vill Mvh Johan Citera
ErHa Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 expired = upphört att gälla. Hittelön? expired = utgått. Hittelön? Citera
Albert Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 erik87: Det tar max 30 dagar från det att bonusen har expired (hittelön till den som hittar en vettig översättning) tills du har bonusen, men om du har clearat hela går det oftast betydligt mycket snabbare.Visst kan du ta ut pengar. Har du spelat så att du är berättigad till bonusen så är du fri att göra vad du vill Mvh Johan Föfalla, upphöra att gälla. Citera
HeyJohan Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Upphört att gälla är ett bra alternativ, men då riskerar man att folk tror att det är hela erbjudandet i sig som upphört. "30 dagar efter att bonusen har upphört att gälla" borde kunna leda till vissa missförstånd. Eller är jag för nojig? Mvh Johan Citera
mazd Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 En liten fråga, hur många dagar har man på sig att spela ihop vip poängen innan den går ut? Citera
HeyJohan Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Kort svar: 30 dagar Mvh Johan Citera
Nusseman Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Johan: Bäst före-datum är helsvenskt och väl inarbetat "När bonusen passerat sitt bäst före-datum tar det upp till ytterligare 30 dagar innan bonuspengarna finns på ditt konto" Citera
HeyJohan Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Ok, vi kör på Nussemans alterntiv! Hittelön betalas ut enligt följande: 1. Nusseman €20 2. Albert €10 3. Erha €10 PM:a era användarnamn till mig så ni kan få era silverpenningar Mvh Johan Citera
Nusseman Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Jag skänker min hittelön som bounty på mig i söndagens forumturnering. Citera
Plox Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Fortfarande varken bonus eller mus, är ju så tråkigt att sitta och vänta Citera
HeyJohan Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Plox: PM:a mig ditt namn (inte användarnamn) så får du kollinumret. Sitter inte på kontoret, men har kollinumren med mig på en sticka. Mvh Johan Citera
Plox Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Plox: PM:a mig ditt namn (inte användarnamn) så får du kollinumret.Sitter inte på kontoret, men har kollinumren med mig på en sticka. Mvh Johan Sagt och gjort! Citera
oracas Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 tänkte sätta in 200£ och ta max bonus, men såg att potten måste upp i 6$ för att bli en VIP och för att få maxbonus ska jag ha 2000 poäng.. går de att klara bonusen på lägsta nivån? verkar lite smått omöjligt Citera
HeyJohan Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Jag ska vara helt ärlig med dig: - Det är ett jäkla jobb Det tar betydligt längre tid på den nivån tyvärr. Och potten måste upp över euro 6 eller för att vara helt korrekt potten måste vara minst euro 7 för att VIP ska delas ut. Mvh Johan Citera
Recommended Posts