Gå till innehåll

Allmänt om HeyPoker!


Se7en

Recommended Posts

  • Svars 205
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

men asså, riggat talas det ju ofta om, men asså nånting man inte behöver spela länge på b2b för å känna till e ju "randomsystemet" på korten...de e ju sjukligt vilka kort som kommer, dom kan väl ta å byta system....system? ja menar avskeda hasse som sitter å väljer ut korten å skaffa ett riktigt system.

 

Min andra fråga är, finns det ingen kontroll på pokersidor? nån jäkla nämnd som kollar upp dom lite då å då...eller lol...fanns det det skulle b2b inte finnas längre.

 

ja vill sluta va rädd när jag har AA mot 44 med flopp A4X

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GSI: Jag har lite svårt att besvara din postning på ett vettigt sätt då de argument du framför inte direkt är underbyggda av några fakta.

 

Alla har vi drabbats av tankar om riggning efter en vecka med enbart 2,7 os eller annat skräp, men såvida jag vet finns det inga som helst belägg för att någon i den rikliga flora av siter har bevisats köra med riggade slumpgeneratorer.

 

Det finns ingen nämnd som kontrollerar pokersidor, men B2B står under ständig tillsyn av dess licensutgivare.

På vilket sätt menar du att B2B inte skulle finnas om det fanns en nämnd?

 

Jag tycker att inläggen här på forumet generellt befinner sig på en mycket bra nivå och den kritik som vi ibland får är nästan uteslutande underbyggd med vettiga argument.

Det var därför med viss besvikelse jag läste ditt inlägg, men hoppas att du kan utveckla dina punkter lite mer så jag förstår dig bättre.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hasse var ju mest menat på skämt, och ja kalla mig en "loser" som klagar på riggning....men jag har ju ett antal andra sidor att jämföra med, men det kanske bara e en slump alltihop då.

 

förlåt om jag skämta på B2B's bekostnad, de e dom inte värda.

 

och Johan du behöver inte ta åt dig :D , heypoker e en underbar plats.....var bara så att jag inte hitta nån tråd för B2B.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nidot: Jo, det finns ju en amerikansk site där användarna är väldigt duktiga på att jaga bonusar. De går ibland lite överstyr och reggar konton för sina trädgårdstomtar etc. Så när vi gjorde ett erbjudande för dem ville vi bara få dem medvetna om att vi vet vad de brukar göra utan att behöva ge dem några pekpinnar.

Att döma av deras forum så verkar det gå hem på ett positivt sätt :)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min andra fråga är, finns det ingen kontroll på pokersidor? nån jäkla nämnd som kollar upp dom lite då å då...eller lol...fanns det det skulle b2b inte finnas längre.

 

http://www.24hnetwork.com/B2BPoker_Cards/B2B_Poker_cards_analysis_report.pdf

 

Edit: Har ej läst själv men det bör väl vara något liknande du söker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två frågor som kanske diskuterats tidigare men jag hittade inget snabbt svar så jag försöker på nytt i så fall...

 

Vad bör man få räkna med i tid att flytta deg från HeyPoker till Neteller?

 

PF-signup-bonusen, kommer den automatiskt in på kontot och är det då 30 dagar efter sign-up elle efter att 2000 rakade händer har passerats?

 

Måste säga att jag tycker bättre och bättre om HeyPoker!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad bör man få räkna med i tid att flytta deg från HeyPoker till Neteller?

 

För mig tar det max en dag till bankkontot så det borde absolut inte ta längre tid till neteller.

 

PF-signup-bonusen, kommer den automatiskt in på kontot och är det då 30 dagar efter sign-up elle efter att 2000 rakade händer har passerats?

 

Den kommer efter 30dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fråga 1. Man får alltså göra ett kostnadsfritt uttag, är det per kalendermånad eller per 30 dagar. Dvs jag gör ett uttag 20'e november, när får jag göra nästa kostnadsfria uttag: 1'a december eller 21'a december?

 

Fråga 2. Varför är inte HeyPoker "Premium Partner"? (Frågan har jag redan ställt i en annan tråd utan att få svar.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...