dannnne88 Postad 23 September , 2005 Rapport Share Postad 23 September , 2005 Tjena. Jag satte in 20euro för att lira pf.nu turneringen på heypoker, glömde självklart bort att man var tvungen att sätta in 200euro för maximal bonus...är det helt kört för mig nu eller är det möjligt att lösa så att jag kan få hela bonusen på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 23 September , 2005 Rapport Share Postad 23 September , 2005 dannnne88: Det borde gå att lösa tycker jag. Sätt in euro 200 till och PM:a mig sen ditt användarnamn så ska jag se vad jag kan göra. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 23 September , 2005 Rapport Share Postad 23 September , 2005 1) Kan man inte köra med samma användarnamn även om man vill?? 2a) Och är det verkligen helt okey att ha flera användare inom B2b nätverket?...2b) och om man har låt säga 2 användare en på 24h & en hos Heypoker, kan man använda dem samtidigt??(om man har olika nick då..) Du kan inte använda 2 konton samtidigt. B2B klientenerna känner om du redan är ansluten via en annan klient. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 23 September , 2005 Rapport Share Postad 23 September , 2005 Tack för snabbt svar HeyJohan och Espen! Självklart var det inte menat i att använda två konton på två olika klienter samtidigt för att utnyttja det utan av en annan anledning som stör mig med Java-klienter så som både HeyPoker och givetvis 24hpoker använder sig av!! Jag använder nämligen 3st skärmar och java-klienten fixar inte att bli placerad på någon annan skärm än primärskärmen, Java fixar ju inte dualscreens, vilket är mycket irriterande...så jag ville köra ett bord med ena heypoker klienten och ett annat bord på annan skärm med den webbaserade klienten från 24h på en annan skärm, men det lär inte funka heller! Tar gärna emot tips på hur man får java att fungera med split screens!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobias136 Postad 24 September , 2005 Rapport Share Postad 24 September , 2005 Hejsan! Har en liten fråga här bara.. om jag sätter in 200€ idag, och efter 30 dagar har jag spelat ihop över 2000 VIP-händer. Får jag 200€ då direkt efter dom dära 30 dagarna eller kommer den komma med 10€ eftersom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 Hejsan! Har en liten fråga här bara.. om jag sätter in 200€ idag, och efter 30 dagar har jag spelat ihop över 2000 VIP-händer. Får jag 200€ då direkt efter dom dära 30 dagarna eller kommer den komma med 10€ eftersom? Du får allt efter 30 dagar om jag inte minns helt fel. Tror det står någonstanns här på forumet oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 tobias136: Du får allt efter max 30 dagarm men det kan mycket väl gå snabbare än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 tobias136: Du får allt efter max 30 dagarm men det kan mycket väl gå snabbare än så. Enligt supporten så kan man inte få det snabbare utan måste vänta i 30 dagar och detta hade med deras utbetalningssystem som de inte kunde påverka. Allt enligt supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobias136 Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 Okej! Fick svar på min tidigare fråga, har registrerat mig osv på Heypoker nu men när jag skulle testa klienten såg jag att man fick ju samma namn på loginet på sidan som man får som screenname på pokerborden.. Går det ändra detta på något sätt? Valde mitt namn som login på sidan, vill helst inte ha det när jag lirar Verkar ju i övrigt vara en kanonbra sida, ska deposida 200€ ikväll =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 Okej! Fick svar på min tidigare fråga, har registrerat mig osv på Heypoker nu men när jag skulle testa klienten såg jag att man fick ju samma namn på loginet på sidan som man får som screenname på pokerborden.. Går det ändra detta på något sätt? Valde mitt namn som login på sidan, vill helst inte ha det när jag lirar Verkar ju i övrigt vara en kanonbra sida, ska deposida 200€ ikväll =) Can I change my password and Player ID? You can change your password, and most other personal details, anytime. Choose "Your Details" from the File menu in the Lobby and make the changes from the "Cashier". As a general rule the Player ID cannot be changed since this is what identifies you to the other players in the poker room. Much of the fun and skill with poker is to get to know your opponents. We may only in very rare and special cases allow a change. If you need to change your Player ID please contact support@heypoker.com and give us the reason why you want to change it. Lycka till =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bobsled Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 Tar gärna emot tips på hur man får java att fungera med split screens!! Testa att ändra och ändra tillbaka upplösningen på den sekundära skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Bobsled: Tackar så himla mycket!!!!! du e en stjärna!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellesjodin9 Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Registrerade mig igår, utan att veta om sign up bonusen.. Skrev inte in sign up koden.. Kan jag ändå få bonusen på min första insättning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 pellesjodin9: PM:a mig ditt användarnamn så ska jag se till att du kopplas till bonusen. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plox Postad 27 September , 2005 Rapport Share Postad 27 September , 2005 Vet inte om jag förstått det hela rätt. Om man har spelat ihop 2000 VIP på mindre än 30 dagar får man då hela bonusen, dvs. €200 i en klumpsumma då? Sen om man tex. bara spelat ihop 300 VIP på 30 dagar så får man €30? Alltså man får bara en "utbetalning" av sin bonus / månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jokersve Postad 27 September , 2005 Rapport Share Postad 27 September , 2005 Vet inte om jag förstått det hela rätt. Om man har spelat ihop 2000 VIP på mindre än 30 dagar får man då hela bonusen, dvs. €200 i en klumpsumma då? Sen om man tex. bara spelat ihop 300 VIP på 30 dagar så får man €30? Alltså man får bara en "utbetalning" av sin bonus / månad? Stämmer bra det. Efter 30 dagar betalas det ut oavsett hur mkt du har clearat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 27 September , 2005 Rapport Share Postad 27 September , 2005 Alltså man får bara en "utbetalning" av sin bonus / månad? Inte per månad. Du får en utbetalning. Har du lirat ihop 2000 poäng dag 30 får du €200. Har du lirat ihop 500 poäng dag 30 får du €50 och sen fryser resten av bonusen inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plox Postad 27 September , 2005 Rapport Share Postad 27 September , 2005 Alltså man får bara en "utbetalning" av sin bonus / månad? Inte per månad. Du får en utbetalning. Har du lirat ihop 2000 poäng dag 30 får du €200. Har du lirat ihop 500 poäng dag 30 får du €50 och sen fryser resten av bonusen inne. Jo det var så jag tänkte/menade, var kanske "lite" otydlig i min frågeställning. Men tack för svaren, då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
espinola Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 Hejhallå När man klarat av 2000VIP poäng. Tas det bort --> 200€ eller får man 200€ och 2000vip poängen kvarstår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 Hejhallå När man klarat av 2000VIP poäng. Tas det bort --> 200€ eller får man 200€ och 2000vip poängen kvarstår? Du får €200 och 2000VIP kvarstår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liam Postad 30 September , 2005 Rapport Share Postad 30 September , 2005 Hej, detta är ett grymt erbjudande som jag redan utnyttjat fullt ut. 200 euro - 2000 VIP. Min fråga är nu, kommer ni att ha nån reloadbonus eller liknande inom en snar framtid som också är förmånligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 30 September , 2005 Rapport Share Postad 30 September , 2005 Liam: Inte som vi har spikat i dags dato. Vi ser hellre att vi kan erbjuda bra produkter i shopen för våra spelare än att uppmana till för mycket bonusjagande som leder till sänkta marginaler för oss vilket i sin tur leder till ökade priser i shopen. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liam Postad 30 September , 2005 Rapport Share Postad 30 September , 2005 Liam: Inte som vi har spikat i dags dato. Vi ser hellre att vi kan erbjuda bra produkter i shopen för våra spelare än att uppmana till för mycket bonusjagande som leder till sänkta marginaler för oss vilket i sin tur leder till ökade priser i shopen. Mvh Johan Tack för svaret. Keep up the good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
clawtter Postad 30 September , 2005 Rapport Share Postad 30 September , 2005 Kommer jag inte få någon bonus från er när jag råkade använda mig av bonuskoden på den första överföringen för en och en halv vecka sedan ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 30 September , 2005 Rapport Share Postad 30 September , 2005 clawtter: Förklara det lite närmare för mig. Använde du PF's kod när du signade upp dig? Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts