Gå till innehåll

Allmänt om HeyPoker!


Se7en

Recommended Posts

  • Svars 205
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej!

Kanske är inte detta rätt forum att ställa denna fråga i, men Johan är verkligen aktiv och ger bra svar, så här får jag garanterat svar på min fråga. Jag har vunnit en del pengar och vill föra över en del till mitt bankkonto. När jag ska skriva in bankinfo så frågar de efter "Swift or Sort Code" - vad är det?

 

Mvh

Liam

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Kanske är inte detta rätt forum att ställa denna fråga i, men Johan är verkligen aktiv och ger bra svar, så här får jag garanterat svar på min fråga. Jag har vunnit en del pengar och vill föra över en del till mitt bankkonto. När jag ska skriva in bankinfo så frågar de efter "Swift or Sort Code" - vad är det?

 

Mvh

Liam

 

Kontakta din bank för information annars brukar det gå att kolla på dreas hemsida, SVEDSESS är t.ex swift koden för FSB,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

2. Siten är gjord med tanke på marknader utanför Skandinavien och vi har ärligt talat steppat på tå runt den svenska då vi inte har känt oss säkra på hur den skulle mottas. Svenskarna är väldigt kräsna och framförallt väldigt medvetna om vad det är som gäller just i pokervärlden.

För två veckor sen kände vi oss mogna och öppnade då för svenskarna också.

 

Bra att ni försöker få lite andra spelare än just svenskar till b2b,

 

fisk är gott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snabb support är det dock:

 

-----

 

Hi,

 

We are currently experiencing some problems with the "tournament area".

The buy-in for this tournament will be credited back to your account as soon

as possible. We are terribly sorry about this inconvenience.

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

 

Heypoker

 

 

----

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ursäkta om jag uppfattas tjatig men jag tycker spelet går väldigt segt nu. Jag har en ny dator och 24 mbit ADSL och märker inte i övrigt att något skulle vara fel hos mig (utesluter dock inte att det är så). Som det är nu kan tar det 4-5 sekunder från det jag tryckt på check/raise/fold knapp tills det blir action, ibland hinner tom "varningsplingen" ljuda, trots att jag agerat för länge sen. Tips mottages tacksamt, kan det vara idé att ominstallera klienten?

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dåligt med svar i denna tråd men jag provar ändå.

 

Har letat efter ett svar dock utan framgång.

 

Har för mig att man bara kunde ta ut €200 /månad? Är detta korrekt, har nämligen nästan €400 som jag vill plocka ut, måste jag då vänta en hel månad på att kunna plocka ut resterande €200?

 

+ Blir det problem om man gör ett uttag fast man inte fått bonusen in på pokerkontot? Gjorde min insättning den 20e september och får väl då bonusen insatt på pokerkontot den 20e oktober?

 

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plox: Förlåt, jag hade missat att kolla av den här tråden.

Du kan ta ut hur mycket du vill. Jobbigt annars om man vinner 20.000 i en turnering och måste vänta 100 månader innan man tagit ut allt :)

Det är inga som helst problem att casha ut innan du fått bonusen.

 

KlasMan: Jag antar att du undrar om det är OK att ta ut till ett annat konto än det du satt in från. Svaret är: Ja, det är det.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...