Gå till innehåll

Allmänt om HeyPoker!


Se7en

Recommended Posts

  • Svars 205
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

GSI: Det är klart att det kan låta lite lattjo, men dels finns det siter som tar ut en avgift för insättningar, hur galet det än må låta. Dels så är kostnaden kring hantering av insättningar och uttag fullkomligt galen.

 

Det är också skälet till att vi tvingas ta ut en avgift om man önskar göra fler uttag per månad än det som är gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liten fråga... Finns det nåt ställe där man kan se vem som har vunnit bad beat Jackpot, och med vilken hand? Lite nyfiken bara! :) Den var ju ganska hög förra veckan, det var väl €14 100 någonting tror jag... Vilken dröm att vinna den! :D

 

http://www.24hpoker.com

 

Där kan du klicka och se handhistoryn för den aktuella handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liten fråga... Finns det nåt ställe där man kan se vem som har vunnit bad beat Jackpot, och med vilken hand? Lite nyfiken bara! :) Den var ju ganska hög förra veckan, det var väl €14 100 någonting tror jag... Vilken dröm att vinna den! :D

 

visst 14K i all ära....men partys va ju uppe på 650K för inte så länge sen, det e ju dollar också så man får väl dra av lite :lol:

 

vet att det var OT ville bara visa lite relativitet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liten fråga... Finns det nåt ställe där man kan se vem som har vunnit bad beat Jackpot, och med vilken hand? Lite nyfiken bara! :) Den var ju ganska hög förra veckan, det var väl €14 100 någonting tror jag... Vilken dröm att vinna den! :D

 

http://www.24hpoker.com

 

Där kan du klicka och se handhistoryn för den aktuella handen.

 

tackar tackar! :)

 

Kollade lite och blev lite förvånad... är det verkligen så att hela bordet får en del av kakan? trodde jackpot bara gick till den som verkligen fick ett bad beat... eller har jag missförstått det hela? Bad beat jackpot är ett relativt nytt fenomen för mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liten fråga... Finns det nåt ställe där man kan se vem som har vunnit bad beat Jackpot, och med vilken hand? Lite nyfiken bara! :) Den var ju ganska hög förra veckan, det var väl €14 100 någonting tror jag... Vilken dröm att vinna den! :D

 

http://www.24hpoker.com

 

Där kan du klicka och se handhistoryn för den aktuella handen.

 

tackar tackar! :)

 

Kollade lite och blev lite förvånad... är det verkligen så att hela bordet får en del av kakan? trodde jackpot bara gick till den som verkligen fick ett bad beat... eller har jag missförstått det hela? Bad beat jackpot är ett relativt nytt fenomen för mig :)

 

Den som blir badbeatad får mest, men även den som utdelar och alla som blivit tilldelade kort vid bordet får en del.

Läs Olas artikel om Tilt http://www.poker.se/artikel.php?artid=68 för en skön "bad-beat story" :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaroiten: När man genomfört beställningen kommer det upp en bekräftelstext på sidan. Dock är den vansinnigt otydlig och vi kommer att åtgärda det genom att göra följande:

 

1. På måndag har vi en nyanställd webkille som ska få det hett om öronen direkt.

2. Hans första uppgift blir att utforma en tydlig web-bekräftelse.

3. Så fort vi har ett API på plats som B2B håller på att lägga sista handen vid kommer VIP-poängen att dras direkt vid köp.

4. Ett bekräftelsemail har utformats och nu är det bara en tekniklösning som vår staff håller på att göra klart som ska implementeras och sen kommer även den funktionen.

 

Råder det fram tills detta några som helst osäkerheter kring eventuella beställningar så PM:a mig så kollar jag det direkt.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Timmi & Plox: Inom 30 dagar från det att bonustiden upphört betalas pengarna ut.

Det kan gå snabbare om man clearat hela bonusen.

Man har alltså ett 'fönster' på 30 dagar att cleara bonusen och efter det tar det max 30 dagar innan pengarna ramlar in.

 

Hoppas det var ett någorlunda bra svar på era frågor. :)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste säga att det är sällan jag blivit så väl mottagen på en pokersajt. Utomordentlig serivce och suppor ti from av Heyjohan och framför allt en trevlig klient med ett trevligt system och en helt okej bonus.

 

Rekomenderar starkt de som funderar på att börja spela på B2B att välja heypoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...