Gå till innehåll

Allmänt om HeyPoker!


Se7en

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svars 205
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Såg att casherin fått ett lyft med tanke på "Poker Money In Play Balance". Dock fungerar den inte, åtminstånde inte för mig just nu.

 

Detta blir resultat.

Poker Balance 300.00

Poker Money In Play Balance 100.00

Total Balance € 300.00

 

Så är det på alla skin på hela nätverket. Jag har försökt maila om det men får inget svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bläddrade igenom den här tråden lite snabbt och kan ha missat om min fråga finns besvarad.

Jag undrar om det är ok att använda VIP poängen till buy-in till turneringar men samtidigt ha dem kvar för prylar i shoppen, och i så fall hur ser man hur många VIP man har, när man har köpt in för dem försvinner de ju från cashiern.

/mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Ang rake i MTT: Jo, visst tar vi rake :)

7% av buy-in samt 4% på rebuy eller addon. Det är inräknat i inköpet som du ser i klienten. Men jag håller med, just den biten borde kanske förtydligas lite.

 

Länk till Posten direkt: Det där en en bra idé. Jag pratade med han som ansvarar för HeyShop och han ska kolla på en bra lösning som är aktiverad innan veckan är slut.

 

Garpen: Om inget oförutsett inträffar så dras VIP:en i samband med att ordern skickas. Skicka gärna ett mail till shop@heypoker.com om du tycker att du har fått vänta onödigt länge på din order :)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...